روش های بهینه طراحی معماری در ساختمان های صنعتی بر اساس آراء صاحب نظران حوزه طراحی معماری | road-housing

تمام حقوق این سایت برای © 2023 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد. با ثبت کد رهگیری پرداخت، می توانید سفارش خود را پیگیری نموده مجله خبری ساختمان و به محض اتمام ترجمه، فایل ترجمه مقاله خود را دانلود نمایید. ۵-توصیه می شود که یکی از کمد دیواری ها عمق آن بین هشتاد تا صد سانتی متر باشد و به منظور محل قرارگیری رختخواب درست شود.

http://arianarchitects.ir

موزه اورتا در بروکسل، ورودی متروی پاریس و ساختمان لاویروت در پاریس از مهم ترین بناهایی هستند که از سبک معماری هنر نو بهره برده اند. اما کلانتری و صیادیان احساس می کنند این سبک زندگی در سازه های مرتفع باعث از بین رفتن ارتباط بین خانه و باغچه و فضای سبز شده است، بنابراین می خواستند این ارتباط را مجدداً برقرار کنند. بهترین نماهای کلاسیک دنیا برای سالهای بسیار دوری هستند.معماری هنر قصه گفتن است و معماران قصه گوی ما هستند. طراحی ویلای مدرن و لوکس، یک طراحی جذاب و کابردی است که کاملا با محیط اطراف خود ترکیب می شود و به دور از هرگونه تزئینات و وسایل اضافی است.در حالی که خانه های مدرن ممکن است مورد علاقه همه افراد نباشند اما می توانند پروژه های معماری واقعا جالب و چشمگیری باشند. طراحی ویلای مدرن و لوکس با یک تراس باورنکردنی، استخر شنا و ارتباط با فضای باز و هر چیزی که در هنگام زندگی در تعطیلات می‌توان آرزو داشت…

ارتباط بین معماری ساختمان و احساس آرامش ساکنین

مورد دیگری که در طراحی ساختمان تاثیر دارد فرهنگ بومی آن منطقه می باشد. به عنوان مثال در برخی از مناطق چین، ساخت و ساز فقط با رعایت قوانین فنگ شویی امکانپذیر است. برای طراحی مکان های تجاری نیز موقعیت ملک از لحاظ دسترسی و توان مالی منطقه بررسی می گردد.

  • اما کلانتری و صیادیان احساس می کنند این سبک زندگی در سازه های مرتفع باعث از بین رفتن ارتباط بین خانه و باغچه و فضای سبز شده است، بنابراین می خواستند این ارتباط را مجدداً برقرار کنند.
  • همین امروز با کارشناسان حرفه‌ای و مجرب ما در شرکت خط و خاک تماس بگیرید.
  • از یک طرف همه ی خواسته های کارفرما باید اعمال گردد و از یک طرف دیگر باید ضوابط و قوانین و مقررات شهرداری، آتش نشانی و تمام استانداردهای دیگر باید لحاظ شود.
  آخرین اقدامات نهضت مسکن در کرمان؛ وقتی ظرفیت‌ها برای حل مشکل بسیج می‌شود

طراحی و اجرای تخصصی نمای بنا، محوطه‌سازی و روف گاردن، دیوار حیاط و… مهم نیست تک تک اعضای خانواده در خصوص مسکن یا تمامی کارکنان یک شرکت ارزش گذاری یکسانی داشته باشند. اما این مهم است که ارزشهای همه افراد خانواده یا آنهایی که با هم زیر یک سقف زندگی یا کار می کنند در تغییرات آتی در نظر گرفته شود. پس از یافتن ارزشهای زندگیمان در رابطه با خانه و محل کار که در افراد درون گرا و برون گرا می تواند کاملا متفاوت باشد ، باید به هدف گذاری برای تغییرات بپردازیم. حدود ۲۰ سال قبل از میلاد، ویتروویوس معمار رومی چیزی را که امروز نخستین کتاب باقی‌مانده در باب معماری شناخته می‌شود را نوشت. این کتاب به عنوان تنها نوشته دربارهٔ معماری یونان و روم باستان از اعتبار والایی در میان معماران بهره‌مند بوده و برای قرن‌ها مأخذ اصلی بیش‌تر نظریه‌های معماری به‌شمار می‌رفته‌است.

گیاهان در طراحی داخلی، گیاهان نقش مهمی در طراحی داخلی و طراحی معماری دارند و عنصری هستند که باعث ایجاد حس آرامش در فضا می شوند. گیاهان باعث رنگ بخشیدن به یک محیط می شوند و سادگی و یکنواختی را از بین می برند. با توجه به طرح معماری طبقات و شرایط قرارگیری ماشین ها در طرح پارکینگ بعد از آنکه تمام طراحی پلان انجام گرفت و قبل از آنکه نوبت به انجام کارهای جزئی و نهایی برسد باید ستون در پلان ساختمان قرار داده شود. بیشتر هنرجویان و همکاران در قرار دادن ستون در پلان دچار مشکل می شوند در حالی که این کار در ساختمان های مسکونی کار خیلی راحتی است. ساکنان هر قسمت از ساختمان می توانند کرکره ها را به مقدار دلخواهی از هم دیگر دور کرده و یا نزدیک کنند تا یک چیدمان منحصربه فردی در نمای سازه ایجاد کنند.

  هشدار به حاشیه‌نشینان/ برای دریافت سند ۲.۵ ماه فرصت دارید

معماری های تک ( وجود لوله ها و سایر تجهیزات در بخش بیرونی ساختمان )