ستاد بازسازی بنیاد مسکن در ۲۰ نقطه سیل زده کشور فعال است

نیکزاد با بیان اینکه اقدامات ارائه شده  کار بسیار ارزشمندی است، خاطر نشان کرد: نیروهای بنیاد مسکن همواره این خدمات را با علاقمندی  انجام داده اند.

این مسوول در بخش دیگری از سخنانش به مشارکت  این بنیاد در طرح توسعه راه های کشور پرداخت و گفت:  ساخت  آزاد راه اهواز- بندرامام خمینی (ره)  و کمربندی ماهشهر در استان خوزستان  و جاده  باشماق استان کردستان  از مهمترین پروژه های عمرانی در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار مجله خبری راه و ساختمان، اکبر نیکزاد روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز اظهارداشت: خط قرمز  ما  انجام امورات مردم است و افتخار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این است که طی ۴۳ سال هر کاری به آن سپرده شده با قوت،علاقمندی و قدرت  انجام داده است.

در این آیین از زحمات بهزاد رسولی زاده  قدردانی و علی محمدی به عنوان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز معرفی شد.



منبع

رییس  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مشارکت این بنیاد در نهضت ملی مسکن گفت: ۱۸۰ هزار واحد مسکونی طی توافق با شهردار تهران  قرار است که  ساخته شود که از این

نیکزاد با اشاره به مشارکت بنیاد مسکن در ساخت متروی تهران افزود : خط چهار متروی تهران ماه آینده  به بهره برداری می رسد.

نیکزاد  به وضعیت مسکن در البرز اشاره کرد و افزود:   کرج و شهرهای اقماری آن نیاز به طرح توسعه مسکن دارند؛ از هر ۱۰ نامه که به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارسال می شود نیمی از آن ها مربوط به استان های تهران و البرز بوده که  خانوار های اجاره نشین این استان ها بیشترین درخواست را در سطح کشور برای تامین مسکن دارند.

  آزادراه شیراز- اصفهان و تجاربی که به دست آمد

 ۱۰ هزارواحد  آن برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گذاشته شده که ساخت هفت هزار واحد آنها را آغاز کرده ایم.

وی تاکید کرد:  مردم این خدمات را می بینند و از اینکه واحد های مسکونی آنها ساخته می شود از خدمات ارائه شده رضایتمندی دارند.