سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان | road-housing

سازه بخشی از حجم است که بارهای وارده را تحمل و به محیط اطراف منتقل می‌سازد. در زیر دسته بندی اخبار و اطلاعیه های سازمان را براساس واحدهای مختلف و متنوع سازمان مشاهده می نماید. جهت مشاهده روی عنوان واحد مورد نظر کلیک نمایید. مهندسان ساختمان تلاشگران عرصه آبادانی و عمران کشورند.

  • لغو دوره های آموزشی صدور، تمدید، ارتقاء پایه و دوره های نمرا…
  • رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از توسعه کنترل مضاعف مجری ذیصلاح در سال آینده در ساخت و سازهای استان قم خبر داد.
  • برای ارسال تیکت تنها کافیست وارد حساب کاربری خود شوید و روی منو یا دکمه “ارسال تیکت جدید” کلیک نمایید.
  • مهندسان ساختمان تلاشگران عرصه آبادانی و عمران کشورند.
  • تامین ایمنی، بهداشت، سلامت و آسایش مردم در ساختمان‌ها هدف اصلی مهندسان ساختمان است.

‌ 🔹سمینار آموزشی واکاوی فنی فاجعه متروپل (حضوری و مجازی) 🔸دارای امتیاز ارتقا پایه (صلاحیت نظارت و اجرا در تمامی پایه‌ها) 🔸ویژه مهندسان عمران، معماری، شهرسازی … دیدار وزیر راه و شهرسازی با اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مه… کمک به ترویج اصول صحیح مهندسی و معماری و همکاری با وزارت مسکن و شهرسازی و شهرداری‌ها در زمینه کنترل ساختمان و اجرای طرح‌های یاد شده با استفاده از خدمات اعضای سازمان استان. دوره آموزشی نحوه تکمیل اظهارنامه مالیاتی روز سه شنبه 17 خردادماه، به صورت حضوری و آنلاین با شرکت اعضای سازمان برگزار شد. در این جلسه آقای دری مشاور امور مالی و مالیاتی سازمان و آقا…

شنیدن مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مهندسین است

آگهی دعوت به مجمع عمومی به طور فوق العاده اعضای سازمان نظام مجله خبری ساختمان استان سیستان و بلوچستان (نوبت اول) در اجراي ماده 9 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ومواد 52 تا 57… جلسه اعضای شورای مرکزی و روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها با وزیر … همکار گرامی با سلام به اطلاع می رساند در راستای برنامه‌های فرهنگی و رفاهی اعضای سازمان و خانواده‌های محترمشان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس،…

  الزام نصب نرخ‌های مصوب پروازها در فرودگاه مهرآباد

گروه تخصصی معماری

تهیه و تنظیم مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی در استان و پیشنهاد به وزارت مسکن و شهرسازی. تأیید ترازنامه سازمان و ارائه آن به مجمع عمومی. مشارکت در امر ارزشیابی و تعیین صلاحیت و ظرفیت اشتغال به کار شاغلان در امور فنی مربوط به فعالیت‌های حوزه‌های مشمول این قانون. مهندس فنی و متخصص ساختمان در رأس هرم سازندگی قرار گیرند و صاحبان مهارت‌های فنی در سطوح میانی و کارگران فنی بدنهٔ هرم فنی ساخت و ساز ساختمان‌سازی در ایران را تشکیل دهند. می‌توانید با گسترش آن به ویکی‌پدیا کمک کنید.

اهم مصوبات هیات مدیره (۱۷/اسفندماه/۱۴۰۰)

ارسال گزارش مرحله ای از طریق نماسان الکترونیک در شهرها و شهرکهای صنعتی استان شد. عملیات اجرایی ساختمان باید منحصرا توسط مهندس مجری ساختمان که دارای صلاحیت اجرای ساختمان هستند انجام… ساخته های عظيم بشری نشان دهنده دانش، توانايي و مهارت مهندسان ساختمان است. تامين ايمنی، بهداشت، سلامت و آسايش مردم در ساختمان ها، هدف اصلی مهندسان ساختمان است.

http://arianarchitects.ir