در عین حال، مدیرکل دفتر نگهداری علائم، تجهیزات و توسعه فنی راهها گفته بود که در دور جدید شناسایی نقاط پرحادثه، ۸۸۷ نقطه پرتصادف شناسایی و از طریق کمیسیون ایمنی راههای کشور به دستگاههای ذیربط ابلاغ شده است. از این تعداد ۲۶۱ نقطه بهصورت کامل اصلاح شده و ۲۷۹ نقطه هم پروژههای ناتمامی بوده که از سالهای گذشته شناسایی شده و اصلاح آنها هم صورت گرفته است.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد که حتی یک نقطه حادثهخیز هم زیاد است.
انتهای پیام
منبع: https://www.isna.ir/news/1402121208699/%D8%B1%D9%81%D8%B9-%DB%B5%DB%B4%DB%B0-%D9%86%D9%82%D8%B7%D9%87-%D8%AD%D8%A7%D8%AF%D8%AB%D9%87-%D8%AE%DB%8C%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B2

معاون راهداری سازمان راهداری و حملونقل جادهای گفته بود که تعهد این سازمان و وزیر راه این است که تا پایان دولت سیزدهم، اصلاح ۸۸۷ نقطه حادثهخیز تمام شود.
پیش از این بذرپاش درباره نقاط حادثهخیز گفته بود: اگرچه آمار تلفات جادهای رو به کاهش است اما تلفات جادهای برای یک نفر هم زیاد است و باید با کمک راهداری و پلیس فراجا نقاط حادثهخیز اصلاح شود؛ در این راستا ۴۰۰ نقطه حادثه خیز و پر تصادف در راههای اصلی کشور شناسایی شده که بخش قابل توجهی از آنها باید تا قبل از پایان سال اصلاح شود.
به گزارش ایسنا، مهرداد بذرپاش در توئیتی، از رفع ۵۴۰ نقطه حادثهخیز در راههای کشور خبر داد و نوشت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ با تلاش همکارانم ۵۴۰ نقطه حادثه خیز در راههای کشور رفع شد و این کار با تمام توان ادامه خواهد داشت.
وزیر راه و شهرسازی از رفع ۵۴۰ نقطه حادثهخیز در راههای کشور خبر داد.