طراحی نمای ساختمان اداری چگونه است؟ دفتر طراحی معماری آریاز | road-housing

ما یک جعبه سیاه تشکیل دادیم که در ترکیب با لوورها، یک دیوار شفاف و یک چشمه آب، به فضایی منحصر به فرد تبدیل شد که دیگر کوچک به نظر نمی رسید. فضای داخلی واحدهای اداری نیز بسیار مینیمال، انعطاف پذیر و شفاف است. در اینجا ایجاد یک پوسته خارجی بر روی ساختمان مجله خبری ساختمان که نمای آن را ویژه ساخته، با استفاده از متریال فلزی انجام شده است. در استفاده از چنین طرح‌هایی توجه به ورودی ساختمان اهمیت دارد، در تصویر زیر می‌بینیم که پوسته بخش ورودی را نپوشانده و به شکلی زیبا با انحنایی بزرگ در بالای ورودی قرار گرفته است.

ساختمان از بناهاى اطرافش ارتفاع بيشترى دارد بنابراين ديد وسيع ترى نسبت ساختمان های اطراف دارد. از دید طراحان همینطور که افراد بر روی فضا تاثیر می گذارند، محیط نیز بر آن ها تاثیر می گذارد. آن ها ادعا می کنند که قوانین ممکن است مردم را تغییر ندهند ولی محیطی که در آن حضور دارند باعث ایجاد تغییراتی در آن ها می شود.

اگه میخوای کابینت خونه ات رو عوض کنی،قیمت روز کابینت و نکات مهم در مورد قیمت گیری کابینت رو اینجا ببیبن:

ارتباط دیگر یک بنا در شهر از جنس رزولوشن بصری است که گاهی باید از عناصر بصری شهر کم کرد تا حداقل نقشی در آرام کردن شهر داشت. از این لحاظ بنا سعی در یکپارچه شدن بصری با ساختمان های شریف داشته و همچنین تلاشی شده تا یک کالبد یکپارچه شکل گیرد که عناصر مختلف بصری در آن حذف شده باشد. جداره ای که مرز بین درون گرایی و برون گرایی ساختمان را به نوعی بتوان باز تعریف نماید. در این بخش به معرفی آثار منتخب معماران ایرانی طراحی و ساخته شده در داخل و خارج از ایران می پردازیم. این نوع پارتیشن هزینه مطلوبی دارد و می توان آن را در انواع ثابت و متحرک هم تهیه نمود. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند.

  فراهم کردن ساز و کار اعزام نیروی کار ایرانی

http://arianarchitects.irهمچنین محیط اداره باید برای کارمندان محیطی دلچسب باشد تا با افزایش رضایت شغلی و ایجاد فضایی دوستانه راندمان کاری افزایش پیدا کند. نوع تک جداره از زیبایی فراوانی برخوردار است که نور بسیاری را از خود عبور می دهد.نوع دو جداره عایق صوتی و حرارتی بسیار خوبی بوده و مقاومت بالایی دارد و به همین سبب می تواند کاربرد فراوانی در محیط های اداری داشته باشد. همانطور که اشاره شد پارتیشن ها از آنجایی که در انواع متریال ها به دست ساخت می رسند می توانند به سبک های گوناگونی محیط را نسبت به قبل نیز زیباتر سازند. طبقات نهم و شانزدهم شامل دو دستگاه هوارسان و طبقه شانزدهم با توجه به وجود آمفی تئاتر 850-MB شامل چهار دستگاه هوارسان می باشد.

  • موضوعات دوگانه ای مانند صلبیت یا شفافیت، یکپارچگی یا چندگانگی بیان شهری ،حریم عمومی شهر یا حریم خصوصی، درون گرایی یا برون گرایی، عصر الکترونیک و دهه چهل، در پاسخ به سوالات ذکر شده مطرح بودند.
  • کاهش یک درصدی در غیبت کارکنان از کار معادل هزینه های معمول انرژی سالانه یک ساختمان می باشد.
  • استفاده از حروف، اعداد و کاراکترهای معنی‌دار در طراحی نمای اداری، هویت‌بخش است و می‌تواند با چینشی منظم به کمک نمای کامپوزیت، سطح صاف نما را منحصر به فرد و زیبا سازد.
  • در طراحی ساختمان اداری کارخانه توکارنگ نیز کارخانه تولید رنگ ورق های مجتمع فولاد مجاور جاده اصفهان شهرضا است، سه دهنه سوله به عنوان خط تولید کارخانه قبلاً پیش بینی شده بود.
این ساختمان اداری درجه یک با متر مربع مساحت زیربنا، با استفاده از فن آوری هوشمند و با کسب بالاترین امتیاز BREEAM (امتیاز 98.36٪) که تاکنون دریافت شده است، موفق شده نقطه عطفی در جهان ساختمان های پایدار به دست آورد. فضای کار این ساختمان در اطراف یک فضای 15 طبقه میانی بزرگ، یک سطح شیشه ای که محرک آن فعالیت های اداری می باشد، پل های گردشی و هسته های بالابر سازمان دهی شده است. قسمت پایینی این فضای میانی توسط یک رستوران، کافه، فضاهای نمایشگاهی و امکانات برگزاری کنفرانس فعال می گردد. این فضای میانی مانند یک شش برای این ساختمان ، تهویه فضا های اداری را بر عهده دارد.

  ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به مرزهای عراق

نمای آجری