صبح‌های آرام ، عصرهای نامشخص / هوای مازندران طی ۱۰ روز آینده تغییرات خاصی ندارد

داده‌های دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی مازندران نشان می‌دهد که کجور و سیاه بیشه با حدود ۳۱ درجه و شیاده بندپی و پل سفید نیز با ۲۴.۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم‌ترین ساعت به ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته یک درجه افزایش نشان می‌دهد.

جدول پیش‌بینی پنج روزه هواشناسی مازندران نشان می‌دهد هر چند که در دو روز آینده شاهد کاهش دو تا سه درجه ای دمای هوا در مناطق مختلف خواهیم بود و از روز یکشنبه تا دوشنبه هفته آینده نیز دمای هوا بین یک تا دو درجه افزایش خوهد یافت اما در مجموع پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در مناطق غربی این استان از امروز تا روز دوشنبه هفته آینده بین ۲۶ تا ۲۸ و در مناطق مرکزی و شرقی نیز بین ۲۷ تا ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر برسد.

وضعیت دریای خزر نیز طی امروز و فردا مواج و طوقانی پیش‌بینی شده است.



منبع

شهروندان در مناطق ییلاقی و ارتفاعات مازندران نیز در دو سه روز آینده شاهد خنک‌تر شدن دمای هوا خواهند بود و بیشترین میزان کاهش دما نیز در طی این مدت مربوط به رینه است. دمای هوای این منطقه از ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در روز جاری با با ۶ درجه کاهش در روز یکشنبه هفته آینده به ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد و پس از آن نیز بیشترین میزان کاهش دما را در کجور شاهد خواهیم بود. دمای هوای این منطقه نیز از ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در طی امروز با پنج درجه کاهش در روز یکشنبه به ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر میرسد.

  اجرای نهضت مسکن ملی در بافت فرسوده به نفع مردم است

مطابق این جدول، دمای هوا در دور روز آینده در مناطق مرکزی و شرقی در مقایسه با امروز پنجشنبه بین دو تا چهار درجه و در مناطق غربی نیز بین دو تا سه درجه خنک‌تر می‌شود و بیشترین کاهش دما در شهرهای ساحلی مربوط به آمل است. دمای هوای این منطقه از ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر در طی امروز با چهار درجه کاهش در دو روز آینده جمعه و شنبه به ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد و در روزهای یکشنبه و دوشنبه دمای هوای این شهر ۳۰ تا ۳۱ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی شرایط جوی مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی را از امروز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده را صاف تا نیمه ابری و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات غربی با افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی کرد.

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان، آسمان مازندران از امروز تا پایان هفته آینده آفتابی تا نیمه آفتابی است و به لحاظ دمایی نیز هوای خیلی گرم تابستانی را در این استان نخواهیم داشت و طبق خروجی مدل‌های هواشناسی، بیشینه دما در شهرهای غربی کمتر از ۳۰ و در شهرهای مرکزی و شرقی نیز کمتر از ۳۵ درجه پیش‌بینی شده است.

آسمان مازندران از روز یکشنبه تا چهارشنبه هفته آینده نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و وزش باد و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر، وزش باد و در ارتفاعات با رگبار باران و رعد و برق پراکنده با بیشینه دما در مناطق غربی بین ۲۷ تا ۳۰ و در مناطق مرکزی و شرقی نیز بین ۳۰ تا ۳۳ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

  نتایج اولیه آزمون استخدامی بانک ملی اعلام شد