دیجیتال مارکتینگ چیست معرفی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

به طور کلی نرخ تبدیل کمپین‌های ایمیلی حدودا برابر با یک دویستم برآورد شده است، بدین معنا که از هر دویست ایمیل ارسال شده و رسیده به دست مخاطبین، یک ایمیل با کلیک روی لینک مربوطه به صفحه فرود روی وب‌سایت شما ختم خواهد شد. شایان ذکر است نرخ باز شدن ایمیل‌ها نیز معمولا برابر یک دهم برآورد میگردد، یعنی از برگزاری یک کمپین ایمیلی موفق شما باید به ازای هر ده ایمیل رسیده به دست مخاطب انتظار داشته باشید که یک ایمیل باز شده باشد. به همین دلیل است که با نرخ تقریبی ارسال هر ایمیل ۱۲ تا ۱۵ تومان، ایمیل‌ مارکتینگ، ارزان‌ترین ابزار بازاریابی دیجیتال محسوب می‌گردد. ما در نوکارتو، هر ۴ نوع محتوای متنی، تصویری، ویدئویی و صوتی را با بهترین کیفیت تولید و در اختیار شما قرار خواهیم داد، جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان خدمات دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال مار در ارتباط باشید.

بسیاری از دیجیتال مارکترها تنها به استفاده از کانال‌هایی نظیر ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و متن بسنده کرده و قدرت دیگر شیوه‌ها را دست‌کم می‌گیرند. یکی از این شیوه‌ها پوش نوتیفیکیشن است که تأثیر زیادی در افزایش مشتریان و فروش شما خواهد داشت. شاید از خود بپرسید پرداخت هزینه برای ابزار دیجیتال مارکتینگ PPC چه فایده‌ای دارد. مگر من سایتم را برای موتورهای جستجو بهینه‌ نکرده‌ام؟ مگر از قوانین گوگل برای سئو استفاده نکرده‌ام؟ باید بگوییم هرچند استفاده صحیح از سئو بسیار مهم است اما نتایج آن در دراز مدت ظاهر خواهند شد.

کمپین های تبلیغاتی

شرکت های بازاریابی دیجیتال نیز باید از چشم انداز و اهداف کسب و کار شما حمایت کنند و این موارد را هنگام توسعه استراتژی های بازاریابی خود در نظر داشته باشند. بازاریابی دیجیتال شامل برخی از اصول مشابه بازاریابی سنتی است و اغلب به عنوان روشی جدید برای شرکت ها برای نزدیک شدن به مشتریان و درک رفتار آنها در نظر گرفته می شود. شرکت ها اغلب تکنیک های بازاریابی سنتی و دیجیتال را در استراتژی های خود ترکیب می کنند. این برنامه به شما کمک می‌کند تا برای کارهای خود برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشید و تقسیم وظایف را به خوبی انجام بدهید. از ترلو به‌خصوص می‌توانید برای طراحی تقویم محتوا در استراتژی محتوایی استفاده کنید. اگر بخواهید دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرید، قطعا نیاز به ابزارهایی خاص این روش بازاریابی خواهید داشت.

  کاهش زیان عملیاتی شرکت تراورس در دولت سیزدهم

اتوماسیون بازاریابی (Marketing Automation)

دیجیتال مارکتینگ چیست معرفی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

نرم افزار پشتیبانی مشتریان دانا دسک مشتریانتون رو به روشی ممتاز و عالی پشتیبانی کنید. انتخاب بین چند طرح بازاریابی پورسانتی، یکی از چالش های اصلی بازاریابان است. آن‌ها می‌خواهند بدانند که همکاری با چه مجموعه ای بیش ترین درآمد را برایشان خواهد داشت.

فروشگاه معمولی فعالیت خواهید کرد

از خود وب‌سایت گرفته تا تمام کانال‌های آنلاین یک کسب و کار – تبلیغات دیجیتال، بازاریابی از طریق ایمیل، بروشورهای آنلاین و موارد دیگر – تاکتیک‌های بسیاری برای انجام وجود دارد که همه آنها زیر چتر “دیجیتال مارکتینگ” قرار سی یو وب می‌گیرند. نکته مهمی که در بازاریابی ایمیلی باید رعایت شود این است که نباید هرگز مزاحم حریم شخصی افراد بشوید و بصورت ناخواسته هر روز به بهانه های مختلف به آنها ایمیل ارسال کنید. هیچ کاربری این رفتار را نمی پسندد و با این کار فقط ارزش برند و خودتان را زیر سوال می برید. سعی کنید ایمیلها در بازه های زمانی مشخص شده و بصورت هدفمند فقط برای کاربرهایی که خودشان تمایلشان را برای دریافت ایمیل های شما اعلام کرده اند و در خبرنامه سایت عضو شده اند بفرستید و همچنین قابلیت انصراف از خبرنامه را در انتهای آن قرار بدهید.

  • بازاریابی دیجیتال شامل روش های مختلف از جمله بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)، بازاریابی شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا و بلاگ نویسی و … می شود.
  • تعاریف متنوعی از بازاریابی محتوایی وجود دارد؛ ما، در نوکارتو بازاریابی محتوایی را انتشار محتوای تولید شده با استفاده از کلیه‌ ابزار و رسانه‌های در دسترس می‌دانیم.
  • آخرین کالایی که آنلاین خریدید یادتان هست؟ ما فرض می‌کنیم به دنبال خرید گوشی موبایل هستید تا ببینیم یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ در این فرایند خرید چه نقشی دارد.
  • در دیجیتال مارکتینگ شما می‌تونین تعداد دقیق افرادی که از صفحه خانه وب سایتتون بازدید کردن رو ببینین.
  اعضای جدید هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس معرفی شدند