صفحه اصلی هنرمعماری | road-housing

همچنین، شکل‌ها نیز دارای خصوصیت گویا و معنی دار نظام زیباشناختی خود هستند. در طراحی، این کیفیت‌های معنی دار شکل و رنگ می‌بایست با یکدیگر مطابقت داده شوند. رنگ‌ها نیروها و انرژی‌های درخشنده‌ای هستند که چه آگاه و چه ناخود آگاه روی ما اثر مثبت و منفی خواهند داشت.

مدیریت ساخت و ساز طراحی معماری

در یک سازه مسکونی در بیشتر مواقع کارفرماها فقط به داشتن نقشه فاز یک اکتفا می کنند اما وقتی که کار به اجرا رسید، در صورتی که در محیط ها و فضاها طراحی داخلی از اهمیت بسیار خاصی برخوردار باشد، درخواست پلان فاز دو و همچنین دیتیل های اجرایی می کند. گروه معماری آرکا در عرصه ساخت، مشارکت، طراحی، مدیریت پیمان ساختمان، دکوراسیون داخلی، امور بازسازی و ساخت غرفه های نمایشگاهی فعالیت دارد. این نوع معماری، زیبایی شناختی های سنتی و اولیه را نپذیرفته و روش های نوینی را مطرح کرده است. معماران مصمم بودند که از گذشته فاصله بگیرند و علاقمند به فناوری بودند. این سبک با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها و یک ذهن خلاق، مصالح و اجزای مختلف به گونه ای در کنار یکدیگر قرار می دهد که همه مرزهای تعریف شده معماری را جا به جا می کند. این سبک از کاربرد خطوط افقی، اشکال مکعبی و هرمی اجتناب کرده و اشکالی را در نظر گرفته که نسبت به سبک های مدرن عجیب و غریب هستند.

http://arianarchitects.ir

همه ی ما می دانیم که آشپزخانه در خانه های ایرانی قلب خانه است و طراحی مناسب آن یکی از اساسی ترین بخش های طراحی نقشه ساختمان مسکونی می باشد. مساحت آشپزخانه باید حداقل ده درصد زیربنای مفید کل متراژ فضا و مجله خبری ساختمان محیط باشد. طراحی فنی ساختمان شامل تهیه پلان، مقاطع، شبیه‌سازی‌ها و تصاویر سه بعدی، فرم و بافت کلی پروژه و طرح‌های دقیق آن، آرایش‌های فضایی، نما، نمای کلی و تعیین نوع و مقدار حدودی مصالح ساختمانی است.

  واگذاری زمین رایگان به کارگران

سایت اطلاع رسانی مسابقات معماری و شهرسازی ایران

ماهیت لایه‌ای موجب می‌شود تا در فرم‌های طبیعی، فقط عکس‌العمل‌های کششی یا فشاری به وجود آید. مربع، نمایانگر ماده، وزن و حدود مشخص است و حسی از کشش و امتداد و تجربه حرکت را القاء می‌کند. مربع با رنگ قرمز منطبق است و وزن حجم قرمز با شکل سنگین و ساکن مربع مطابقت دارد.

  • دو روش کلی برای طراحی معماری وجود دارد که هر کدام بناهای خاصی را شامل می‌شود.
  • ما ۱۱ مورد از بهترین نمونه های ساختمان ها و پل های جدید کشور را در اینجا جمع آوری کرده ایم و موردبررسی قرار داده ایم.
  • پنت هاوس ها برای کسانی که می خواهند سبک زندگی مجللی داشته باشند عالی هستند.
  • عمل‌کرد یک ساختمان تأثیر عمیقی بر شکل‌گیری فضاهای مختلف و اندازه و ریخت آنان می‌گذارد.

در حقیقت معماری بومی همان معماری است که مردم اکثر روزها در اطراف خود می‌بینند.

-هزینه طراحی نقشه فاز ۲