ساختمان اداری ایرانشهر شرکت مهندسی تکناب | road-housing

بنابراین کارمندان در حین کار به هیچ عنوان با معضل آلودگی های صوتی دست و پنجه نرم نخواهند کرد. ساختمان های سالم که با مصالح طبیعی کار می کنند و از اقلیم طبیعی در ساختمان بهره می برند. به نظر کمتر با مشکالت بیماری روحی در کارکنان و یا دوری از کار مواجه هستند. وجود چشم انداز زیبا از محیط شهری بدون سر و صدای آن می‌تواند الهام بخش کارکنان یک شرکت باشد. معماری ماکت تاریخ است و بیانگر احوال انسان هایی که در آن زیست می کنند. امروزه معماری جهان در مسیر معمارانه خویش گام بر می دارد و در پی فردایی بهتر می تازد.

  • در اینجا 10 مورد از پایدارترین ساختمانهای اداری جهان و همچنین تکنیکهایی که برای بهبود عملکرد، کاهش مصرف انرژی و فراهم کردن یک محیط کار سالم بکار برده اند به طور خلاصه بیان گردیده است.
  • برای این امر باید به متخصصین بازسازی ساختمان اداری مراجعه کنیم.
  • در ابتدا باید تمامی فضاهای مورد نیاز کارفرما را به تفکیک متراژ و موقعیت قرارگیری تقسیم بندی کنیم.
  • تأثیرات روانشناختی و اجتماعی نیز داشته و بر سلامت روحی کاربران آن بنا نیز اثرگذار است.
شکل ساختمان اجازه می دهد تا نور شمال به 60 درصد از دفاتر راه یابد. در بازسازی اداری و دفتر کار میتوان با استفاده از پارتیشن های مختلف به تقسیم بندی و جدا کردن فضاها اقدام کرد. پارتیشن ها با جنس های مختلف در مجله خبری ساختمان بازار عرضه می شوند و میتوان با توجه به میزان نور ساختمان و طبق میل مشتری از هر کدام از آنها استفاده کرد. پارتیشن های ام دی اف، چوبی، آلومینیومی و شیشه ای برای جدا کردن فضاها مورد استفاده قرار می گیرند.

  سرعت کُند دستگاه‌ها برای الحاق زمین‌های مازاد به طرح بزرگ نهضت ملی مسکن

حفظ حریم شخصی کارکنان

همانطور که می دانید، هر اداره دارای کارمندانی با رده های شغلی و وظایف متفاوتی می باشد و هرکدام از این کارمندان دارای نیازهای فضایی (مانند اتاق های مجزا) می باشند تا بتوانند به وظایف خود راحت تر رسیدگی کنند. پارتیشن ها می توانند تاثیر بسیاری بر زیبایی و لوکس بودن محیط داشته باشند زیرا هم می توان از پارتیشن هایی به سبک امروزی و مدرن بهره گرفت و هم پارتیشن هایی که فضای کلاسیک را در محیط تداعی می سازند، نصب نمود. زمانی که محیط ها و ساختمان های اداری علاوه بر زیبایی نیز از نظم و ترتیب خاصی برقرار باشد و تداعی کننده آرامش باشد بسیار می تواند تاثیرات مطلوبی برای هر یک از این ساختمان ها داشته باشد.

نصب و جا به جایی راحت

جابجایی از ساختمان فعلی به ساختمانی دیگر کار بسیار زمان بری است و مخصوصا مرحله پیدا کردن دفتر کار جدید انرژی زیادی از مسئولین شرکت مصرف خواهد کرد. با این اوصاف، مسئولین ترجیح می دهند به کار بازسازی رو بیاورند و این کار را به دست متخصصین با تجربه بازسازی ساختمان اداری بسپرند. همچنین بازسازی بخش های مهمی مانند بازسازی سرویس بهداشتی ساختمان جزو مراحل بازسازی ساختمان اداری می باشد. بنابراین طراحان باید بیش از همیشه در طراحی نمای ساختمان اداری خلاقیت به خرج دهند و بر اساس نوع کسب و کار و حرفه ای که در یک ساختمان اداری خاص برقرار است، نمای آن را طراحی کنند. به عنوان مثال اگر یک ساختمان اداری مربوط به کسب و کارهای حوزه ی معماری می شود بهتر است یک المان خاص که مرتبط با این حرفه می باشد در نما به نمایش درآید. از دیگر نکاتی که در مورد طراحی نمای ساختمان اداری می توان به آن اشاره کرد، متریال به کار رفته در اجرای نما می باشد.

  یک‌هزار میلیارد ریال برای جبران خسارت سیل به استان اردبیل واریز شد

http://arianarchitects.irطراحی ساختمان اداری با رویکرد سبز ایده ای بود که از بریتانیا آغاز شد. این رویکرد در طراحی داخلی نه تنها در حفظ انرژی های حیاطی کره زمین بلکه در بر فاکتورهای روانشناختی، اقتصادی و نگرش کارفرمایان و ذینفعان دیگر تأثیرگذار بوده است. هزینه نما با توجه به مساحت و ابعاد ساختمان، ارتفاع، نوع و سبک طراحی، جنس متریال و پرکار یا کم کار بودن نما محاسبه می‌شود. با وجود این نمی‌توان به راحتی هزینه نمای کلاسیک را بیشتر از نوع مدرن دانست یا نمای اداری پرکار را پرهزینه‌تر از نوع کم کار دانست، چراکه هر طرحی منحصر به فرد است و ممکن است گاهی به دلیل طرح متفاوت، هزینه حمل و نقل، مصالح و … متغیر باشد. توجه به ویژگی‌های اجتماعی و فرهنگی افرادی که در ساختمان کار می‎‌کنند نیز در طراحی نما اهمیت دارد.