رییس بنیاد مسکن: دولت همه توان خود را برای حل مشکل مسکن به کار می برد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد:  آسفالت ریزی ۲٠ روستای شهرستان بناب به صورت نمادین در روستای قره چپق از اعتبارات قیر رایگان با حجم ۱۰۹ هزار متر مربع و با اعتباری افزون بر ۲۶۳ میلیارد ریال افتتاح شد.

نیکزاد از مهمترین برنامه‌های خود در سفر به بناب را بازدید از چند روستای شهرستان عنوان کرد و گفت: برخی از روستاهای بناب نیاز به آسفالت ریزی و دیوارکشی رودخانه‌های عبوری از داخل روستا دارند و برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را در این خصوص خواهیم کرد.

مرحله دوم هم که ۱۹۸ واحدی مشارکتی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی شهرستان بناب است در زمینی به مساحت ۵۶۳۰ متر مربع و در ۷ طبقه احداث خواهد شد.



منبع

رئیس بنیاد مسکن کشور با اشاره به اینکه احداث مسکن ملی در بناب باید در مناطق مناسب شهرستان باشد افزود: کسانی که در نهضت ملی ثبت نام می‌کنند مطمئن باشند زمین‌های خوب و مناسب برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بناب در ۲ مرحله صورت می گیرد که مرحله نخست به مساحت  ۴۴۰۰ متر مربع و مساحت کل اعیانی ۷۱۴۰ مترمربع است و تعداد کل واحدهای احداثی ۴۸ واحد در نظر گرفته شده است و ۴۰ واحد متعلق به واحدهای بنیاد و ۸ واحد آن خود مالک است.

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان،اکبر نیکزاد. روز جمعه در مراسم کلنگ زنی طرح ملی مسکن بناب افزود: طرح نهضت ملی مسکن با ساخت یک هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی در حال اجرا است و طراحی و عملیات اجرایی یک هزار واحد مسکونی دیگر هم پس از اخذ پروانه آغاز خواهد شد.

  افزایش ۴۰ درصدی ترانزیت نسبت به پارسال