طراحی ساختمان اداری با رویکرد معماری سبز ساختمان اداری با رویکرد معماری سبز آرکا | road-housing

این فضای خالی نه تنها ورودی اصلی را تشکیل می دهد، بلکه نور و دید واحدهای مرکزی را نیز فراهم می کند. این مورفولوژی جدید سطح ساختمان در تماس با شهر را افزایش می دهد و افراد را از طریق ورودی خوشایند ایجاد شده به منطقه اداری متصل می کند. این پروژه یک مجتمع اداری، تجاری از “ری را استدیو” در زمینی مستطیل شکل است که تقرببا 15 متر بر خیابان ولیعصر بین خیابان فاطمی و زرتشت قرار دارد، در این طول این خیابان تعداد زیادی فروشگاه، دفتر کار، رستوران و مجتمع فرهنگی قرار دارد. در همسایگی این پروژه 6 مجتمع تجاری در شمال و یکی در جنوب قرار دارد. پروژه با بهره گیری از کنتراستی از برش های طولی سنگ هایسیاه و سفید مرمر، در طول 155 متر از سمت غرب خود، به طراحی پوسته ی خارجی و طراحی جداره شهری در امتداد خیابان ولیعصر و تقاطع زرتشت پرداخته است. یک از مهمترین دغدغه های مدیران ادارات، عدم روحیه ی بالای کارمندان است.

طراحی ساختمان اداری، 15 اثر برتر از معماران ایرانی!

علاوه بر این، ساختمان برای کاهش مصرف آب، دارای سیستم جمع آوری آب باران می باشد. علاوه بر این، طراحان این بنا با توجه به پیش بینی های آب و هوا در سال 2050، این ساختمان را برای تغییرات احتمالی آب و هوایی در آینده آماده کرده اند. آنها در طراحی های خود افزایش احتمالی دمای متوسط 3 تا 5 درجه در طول تابستان و افزایش بارندگی 30٪ در زمستان را محاسبه کرده اند. خلاقیت در طراحی نمای ساختمان اداری می‌تواند در استفاده از متریال، طراحی ورودی، تزئينات و یا متریال و ترکیب رنگ نمای ساختمان بروز یابد. طراحی فضایی زیبا و کاربردی احساس بهتری در محیط کار به ما منتقل می‌کند. ظاهر ساختمان نیز در ایجاد این حس در کارکنان و مشتریان تاثیرگذار است.

  ورود ۸۰ فروند هواپیما به ناوگان هوایی/ نرخ بلیت پرواز برای ایام نوروز تغییری نمی‌کند

پیشنهادهایی طلایی برای بازسازی ساختمان اداری!

همچنین استفاده از رنگ رسمی و برند شرکت در بعضی از بخش های دکوراسیون می تواند یک ایده خوب در جهت برندسازی باشد. همچنین جدا از اینکه رنگ ها می توانند حس خوبی به شرایط شرکت می دهد، استفاده از لوگو و المان های مختص شرکت شما در دکوراسیون نیز تاثیر بسیار خوبی دارد. همیشه قبل از شروع هر کاری ایده پردازی ها و طراحی نقشه هایی که در سر داریم و قصد پیاده سازی آن ها را داریم باید انجام شود. این کار باعث می شود تا متخصصین بازسازی بتوانند مسیر خود را مشخص بدانند، همین موضوع که اکثریت تصمیم ها قبل از شروع کار گرفته شود می تواند بسیار بر روی کوتاه کردن زمان بازسازی مجله خبری ساختمان تاثیرگذار باشد. وضعیت اولیه‌ی ساختمان، برند متریال به کار رفته برای قسمت‌های مختلف، دستمزد کارگران و پیمانکار، اندازه‌ی ساختمان اداری، حمل و نقل نخاله‌ی ساختمان و غیره همگی در تعیین هزینه‌ی نوسازی فضای اداری موثر هستند.

جهت و اندازه ابعاد ساختمان های اداری

گروه معماری آرکا با سال ها تجربه در زمینه ساخت و ساز هر نوع سبک و طرح مورد پسند را به بهترین نحو اجرا و پیاده سازی می نماید. تأثیرات روانشناختی و اجتماعی نیز داشته و بر سلامت روحی کاربران آن بنا نیز اثرگذار است. اما طراحی غیر اصولی یک ساختمان سبز نه تنها توان کاهش مصرف انرژی را در پی نداشته است. بلکه موجب اتلاف هزینه چه در زمان ساخت و چه در طول بهره بردای خواهد شد. یک معماری خوب و پایدار بایست کم ترین تأثیر را به محیط خود وارد کند. ویترویوس معمار و نظریه پرداز سده های میانه استحکام، زیبایی و فایده را ویژگی های یک معماری خوب می دانست.

  • ما یک جعبه سیاه تشکیل دادیم که در ترکیب با لوورها، یک دیوار شفاف و یک چشمه آب، به فضایی منحصر به فرد تبدیل شد که دیگر کوچک به نظر نمی رسید.
  • بیلدکو در تمامی عرصه های طراحی و اجرای انواع فضاسازی باغ و ویلا ، در خدمت شماست.
  • نورپردازی در نمای ساختمان اداری باید یک نورپردازی حرفه ای و استاندارد باشد تا علاوه بر ایجاد جلوه ای زیبا و پویا، موجب درخشش هرچه بیشتر نمای ساختمان و شیک به نظر رسیدن آن شود.
  • خلاقیت در طراحی نما می‌تواند به شیوه‌ای زیبا چنین مشکلی را برطرف کند.
  مواد به کار رفته در کاغذ چیست؟ علل استفاده از آن ها جهان شیمی فیزیک | سایت جام جم انلاین

این سکوهای عمومی کوچک، محله های تهران را به فضاهای پویاتری تبدیل می کند که در آن مناطق تجاری ارتباط بیشتری با مناطق شهری اطراف دارند. ساختمان تجاری – اداری هیترا در تقاطع شیبدار دو خیابان اصلی در محله ولنجک تهران واقع شده است. منطقه تجاری و ورودی ها برای ایجاد پاسیوهای سبز در فضای باز برای استراحت مردم ترتیب داده شده بودند. این سکوها با سطوح خیابان در دو طرف ساختمان همسو شده اند تا یک میدان شهری برای عموم ایجاد کنند. یکی از عوامل مؤثر بر شکل و جهت ساختمان اداری اقلیم هر منطقه است.

http://arianarchitects.ir