رویا ساختمان آریا شرکت رویا ساختمان آریا | road-housing

مهم نیست که کدام یک از این روش ها را انتخاب می کنید؛ خانه های بتونی ضمن تعمیر و نگهداری آسان، دوام و استحکام طولانی مدت ایجاد می کنند. آن ها مقاومت بالایی در برابر آتش و آفات دارند و به اندازه کافی سنگین هستند تا در برابر وزش باد و طوفان های شدید مقاومت کنند. هزینه ساخت خانه های بتونی، به مراتب بیشتر از چارچوب های چوبی و یا فلزی است و ساخت شان، غالباً برای اطمینان از ایمنی ساخت باید توسط سازندگان باتجربه انجام شود. کف، یک عنصر مهم در ساخت و ساز ساختمان است که در سطح پایینی یک اتاق قرار دارد. کاربرد کف، در قدم زدن از یک اتاق یا فضا به اتاق یا فضای دیگر می باشد.

خاک کوبیده که جزو جدیدترین تکنولوژی مجله خبری ساختمان سازی است نه تنها با محیط زیست سازگاری کامل دارد، در برابر آتش نیز مقاوم بوده و می تواند حرارت را در خود ذخیره کند. در طراحی معماری ساختمان یکی از مشکلات همیشگی این بوده که بخشی از مشکلات و ایرادات در حین ساخت مشخص می شوند بنابراین بحث تخریب و هدر رفت منابع برای اصلاح ایرادات تا رسیدن به طرح نهایی و بهره برداری همیشه مطرح بوده است. اما به کمک این تکنولوژی جدید در ساختمان سازی می توانید طرح های مختلفی را ایجاد کنید، آنها را به صورت مجازی کاملا درک کرده و بررسی نمایید و از همان ابتدا نقشه ساخت را اصلاح نمایید.

  • البته فرآورده های سیمان مثل بتن نیز در ساخت و ساز استفاده می شوند.
  • همچنین این سازه ها را به گونه ای می سازند که امکان رفت و آمد راحت وسایل نقلیه و بار زدن کالاها، وجود داشته باشد.
  • این ساختمان، باید امکانات آموزشی، تحصیلی و تفریحی مربوط به اهداف آموزشی را فراهم کند.
  • ستون پایه، بخشی از فاصله بین سطح زمین و فضای کف است که درست در بالای زمین ساختمان قرار دارد.
  • در بتن آرمه، بتن با میلگردهای تقویتی مسلح استفاده می‌شود تا مقاومت کششی و خمشی سازه را افزایش یابد.
  عقد قرارداد ساخت ۱۰ فروند شناور با سازندگان داخلی
سازه های غیر ایمن به بمب های ساعتی شبیه هستند که در صورت عدم مرمت و بازسازی، هر لحظه امکان انفجار آن ها وجود دارد. نوع دیگری از سازه های معماری وجود دارد که به نام آسمان خراش شناخته می شوند و معمولا بیشتر از 5 طبقه دارند. تصور نکنید که منظورمان از این سازه، سازه هایی است که به دلیل عدم ساخت ایمن، خطرناک هستند. بلکه منظورمان سازه هایی است که وسایل خطرناکی در آن نگه داری می شود. معمولا پارکینگ ها را در پایین ترین طبقات یک سازه می سازند تا امکان رفت و آمد راحت تر باشد. از قدیم الایام تا به امروز انسان نیازمند سرپناه برای فرار از شرایط جوی یا خطرات بیرون بوده است.

اهم مصوبات جلسه فوق العاده مورخ (۲۵/آبان ماه/۱۴۰۱)

در برخی از ساختمان ها با درخواست مالک ساختمان، نیاز به تغییر کاربری ساختمان و یا افزایش طبقات آن می باشد. هرگونه تغییر در سیستم سازه ای یک ساختمان می تواند منجر به افزایش بار مرده و زنده، ضریب اهمیت ساختمان و همچنین سطح عملکرد ساختمان گردد. در نتیجه نیاز به طراحی مجدد سازه و تعیین سطح عملکرد و در صورت نیاز استفاده از روش‌های نوین مقاوم سازی ساختمان می باشد. هر ساختمانی به منظور کاربری مشخصی طراحی شده و می بایست الزامات آیین نامه های مرتبط را برای حصول سطح ایمنی و پایداری مورد انتظار تامین نماید. با این وجود و در طول عمر سرویس دهی یک ساختمان ممکن است مالکان تمایل به تغییر در کاربری آن داشته باشند. به عنوان مثال یک ساختمان با کاربری مسکونی تبدیل به یک انبار نگهداری شود.

  ساختمان اداری-تجاری هیترا رسانه واقعیت در معماری | road-housing

اهم مصوبات جلسه فوق العاده هیات مدیره (۲۵/اردیبهشت/۱۴۰۱)

هنگامی که سطح بتن ظاهری خشن، حفره دار و پوسته پوسته پیدا می‌کند، به این پدیده کرمو شدن بتن می‌گویند. با مشاهده نشانه‌های کرمو شدن لازم است در اسرع وقت نسبت به ترمیم آن اقدام نمود. برای رفع این مشکل باید عملیات ترمیم بتن های کرمو انجام شود که اغلب پس از تخریب بتن کرمو از ملات ریزی مجدد استفاده می‌شود.

http://arianarchitects.ir