رویا ساختمان آریا شرکت رویا ساختمان آریا | road-housing

به عنوان مثال در طراحی نمای ساختمان می توان مواردی مثل برنامه ریزی و کنترل کیفیت متریال ها، نقص های احتمالی و کارکرد نامناسب سازه را به کمک حسگرها و دستگاه های مختلف ثبت و ضبط کرد. با کمک این فناوری ها مهندسین می توانند در همان مراحل ابتدایی بهترین تصمیمات ممکن را اتخاذ کنند. تکنولوژی جدید در ساخت خانه پهبادها هستند که توانسته اند با حذف نیروی انسانی در پروژه های ساختمان سازی بسیار بلند و مرتفع مثل طراحی برج و ساخت آن، از موارد مدنظر مهندسین عکسبرداری کنند و نقشه توپوگرافی بفرستند.

مصوبات هیات مدیره ۳/آذرماه/۹۸

این نوع ساختمان‌ها در مناطقی که چوب با قیمت ارزان در دسترس است ساخته می‌شوند، مانند شهرهای جنوبی کشور اتریش، بعضی ایالت‌های کشور آمریکا و …ساختمان‌های چوبی در ایران به علت کمبود منابع کمتر ساخته می‌شود. بعد از انجام بتن ‌ریزی باید به اندازه 10 سانتیمتر در بتن مش بندی شود و بتن‌ ریزی تا ارتفاع لازم ادامه پیدا می ‌کند. گاهی اوقات برای افزایش مقاومت بتن از آرماتوربندی هم استفاده می ‌شود. از ستون ‌های مارپیچ به ‌طور معمول برای جک زدن ستون‌ های بالایی سازه استفاده می‌ شود. فاصله بین این ستون ‌ها باید حدود 1.5 متر باشد و تا رسیدن به یک خاک مناسب یا بسترهای سنگی ادامه پیدا می ‌کند.

http://arianarchitects.ir

بلوک های این مجموعه 12 واحدی است و در هر طبقه از آنها 2 واحد شمالی و جنوبی دارد که از 98 تا 260 متر زیربنا دارد. برای این واحدها بسته به متراژ آن 2 تا 3 اتاق خواب در نظر گرفته شده است. در طبقات بالاتر بلوک ها واحدهای متراژ بالا به صورت تک واحدی نیز موجود است. مجتمع مسکونی دارای نمایی ترکیبی از سنگ و سیمان است و وجود شیروانی ها نمای زیباتری به بلوک ها داده است. مجله خبری ساختمان هایی که خسارت نسبتاً کمی از خرابی آن ها حادث می شود و احتمال بروز تلفات جانی انسانی در آن ها بسیار کم است، مانند انبارهای کشاورزی و سالن های نگهداری دام.

  توسعه ناوگان هوایی اولویت اصلی ایران‌ایر است/ افزایش ۲ برابری مسافران خارجی هما

فراخوان شرکت در گردهمایی مهندسین برق و معماری دارای پروانه اشتغال عضو سازمان

البته فرآورده های سیمان مثل بتن نیز در ساخت و ساز استفاده می شوند. به طور کلی می توان چنین گفت که بدون سیمان، نمی توان هیچ سازه ای را بالا آورد. با مطالعه این مقاله دریافتیم که صنعت ساختمان سازی بسیار تابع اصول و قوانین است.

‌مقاومت در برابر بارهای جانبی توسط مجموعه‌ای از دیوارهای برشی یا قاب‌های مهاربندی شده همراه با مجموعه‌ای از قا‌ب‌های خمشی تأمین می‌شود. سهم برشگیری هر یك از دو مجموعه با توجه به سختی جانبی و اندركنش آن دو، در تمام طبقات، تعیین می‌شود. این چوب ها به دلیل ساختار ورقه ای و لایه ای عمود بر یکدیگر قادر به تحمل فشارهای زیادی هستند که آنها را در مقایسه با ترمووود مطرح می کنند.

  • با توجه به اینکه ضریب انبساط طولی آرماتور و بتن تقریباً با هم برابر است، این خصوصیت باعث شده است که ترکیب آرماتور و بتن، سازه محکمی را بوجود آورد.
  • پس از تحلیل رفتار ساختمان در برابر بار وارده روش‌های نوین مقاوم سازی ساختمان با در نظر گرفتن پارامترهای همچون اقتصادی بودن، سرعت عمل در اجرا و ایجاد حداقل تغییر در پیکربتدی ساختمان پیشنهاد می گردد.
  • اگر یک ساختمان یا بخشی از آن، در درجه اول برای نگهداری سوابق معاملات تجاری، حساب های بانکی، اهداف حسابداری و یا مدیریت انواع دیگر تراکنش های مالی استفاده شود، می توان آن را به عنوان یک ساختمان تجاری طبقه بندی کرد.
  • گروه معماد آد تمام تلاش خود را برای جلب رضایت کارفرمایان به کار گرفته است.
  افتتاح کلانتری فاز ۵ پردیس با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار تهران