فرماندار شهرستان ری :مشکلات فرسودگی برخی روستاها لاینحل باقی مانده است

در این نشست علاوه بر حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سیدعلی یزدیخواه نماینده مردم تهران, ری, شمیرانات, اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، صالحی مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران، معاونین فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهرستان ری، بخشداران و شهرداران تابعه و سایر مسئولین در محل ساختمان فرمانداری ری حضور داشتند.



منبع

به گزارش روز پنجشنبه مجله خبری راه و ساختمان از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری, حمید زمانی در جلسه بررسی مشکلات  شهرستان ری در حوزه تخصصی توسعه مسکن شهری و روستایی با حضور اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افزود: برخی از نقاط روستایی و شهرهای تابعه شهرستان ری مانند روستاهای امین آباد و حاجی آباد، گلحصار و محله نفرآباد در شهرری دارای مشکلاتی همچون وجود بافت های فرسوده و عدم امکان توسعه و نوسازی بدلیل تراکم بیش از حد ساخت و سازها و معضلات مشابه دارند.

این جلسه که با موضوع تخصصی رفع موانع موجود در اجرای بازنگری طرح های هادی روستایی و اجرای طرح جهش تولید مسکن در شهرهای با جمعیت کمتر از یکصد هزار نفر در سطح شهرستان ری برگزار شد.

زمانی ابراز امیدواری کرد که حضور شخص رئیس بنیاد مسکن در سطح شهرستان منشاء خیر باشد و بتوان با همکاری و مشارکت تمامی دستگاه ها و ارگان های مربوطه این معضلات چندین ساله را رفع و موجبات رضایت مردم شهرستان ری را جلب کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به برکت فرمان مبارک حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ و با هدف ساخت مسکن برای اقشار ضعیف جامعه و توسعه مناطق روستایی تأسیس شد، تا به حال خدمات بسیار ارزنده و اثرگذاری در جای جای میهن اسلامی داشته که امروز این اقدامات در اکثر نقاط کشور بخوبی مشهود است.

  ۹۰ درصد جابجایی کالا و مسافر کشور از طریق جاده‌ها انجام می‌شود

وی یادآورشد: این مشکلات سال های سال به صورت لاینحل باقی مانده و سبب ایجاد نارضایتی برای ساکنین و اخلال در امر خدمات رسانی دستگاه های مربوطه مانند شهرداری ها و دهیاری ها در این مناطق شده است.