روش‌های نوین مقاوم سازی ساختمان+ فیلم مقاوم سازی افزیر | road-housing

به ساختمان های بسیار بلند نیز اصطلاحاً آسمان خراش یا برج گفته می شود. در بتن آرمه، بتن با میلگردهای تقویتی مسلح استفاده می‌شود تا مقاومت کششی و خمشی سازه را افزایش یابد. قالب عایق بتنی از عایق‌ های حرارتی با استحکام بالا ساخته می‌شوند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان سازی می توان با رعایت اصول ساختمان سازی به کاهش هزینه ساخت ساختمان کمک نمود.

اهم مصوبات هیات مدیره (۰۵/بهمن/۹۹)

این ساختمان، باید امکانات آموزشی، تحصیلی و تفریحی مربوط به اهداف آموزشی را فراهم کند. علاوه بر این، وجود ساختمان های مسکونی مناسب برای کارکنان و یا دانشجویان ساکن در محوطه دانشگاه نیز اجباری است. جدای از این، موسسه باید یک خوابگاه اختصاصی نیز در داخل و یا خارج از محوطه خود داشته باشد. بعد از حفر قسمت شناژ و ایجاد قالب مورد نظر، شناژ را باید با رعایت اورلب به میلگرد دستک وصل نماییم و بعد هم بتن ریزی انجام می ‌شود.

http://arianarchitects.ir

مشرف ساختن مجله خبری ساختمان بر ساختمانی دیگر جایز است، هرچند موجب کاهش روشنایی ملک مجاور گردد. بدون وجود مصالح مناسب و کافی نمی توان انتظار داشت که یک ساختمان شکل نهایی خود را بگیرد. اما حالا که با انواع سازه ها آشنا شدید، بد نیست اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی ساخت این سازه ها به دست بیاوریم. البته ناگفته نماند سازه های VIP، ممکن است به سازه هایی نیز گفته شود که دارای تمامی امکانات هستند و از لحاظ کیفیت ساخت، بسیار مرغوب می باشند.

  • به طور کلی زاغه ها، نوعی سازه هستند که کیفیت ساخت مطلوبی ندارند و به دلیل تهویه نامناسب، کمبود بهداشت یا عوامل منفی دیگر، به عنوان زاغه شناخته می شوند.
  • گرچه شاید امروزه از آجرهای معمولی زبره یا همان فشاری کمتر استفاده شود اما بلوک های سفالی، بتنی یا…جای همان آجرها را در ساخت و ساز گرفته اند.
  • سایه بان ها، بر اساس موقعیت شان می توانند داخلی، خارجی و بین چارچوب باشند.
  • این دیوارها از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و از نظر مصرف انرژی نیز بهینه هستند.
  • نوعی سیستم سازه‌ای است كه در آن بارهای قائم عمدتاً توسط قا‌ب‌های فضایی تحمل شده و مقاومت در برابر نیروهای جانبی توسط دیوارهای برشی یا قاب‌های مهاربندی شده تأمین می‌شود.
  پایان رسمی یک دستاورد خیالی برای برجام/ قرارداد ایرباس با ایران لغو شد

اما به کمک این فناوری نوین ساختمان سازی یعنی پرینت سه بعدی به راحتی می توانید آن را جایگزین ماکت کرده و پیچیده ترین طراحی ها را به شکل سه بعدی به نمایش بگذارید بدون اینکه وقت زیادی بگیرد. تمامی حقوق این وب سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان محفوظ می باشد. جلسه اعضای شورای مرکزی و روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها با وزیر …

سازه هایی با دیوار مشترک

گچ کاری به منظور(۱) استحکام بیشتر ساختمان(۲) محافظت در برابر اثر آب و هوا (۳) دادن زیبایی به ظاهر ساختمان انجام می گیرد. نصب خرپای مقاوم در برابر انواع آب و هوا، روکش های ضد آب و ضد باران و سقف سبز از مواردی هستند که می توانید برای کاهش گرما بکار ببندید. نقشه خود را با دفتر مقامات محلی مانند شهرداری هماهنگ کنید تا هیچ گونه مشکلی متعاقبا در فرآیند ساخت خانه شما در آن منطقه خاص پیش نیاید.

ساختمان های در حال اتمام کار تهران