فروش بلیت قطار کربلا آغاز شد

فروش بلیت قطار ترکیبی تهران – کربلا از ساعت ۱۰ امروز آغاز شد.

زمان حرکت قطار تهران- کربلا از مبدا تهران، در تاریخ‌های ۳۱ مرداد، ۴ شهریور، ۲۵ شهریور، ۲۸ شهریور، ۱ مهر و ۴ مهر در نظر گرفته شده است. زمان برگشت قطار تهران-کربلا از کربلا در تاریخ‌های ۷ شهریور، ۱۱ شهریور، ۱ مهر، ۴ مهر، ۸ مهر و ۱۱ مهرماه است.

به گزارش ایسنا، قطار تهران- کربلا به‌ صورت ترکیبی از تهران تا شلمچه با قطار چهارستاره، سپس مسیر ۳۰ کیلومتری شلمچه تا بصره، با اتوبوس و بعد از آن با قطار عراقی، از بصره تا کربلا خواهد بود. مدت زمان سیر این قطار ۱۸ ساعت در خاک ایران است؛ دو ساعت برای تشریفات گذرنامه زمان لازم است، سپس ۳۰ کیلومتر زوار با اتوبوس تا بصره سیر می‌کنند و پس از آن، هشت ساعت زمان سیر از بصره تا کربلا خواهد بود.

فروش بلیت قطار کربلا آغاز شد

با توجه به تنوع واگن‌ها در مسیر بصره تا کربلا،  قطار تهران – کربلا با سه قیمت عرضه می‌شود. این قطار با احتساب واگن اتوبوسی در خاک عراق، ۹۶۰ هزار تومان خواهد بود. برای واگن‌های اتوبوسی وی‌آی‌پی در خاک عراق، قیمت کل مسیر، یک‌ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود و با قطار چهارتخته در خاک عراق، قیمت کل، یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است.

ظرفیت این قطار ۳۵۰ نفر است و بلیت آن از امروز ساعت ۱۰ صبح از طریق سایت raheparvaz.com قابل خریداری است.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402052918249/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D9%82%D8%B7%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%84%D8%A7-%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D8%AFقیمت بلیت قطار تهران – کربلا چقدر است؟

  منابع معدنی دریای خزر مورد اکتشاف قرار می گیرد