ساخت ۴۲ خانه محرومان در گنبدکاووس آغاز شد

سیدمحمد حسینی افزود: سهم گلستان برای ساخت مسکن حمایتی ویژه اقشار آسیب پذیر و نیازمند هزار و ۷۰۰ واحد بود که عملیات اجرایی آن بیشتر در مناطق روستایی استان از سال قبل شروع شد و همچنان ادامه دارد.

وی گفت: بنیاد مسکن گلستان اهتمام ویژه برای ساخت مسکن محرومان از محل کمک‌های دولتی، نیکوکاران و حساب ۱۰۰ امام و نیز همراهی دستگاه‌های حاکمیتی دارد.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.



منبع

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: یکی از پروژه های مجتمع سازی در روستای تقی آباد گنبدکاووس است که امروز به طور رسمی عملیات اجرایی ۴۲ واحد در قالب ۲۱ بلوک ۲ واحدی شروع شد و تا پایان سال آینده تحویل متقاضیان می‌شود.

حسینی بیان داشت: در این طرح زیربنای هر واحد مسکونی ۷۵ مترمربع است که با تسهیلات بانکی ارزان قیمت و برخی کمک‌های بلاعوض دستگاه‌های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی و نیز کمک خیرین ساخته می‌شود.

وی اضافه کرد: از سهمیه پیش بینی شده ساخت هزار واحد به صورت خود مالکی توسط افرادی که زمین دارند، شروع شده و ۷۰۰ واحد دیگر هم درقالب مجتمع سازی توسط بنیاد مسکن گلستان درحال انجام است.

به گزارش خبرنگار مجله خبری راه و ساختمان، در این مراسم که عصر یکشنبه برگزار شد، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: احداث خانه برای اقشار نیازمند در راستای طرح نهضت ملی مسکن و با همکاری دولت، برخی دستگاه‌های حاکمیتی و خدماتی مانند ستاد اجرایی فرمان امام، بسیج سپاه، بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی انجام می‌شود.

  آغاز ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان تهران