قیمت فروش و خرید انواع پلنیوم باکس با کیفیت همراه با گارانتی

از آنجائی‌که خط اصلی کانال هوا از درون سقف کاذب عبور می‌کند، به‌منظور رساندن هوای کانال اصلی به دریچه‌ها از قطعه‌ای به نام پلنیوم باکس استفاده می‌گردد. این محصول دارای قابلیت ساخت با ورق آلومینیومی یا گالوانیزه را بنا به سفارش دارا می‌باشد. برای نصب بی‌عیب و نقص دریچه‌های خطی با طول زیاد بر روی پلنیوم باکس‌ها، به‌طور معمول از بست‌های خرچنگی استفاده می‌گردد. پلنیوم باکس از جنس ورق گالوانیزه به ضخامت نیم میلیمتر به بالا و بر اساس شرایط فضای سقف کاذب و همچنین طول و عرض دریچه‌های خطی و اسلوت طراحی و ساخته می‌شود.

پلنیوم باکس چیست؟

از باکس‌های گوناگون می‌توان به باکس پشت دریچه‌های سقفی چهارطرفه‌ی تایلی و یا دیگر انواعِ دریچه‌ها اشاره نمود. شرکت تولیدی تهویه سان با استفاده از متریال با کیفیت، تجهیزات به‌روز و پرسنلی کارآزموده آماده تولید تمامی سفارشات معماران ساختمانی است. حذف واسطه‌ها نیز به کاهش هزینه‌های تمام شده خرید شما کمک شایانی خواهد نمود. جهت ایجاد ارتباط با واحد فروش شرکت تهویه سان امکان ارتباط از طریق پیام‌رسان واتس آپ یا تماس با شماره …. با توجه به حذف دلالان و واسطه‌های تاثیرگذار در قیمت شاهد کاهش قیمت استعلامی اما حفظ کیفیت محصول ارائه شده در مقایسه با دیگر فروشندگان خواهید بود. به دلیل استفاده از عایق های صوتی و حرارتی در پلنیوم باکس هیچ گونه صدای هوای شناور از داخل آن شنیده نمی شود.

به طور معمول به ازای هر 80 سانتی متر است یک ورودی هوا در نظر گرفته می شود اما این فواصل نباید از 120 سانتی متر کانال باکس تجاوز کند. اين است که مجرا يک لوله ، لوله يا کانال است که هوا يا مايع را از يک مکان به مکان ديگر منتقل مي کند در حالي که پلنوم (فيزيک) فضايي کاملاً پر از ماده است. به طور معمول به ازای هر ۸۰ سانتی متر است یک ورودی هوا در نظر گرفته می شود اما این فواصل نباید از ۱۲۰ سانتی متر تجاوز کند.

  • جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ، لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید.
  • وسایل مورد نیاز برای نصب و اجرای کانال فلكسيبل شامل پیچ گوشتی، انبردستی، بست کمربندی پلاستیکی، چسب ماستیک، کاردک، چاقوی مخصوص، سیم چین، چسب داکت و دستکش می باشد.
  • گروه صنعتی تهویه فراز، هم در زمینه ی تولیدِ انواعِ پلنیوم باکس و هم انواعِ باکسها و تبدیلهای دیگر، در حال فعالیت و ارایه خدمات میباشد.
  • همان طور که مطالعه کردید این محصول وسیله ای پرکاربرد برای استفاده در ساختمان ها می باشد که در طول و اندازه های متفاوت به صورت ساده از جنس گالوانیزه و هم به صورت پیش عایق تولید می شود.
  • عمدتاً جهت مرتبط ساختنِ لاینِ اصلیِ کانال هوا در سقف کاذب و پلنیوم باکس، از انواعِ کانال خرطومی (فلکسیبل، انعطاف‌پذیر) استفاده می‌گردد که به‌وسیله‌ی بست و چسبِ هوابندی از هر دو سو هوابندی انجام می‌شود.
  رئیس بنیاد ۱۵ خرداد: امسال چهار خوابگاه دانشجویی بهره‌برداری می‌شود

قیمت فروش و خرید انواع پلنیوم باکس با کیفیت همراه با گارانتی

نکته مهم در نصب جعبه تنظیم هوا قرارگیری بین 80 الی 120 سانتی‌متری کانال باکس پشت دریچه هوا بوده تا فضای لازم برای تثبیت و تنظیم جریان هوا وجود داشته باشد. باکس تنظیم هوا علاوه بر ایفای نقش اساسی خود در شبکه توزیع هوا، در صورت تولید به‌همراه دریچه هوا متصل به آن امکان پخش جریان هوا را نیز دارد. فن کویل یکی از سیستم‌کاهش دما ساختمان بوده و استفاده از جعبه تنظیم هوا در انتهای مسیر کانال‌کشی فن کویل بسیار حیاتی خواهد بود. همچنین جهت افزایش کیفیت شبکه هوارسانی از مدل‌های همراه با عایق پلنیوم باکس استفاده شده تا از از پیچیدن صدا و هدر رفت انرژی جلوگیری شود.

لوله و کانال و اتصالات اسپیرال رستوران

اغلب اوقات برای مرتبط ساختن لاین اصلی کانال هوا در سقف کاذب و پلنیوم باکس، از انواع کانال خرطومی (فلکسیبل) استفاده می شود که بوسیله ی بست و چسب هوابندی از هر دو سمت هوابندی می شود. جهت تنظیم میزان هوای ورودی یا خروجی از دریچه اسلوت می توان پشت دریچه اسلوت، دمپر تنظیم هوا تعبیه نمود که جنس این دمپر از نوع آلومینیوم آکسترود شده می باشد. استفاده از دریچه اسلوت بعنوان یک المان دکوراتیو در طراحیهای مدرن، بطور ویژه مورد توجه قرار گرفته است. ازآنجاکه دریچه های خطی واسلوت بصورت دکوراتیو ودرطول های بالا کارمی شوندوامکان هوادهی یکنواخت درطول بالای دریچه وجودندارد. استفاده ازپلنیوم باکس به منظور ایجاد اختلاط کافی هوا وتوزیع یکسان هوا درطول، امری لازم ومهم است. پلنیوم باکس ها معمولا در طول بالا با ورودی های گرد به فواصل حداکثر ۱/۲متر پشت دریچه های خطی نصب می شوند.

  رتبه آخر راهبردی‌ترین جاده‌های کشور در زیرساخت‌های راه و پلیس

پلنیوم باکس کانال