طراحی ساختمان های اداری طراحی داخلی طراحی پلان طراحی نما راژه | road-housing

طراحی مرکز LKKER Jingdezhen به گونه ای است که جریان آبی نیز از داخل آن عبور می‌کند. در طراحی این بنا هدف آن بوده است که طبیعت اطراف بنا الهام بخش طراحان مشغول به کار در این فضا شود و در عین حال ارتباط عمیقی بین این محیط طبیعی و هنر سرامیک ایجاد گردد. برای رسیدن به این هدف، راهکار ارائه شده طراحی حجمی مانند نوعی از کوره های پخت سرامیک بوده است که جریان آب طبیعی درون سایت را احاطه می کند. دفتر مرکزی بی آی تی که توسط “دفتر معماری تداوم پویا” در ضلع جنوب بلوار صبا در محل تقاطع خیابان جردن قرار گرفته، مجموعه ای آپارتمانی است که طبقه همکف این بنا تجاری، و پنج طبقه بالای همکف، اداری و چهار طبقه زیر همکف، پارکینگ است.

طراحی مجله خبری ساختمان شرکت ونوس شیشه، پروژه ­ای با مساحت کل تقریبی 490 متر­مربع، در چهار واحد کوچک مجزا ولی مرتبط، در طبقه نهم یک برج تجاری، اداری قرار گرفته است. منظور از یکپارچگی وجود هماهنگی میان اجزای فضای اداری در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان اداری مدرن است. نحوه ی چیدمان عناصر، جنس عناصر، استفاده از رنگ‌ها و نورپردازی از جمله مواردی است که می‌تواند به حفظ این یکپارچگی در محیط ادارت کمک کند.

  • همچنین، این ساختمان دارای سیستم آیرودینامیکی به صورت آتریوم می باشد که گازهای زباله ضمن عبور از آن توسط مبدل های حرارتی برای استفاده مجدد گرم شوند.
  • پوسته دوم که متشکل از پروفیلهای آلومینیومی افقی است، در واقع لباسی زیبا برای ساختمان است که علاوه بر تعریف ترکیب نما ساختمان، با کنترل نور ورودی به عنوان یک محافظ عمل کرده و از فضاهای داخلی در مقابل نور و گرما محافظت می کند.
  • قابلیت ماندگاری و نحوه به کارگیری مصالح باید به گونه ای باشد که چنانچه در ساختمانی از آنها استفاده شد.
  • چرا که امروزه بسیاری از پلان ها همراه با فضایی طبیعی و سرسبز ارائه می شوند.
  • زمانی که بازسازی ساختمان و شرکت در حال انجام می باشد، پایه های مناسب برای دکوراسیون نیز ریخته می شود.
  طراحی خطوط ریلی قم تناسبی با نیازهای روز ندارد
بعد از مطرح شدن سوالات کلان، در خصوص ارتباط یک تک دانه با شهر و توسعه کالبدی بافت در آینده ، نوبت به تعریف مفاهیمی اساسی و شکل دهی اصول طراحی شد. ساختمان شریف، یکی از این ساختمان های دانش بنیان است که بعد از اجرای اسکلت (که تا همکف اجرا شده بود) به گروه طراحی سپرده شد. مطلبآپارتمان اداری سفید با نمای آلومینیومی خیره کننده در تهران! ” الهام گرفته شده است؛ که در آن فضایی برای گیاهان در نظر گرفته شده است، این فضا با قسمت ناهارخوری احاطه شده. پارتیشن ها وزن سبکی دارند و می توان آن ها را به راحتی در محیط نیز نصب نمود.

http://arianarchitects.ir

نمای ساختمان اداری در سبک‌های مختلف از جمله سبک کلاسیک که در ایران بیشتر به شیوه رومی انجام می‌شود، سبک مدرن یا نوع متداول آن یعنی لندنی و سبک اسلامی و بومی و در موارد محدودی سبک دیکانستراکشن طراحی و اجرا می‌شود. در هر سبک معماری نمای اداری می‌تواند با متریال مختلف مانند شیشه، سنگ، فلز یا چوب ساخته شود. بهترین شیوه برای طراحی نمای اداری با توجه به نوع شرکت، فرهنگ حاکم بر آن، اقلیم سایت شرکت، سلیقه مشتری و کارفرما و کاربرد مورد نیاز، متفاوت است. با توجه به اینکه نیازهای سلایق مختلف در طراحی دکوراسیون فضای اداری متفاوت است، بهتر است پلان فضای اداری طوری طراحی شود که بتوان در آینده در آن تغییراتی اعمال کرد. همچنین توجه به نیاز کارکنان یک دفتر کاری، از سکوت گرفته تا توجه به دما و تهویه، همه از جمله اصول طراحی پلان ساختمان اداری هستند. کمک گرفتن از طراحان داخلی و معماران برجسته می تواند به پارتیشن بندی صحیح فضای داخلی یک ساختمان اداری و طراحی بهتر آن منجر شود.

  لغو پرواز تهران- ایلام ایران‌ایر

بازسازی ساختمان اداری

ساختمان اداری ایرانشهراین پروژه در 21 طبقه شامل چهار طبقه زیرزمین ، همکف و 16 طبقه می باشد که نیمی از سطح زیر بنا طبقه همکف تا هشتم اداری و نیم دیگر آن پارکینگ می باشد . بازسازی ساختمان اداری می‌تونه با اهداف متعددی مثل فرسودگی ساختمان، جلب مشتری، بهبود روحیه کارکنان و افزایش راندمان و تغییر کاربری اتفاق بیفته. بتن اکسپوز نوعی تایل پیش ساخته بتنی می باشد که امروزه در نمای ساختمان های زیادی استفاده می شود.

ساختمان اداری دولت