قیمت هدفون ️ مشخصات و خرید ارزان هندزفری، هدفون بی سیم و هدست زومیت-اصیل بخرید

کاربران در هنگام انجام بازی‌های ویدیویی می‌توانند این حالت را فعال کرده و تاخیر صدا را به مقدار قابل توجهی کاهش دهند. هندزفری بلوتوثی‌ شیائومی تجربه‌ای دلنشین گوش دادن به صداها حین تماشای فیلم، تماس تلفنی، انجام بازی‌های ویدیویی و یا گوش دادن به موسیقی هستند. هندزفری‌های این هدست بلوتوث دارای باتری ۴۰ میلی آمپر ساعت هستند و شارژر این گجت کاربردی دارای یک باتری لیتیومی ۴۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

محصولات مشابه

این فناوری با پردازش دیجیتال سیگنال صوتی، افزایش کیفیت صدا را به ارمغان می‌آورد. به طور قطع دوست ندارید مخاطب شما صدایتان را نامفهوم یا با نویز زیاد بشنود. امروزه بسیاری از هدفون‌ها حذف نویز میکروفون را به عنوان یک ویژگی استاندارد ارائه می‌دهند. برای انجام این کار از بیش از دو میکروفون استفاده می‌شود تا صدای محیط تا حد زیادی از بین برود. به عنوان مثال در ساخت هدفون‌های بنگ اند اولافسن از مواد اولیه درجه یک استفاده شده که علاوه بر طول عمر بالا روی کیفیت و حس لوکس بودن کالا تاثیر مستقیم دارد. برندهای قدیمی فعال در صنعت صدا نیز عموما هدفون‌های گران‌قیمتی دارند که برای قشر خاصی از کاربران درنظر گرفته شده‌اند.

هندزفری بلوتوثی شیائومی Redmi Airdots 3 Pro

قیمت هدفون ️ مشخصات و خرید ارزان هندزفری، هدفون بی سیم و هدست زومیت-اصیل بخرید

اگر جزء افرادی هستید که قرار دادن ایرفون‌ها به صورت طولانی مدت درون گوش، شما را اذیت می‌کند، خرید هندزفری بلوتوثی های حلزونی می‌تواند یک پیشنهاد بسیار رضایت‌بخش برای شما سایت اصیل بخرید باشد. افراد بسیاری با به دست گرفتن گوشی هنگام صحبت کردن با آن مشکل دارند و به دنبال چاره ای برای آن هستند. همچنین تهدیداتی چون قاپیدن گوشی موبایل از دستشان، مشکلی کاملا جدی را به وجود آورده است. گوش دادن به موسیقی نیز در مکان های عمومی مانند مترو نیز دشوار به نظر می رسد ولی تمام این ها را می توان با استفاده از هدفون و هندزفری از پیش رو برداشت. مجموعه شیائومی 360 با محصولات متنوع خود در این زمینه، حق انتخاب را به مشتری داده و شما می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • این که برای این چهار ساعت چه تجهیزات صوتی انتخاب کنید، حسابی جای تامل دارد.
  • شرکت شیائومی در دوران فعالیت خود به تولید تجهیزات الکترونیکی متنوعی پرداخت که می‌توان به گوشی‌های هوشمند، تلویزیون هوشمند، پاوربانک یا ساعت‌های هوشمند اشاره کرد.
  • در این شیوه، صدای محیط به کمک میکروفون خارجی و با استفاده از تکنیکی به نام میرایی امواج و با تولید سیگنال ضد نویز، حذف می‌شود.
  • دسترسی به مقایسه کم‌ترین قیمت و مشخصات فنی از طریق لیست‌ محصول و صفحه‌ی آن‌ها امکان‌پذیر است.
  • اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.
  کسب تجربیات ارزنده مقاوم‌سازی بیمارستان‌ها در پروژه‌های «بهتاب»
نوع آکوستیک هدفون‌های استودیویی می‌تواند پشت باز یا پشت بسته باشد که در ادامه به آن می‌پردازیم. نقطه قوت یک هدفون استودیویی، امپدانس بالا با حداقل دیستورشن است که صدای قوی، دقیق، شفاف و با کمترین اعوجاج را تولید می‌کند. هندزفری بلوتوثی همان گونه که از نام آن پیداست از طریق بلوتوث برای ایجاد ارتباط استفاده می کنند. بلوتوث یک فناوری ارتباطی کوتاه برد ارزان قیمت و پرکاربرد است که برای انتقال داده و اطلاعات کاربرد زیادی دارد. برای ایجاد ارتباط کافی است تا دستگاه فرستنده و گیرنده دارای تراشه بلوتوث باشند. بلوتوث نیز با گذشت زمان در طول چندین سال از عمر خود با استفاده از تکنولوژی های روز به پیشرفت هایی دست یافته و نسخه های متعددی از آن ساخته و به بازار ارائه شده است.

حالا که بحث چند ساعت استفاده از هندزفری در روز است، بهتر است در مورد طراحی آرگونومیک هدست، کمی بیشتر مته به خشخاش بگذارید. داشتن هندزفری با صدا با کیفیت بدون طراحی استاندارد، چنگی به دل نمی‌زند. وزن زیاد یک هندزفری بلوتوثی باعث حس سنگینی در گوش شده و می‌تواند بعد از مدتی کاربر را به تنگ آورد. نحوه قرار گرفتن در گوش یا همان طراحی آرگونومیک نیز می‌‌تواند تاثیر زیادی در راحتی یک هدست بلوتوثی داشته باشد. به طور کلی تنوع در میان هدفون‌ها و هندزفری‌های شیائومی بسیار زیاد بوده و برای همه‌ی سلیقه‌ها محصولاتی وجود دارد.

اما حذف نویز به روش اکتیو یا همان اکتیو نویز کنسلینگ فناوری به مراتب پیشرفته‌تری طلب می‌کند؛ استفاده از میکروفون برای دریافت موج صدای محیط و تولید موجی مخالف آن برای حذف نویز بیان ساده‌ای از نوع عملکرد این فناوری است. استفاده از حذف نویز به روش اکتیو نیاز به انرژی دارد و در هدفون بیسیم یا باسیم که باتری داخلی دارد، استفاده می‌شود. شیائومی از فرمول موفقیت خود در تولید هدفون‌های بی‌سیم نیز استفاده کرده و با عرضه هدست‌های باکیفیت بلوتوثی با قیمتی مناسب، جای پای خود را در بازار نوظهور هدفون‌های کاملا بی‌سیم نیز محکم کرده است.

  تکمیل ۸۵۰ کیلومتر راه یکی از دستاوردهای سفر رییس جمهور به کرمانشاه

هدفون داخل گوش یا Earphone که بیشتر به نام هندزفری شناخته می شود، وسیله ای است که امروزه جزء لوازم جانبی همه تلفن های همراه می باشد. خرید هندزفری بلوتوث یک راه حل ساده برای رها شدن از مشکلات معمول هندزفری سیم دار است که با گره خوردن، گیر کردن یا کشیدن شدن کابل و قطعی سیم هندزفری یا آسیب رسیدن به پورت گوشی ما را همیشه اذیت می کنند. هدفون ها نیز معمولا به خاطر داشتن ابعادی بزرگ تر از گوشی، مناسب برای استفاده در هر مکانی (خصوصا وسایل نقلیه عمومی مثل مترو و اتوبوس) نیستند. پس همچنان استفاده از یک هندزفری بی سیم (بلوتوثی) می تواند بهترین انتخاب برای گوش کردن به موسیقی یا مکالمه برای خیلی از افراد باشد.