ساختمان اداری شریف معماری معاصر ایران | road-housing

از پله اضطراری در ساختمان های اداری بزرگ گرفته تا تهویه مناسب و گرمایش امن و بدون مشکل در واحدهای کوچک اداری؛ تمامی موارد امنیتی باید در ابتدای کار هنگام طراحی نقشه مجله خبری ساختمان در نظر گرفته شوند. ساختمان اداری شامل واحدهای مختلفی می شود که شرکت ها و بیزینس های مختلف در آن به فعالیت می پردازند. در ادامه به چند نکته درباره اصول طراحی پلان ساختمان اداری اشاره خواهیم کرد. پوسته دوم حدود ۷۰ سانتیمتر از پوسته اول فاصله دارد که بدین صورت فضایی برای حرکت در دور ساختمان جهت نگهداری و تعمیرات ساختمان و هم چنین قرارگیری گلدانهای همیشه سبز فراهم شده است. در محل قرارگیری گلدانها ، پوسته آلومینیومی گشایش یافته و بدین صورت علاوه بر ایجاد هارمونی زیبا در طراحی نما، چشم اندازی مناسب را نیز از درون فضاهای اداری فراهم می سازد.

  • این راه حل ها با اندک تغییرات در مواردی همچون محل قرارگیری، سطح اشغال و جزئیات طراحی قابل تعمیم بر اقلیم های مختلف هستند.
  • پیشنهاد می‌کنیم مقاله انواع سنگ نما ساختمان و ویژگی های آن را مطالعه فرمایید.
  • روزهای گرم تابستان و روشن کردن بی امان سیستم های سرمایشی در محیط کار اجتناب ناپذیر است.
  • همچنین در این قسمت، فضاهایی همچون كافه تریا و سالن ورزشی نیز جانمایی گرفته است.
  • امروزه معماران در حال ارائه مفاهیم و طرح های چشمگیر برای طراحی ساختمان های اداری هستند .
همچنین نسبت مجاز شیشه به سایر مصالح به کار رفته در نما 40 درصد است. پروژة اداري- تجاري زرافشان با مساحتي در حدود ۱۵۰۰ مترمربع در تقاطع خيابانهاي زرافشان و فلامک در شهرک قدس واقع شده است. این بنا دارای هفت طبقه می باشد که طبقات همکف و نیم طبقه آن به کاربری تجاری و پنج طبقه دیگر به فضاهای اداری اختصاص یافته است.

  شبکه خدمات شبکه خدمات وب پشتیبانی شبکه پشتیبانی سیستم های کامپیوتری فراشبکه

نصب و جا به جایی راحت

دفتر مرکزی پتروشیمی رازی که توسط “دفتر معماری فضای فرا تهی” طراحی و اجرا شده است از این دسته فضاها است. مطلبطراحی ساختمان اداری مدرن، زیبایی خیره کننده شرکت دارویی سیناژنجزییات بیشتری را در رابطه با این ساختمان با شما در میان می گذارد. یکی از مهم ترین و موثر ترین موضوعات در طراحی داخلی کلاسیک اداری، نظر گرفتن نوع شرکت یا اداره است. مثلا طراحی داخلی مطب پزشکان باید دارای هارمونی رنگی متفاوتی با طراحی داخلی دفتر معاملات املاک یا یک باشگاه ورزشی باشد.

نمای شیشه ای

به طور قطع پیمانکار باید شما را در انتخاب بهترین متریال نما راهنمایی کند. به علاوه سنگ متریالی است که می‌تواند در نوسازی فضای اداری شکوه و جلال را به همراه داشته باشد. آجرهای نمایان نیز انتخاب مناسبی برای پوشش دیوار اصلی هستند خصوصا اگر در تضاد با سایر بخش‌های اتاق باشند. ساختمان اداری تجاری ترمه دارای 2 طبقه است که هر دو طبقه دارای عملکرد تجاری هستند. طبقه­ که پشت بام این ساختمان نیز هست می­ بایست به واسطه دیواری با ارتفاع 2.5 متر و از لحاظ خط آسمان شهری باید با دیوار ساختمان مجاور هم سطح باشد.

در نظر گرفتن امنیت و سلامت کارمندان

علاوه بر این، اجتناب از اشکالی که باعث ایجاد اختلال در شهر می شوند، مهم بود. در طراحی ساختمان های اداری از دو سیستم باز و بسته استفاده می شود. سیستم باز اداری به فضاهایی اطلاق می شود که توسط جداکننده های سبک از هم تفکیک شده اند. در ادامه با آرل با لیستی از عوامل در طراحی داخلی دفاتر کار اداری برای ایجاد محیطی شاد و راحت همراه باشید….. پنجره اين اتاق رو به سمت شرق است و از آن مى توان طلوع خورشيد را مشاهده كرد.

  آغاز فروش بلیت قطار ترکیبی تهران- کربلا برای بازه زمانی آذر ماه

http://arianarchitects.ir