طراحی ساختمان اداری و تجاری فرمانیه توسط آقای علی دوست و همکاران | road-housing

این طراحی پوسته‌ای یکپارچه برای نمای بیرونی به شکل فرمی مدرن با استفاده از خطوط منحنی و حجمی غیر هندسی، یکی از زیباترین نماها را خلق کرده است. خلاقیت در این طراحی با نوآوری در فرم کلی ساختمان، تزئين آن با شکل‌های بدیع و همچنین استفاده از نور داخلی برای ایجاد تضاد و نمایش طرح گل‌ها صورت گرفته است. یکی از متداول‌ترین و مقاوم‌ترین متریال‌های مورد استفاده در نمای اداری، فلز در کنار سنگ و آجر و یا فلز و سنگ است.

طراحی داخلی ساختمان اداری بانک ملت

بخش های تاسیساتی در ضلع جنوبی پروژه تعبیه شده است و به عنوان حائلی برای کاهش حرارت ساختمان در مقابل آب و هوای گرم رایج در شهر Chennai عمل می کند. بد نیست بدانید با توجه به جهت تابش خورشید در نیمکره ی جنوبی، دمای این شهر در اغلب روزهای سال بیش از ۳۵ درجه سانتیگراد است! در نتیجه ی جهت گیری صحیحِ فضاهای اداری به سمت شمال و بهره گیری از سیستم مجله خبری ساختمان های تاسیساتی در جنوب پروژه، با فضایی آرام و لذتبخش مواجه هستیم که از نظر بهره وری انرژی نیز بسیار کارآمد ظاهر شده است. طراحی یک ساختمان سبز نتیجه تلاش تیمی از افراد حرفه ای و متخصص و همچنین کارفرمایی است که آرمان های محیطی مشترک را سهیم هستند. گروه طراحی برای یک ساختمان سبز از یک طرف با محاسبه هزینه های اجرایی درگیر بوده است.

  • این موضوع می تواند به ضرر کسب و کارها و شرکت ها تمام شود چرا که طراحی نما به شیوه ای که بخشی از فضای داخلی را اشغال کند و یا موجب پرتی یک بخش شود می تواند فضا را برای کار و فعالیت تنگ نماید.
  • عواملی مثل حجم بازسازی، میزان مصالح، نوع مصالح، مساحت ساختمان اداری و محله‌ای که ساختمان در اون قرار گرفته، در تعیین قیمت بازسازی موثر هستن.
  • تحقیقات نشان داده است که کارکنان در محیط های نوآورانه و مبتکرانه می توانند بهره وری بیشتری داشته باشند.
  • هزینه بازسازی اداری با انتخاب کردن یک شرکت معتبر پایین تر خواهد آمد، چون این شرکت ها معمولاً اکثر لوازم جهت بازسازی اداری را خود در اختیار دارند، همچنین با راههای کاهش هزینه هم آشنا هستند.
  • مساله گذر از درون پروژه می توانست ایده مناسبی برای ناحیه نوآوری شریف باشد تا گذرهای شهری از میان خود پروژه ها نیز بتوانند عبور کنند.
  ساخت کریدورهای نیمه‌تمام در مرحله اجرا قرار گرفت
به دلیل داشتن بافت ها وشکل های متنوع و زیبا در رنگ های متنوع همه سلیقه ها را راضی نگه داشته و دوستداران زیادی دارد .برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید. بنابراین، کارکنان عصر جدید از تجربه کار در دفاتر اداری شاد و شگفت انگیز لذت می برند. © تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت معماری هیرادانا می باشد. شرکت آرجنت، ادارات با کارایی بالایی را برای کارفرمایان رسمی طراحی کرده است که از اصول زیر تبعیت می کند. برای یک ساختمان با مساحت بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع، آسانسورهای مجزای کالا و مواد ضروری است. مراکز پزشکی، شامل فضاهایی برای مشاوره های پزشکی، دندان پزشکی و …..

نماهای ساختمان، ارتباط دهنده فضای داخلی و خارجی هستند و به عنوان اولین پوسته ساختمانی، دید کلی اشخاص را نسبت به فضایی که ذهنیتی از آن ندارند را به وجود می آورند. این مسئله زمانی که از ساختمان به عنوان یک مکان اداری یا تجاری استفاده می شود اهمیت بیشتری پیدا می کند. در ادامه به برخی از مزایای بهره مندی از پارتیشن بندی ساختمان اداری اشاره می کنیم.

http://arianarchitects.ir

این پوسته بر اساس هندسه ای متحرک و با سایه های مثلثی، شکل امروزی ساختمان های اداری در تهران را به خود گرفته است و توانسته رتبه دوم جایزه معمار سال 1393را از آن خود کند. طراحی داخلی ساختمان اداری، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که ذهنیت مخاطبانِ ارگان ها، ادارات، شرکت ‌ها و… در آن شکل میگیرد. طراحی چنین ساختمان هایی دارای اصولی هستند که در این مطلب سعی داشتیم به طور جامع به معرفی این اصول بپردازیم. در نهایت بررسی بودجه مدنظر کارفرما می‌تواند تاثیر زیادی بر طراحی داخلی ساختمان اداری دارد و در حقیقت مهم ترین بخش در طراحی و شروع پروژه می باشد. در ادامه جهت شناخت بیشتر از پارتیشن های اداری به برخی از انواع پارتیشن اشاره می کنیم که افراد می توانند مطابق با سلیقه شخصی و نیز هماهنگ بودن چیدمان دکوراسیون داخلی محیط اداری خود به پارتیشن بندی ساختمان اداری بپردازند.

  کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دما در شمال شرق و شرق کشور

نمونه نمای ساختمان ایرانی با طراحی‌های خاص و متفاوت