رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد در برخی از استان‌ها

به گفته وی، امروز شمال خلیج‌فارس مواج و متلاطم است. همچنین آسمان تهران نیز در سه روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری خواهد بود و بیشینه دمای پایتخت امروز ۱۹ و شنبه ۱۸ درجه خواهد شد؛ کمینه دمای امروز تهران ۱۲ درجه ثبت شد.



منبع

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان از سازمان هواشناسی، امین حسین نقشینه وضعیت جوی کشور را برای امروز ۱۲ آبان و روزهای آتی پیش‌بینی کرد و گفت: امروز (پنجشنبه) برای استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، شمال خلیج‌فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، یزد، جنوب لرستان، خراسان‌های جنوبی، رضوی و شمالی، سمنان، مازندران، گلستان، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‎بینی شده است.

نقشینه توضیح داد: روز شنبه آینده برای شرق، شمال شرق و استان‌های ساحلی خزر، بارش پراکنده رخ می‌دهد. یکشنبه در استان‌های ساحلی خزر و شمال‌شرق، برای دوشنبه نیز علاوه بر این مناطق در جنوب‌شرق بارش پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی برای فردا در خراسان جنوبی و رضوی، کرمان، یزد، فارس، هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب بوشهر، بارش باران، رعدوبرق، باد شدید پیش‎بینی کرد که به گفته وی در برخی نقاط با بارش تگرگ و در نقاط مستعد نیز با خیزش گردوخاک همراه خواهد شد.

  ساختمان چیست انواع ساختمان و مراحل ساخت و ساز پرشین سازه | road-housing