مجله تخصصی معماری و ساختمان نشریه معماری و ساختمان | road-housing

ما این نقشه‌ها را همراه با فرم‌های مختلف مورد نیاز برای درخواست مجوز به بازبینی‌کننده طرح‌های محلی ارسال می‌کنیم، پیشرفت را در طول دوره بررسی نظارت می‌کنیم و اطلاعات یا توضیحات اضافی را در صورت درخواست ارائه می‌کنیم. هدف ما این است که پروژه شما را تا حد امکان سریع و بدون دردسر به پایان برسانیم، اما طول و هزینه این مرحله بسته به حوزه قضایی، پیچیدگی پروژه، و هر منطقه تاریخی خاص یا فرآیند بررسی طراحی می‌تواند بسیار متفاوت باشد. در این مرحله، ما فرآیند ترجمه برنامه را به یک طراحی ساختمان کارآمد آغاز می کنیم.

اصول طراحی نمای کلاسیک متفاوت تر از سایر طراحی ها میباشد، که در مقاله تفاوت نمای مدرن و نما کلاسیک میتوانید تفاوت ها را مطالعه کنید. طراحی نمای یک برج یا یک خانه که به سبک کلاسیک تزئین شده است، همیشه مد خواهد بود. با توجه به فراوانی عوامل مختلف که مهم هستند، باید با تمام دقت ممکن به تهیه چنین طرحی پرداخت.اصول طراحی نمای کلاسیک باید حتما رعایت شوند تا در نهایت یک نمای کلاسیک لوکس داشته باشیم اما این راه… هم ظاهر و هم ویژگی های کاربردی باید با عملکرد اتاق مربوطه مطابقت داشته باشد.لمینت از پلاستیک ساخته شده است، در حالی که پارکت همیشه از چوب خالص ساخته شده است.در این مقاله تفاوت لمینت و پارکت در معماری داخلی را با هم بررسی خواهیم کرد. مزایای پارکت پارکت – علاوه بر بسیاری از خواص خوب دیگر – بسیار بادوام است.لمینت باکیفیت…

معماری آرت دکو ( نقوش هندسی زیاد و رنگ های زنده )

بنابراین برای هر سبک معماری باید دکوراسیون مربوط به همان سبک انتخاب شود. این سبک از معماری بیشتر از اشکال طبیعت و گیاهان ایده می گرفت. هنر نو از فرم ها و ساختارهای طبیعی به ویژه خطوط منحنی و مواج گل ها و گیاهان متاثر بود. معماران این سبک از مصالح مدرن مانند چدن، آهن، فولاد و بتن استفاده می کردند ولی ظاهر کلی و جزییات ساختمان را با تزیینات فرم های طبیعی و گیاهی شکل می دادند. معماری هنر نو عمر کوتاهی داشت و در این مدت کوتاه پاریس از این سبک بسیار استفاده کرد. نقشه‌های فاز دو معماری شامل مشخصات، نوع مصالح ساختمانی مورد کاربرد و جزئیات اجرایی پروژه است.

  • همانطور که ملاحظه می فرمایید بخش اعظمی از این اهداف بطور مستقیم و غیر مستقیم به خانه و کاشانه و محل کار مربوط می شوند.
  • مصالح ساختمانی که مصری‌ها از آن استفاده می‌کردند عمدتاً انواع سنگ معدن و سنگ گرانیت بوده‌است که با قایق‌های عظیم از طریق رود نیل به مصر آورده می‌شده‌است.
  • بعد نحوه قرارگیری این ستون ها را در نقشه طبق طبقات بررسی کنیم.
  • برای ایجاد این رشد، در سال 2015، دولت منطقه جدید جیانگ بی را تشکیل داد.این پروژه شامل دو بلوک مجاور می باشد.
  • ایده های متعددی برای بازسازی فضای اداری وجود دارد، اما بهترین آنها آنهایی هستند که ظاهر فضای…
  • نورمن فاستر معمار و شرکا تصمیم گرفتند با پنهان نگه داشتن جزئیات بسیاری از طراحی جدید، شگفتی بزرگی را در استادیوم جام…
  نمایندگان مجلس با اخذ عوارض جاده‌ای از کامیون‌های بدون بارنامه موافقت نکردند

در این گام از طراحی، شکل کلی طراحی نقشه تقریبا به پایان رسیده است و فقط باید ریزه کاری ها و بعضی اصلاحات انجام شود. در این گام بر اساس ستون گذاری که در گام پیش انجام شد احتمالا نیاز باشد که تغییرات خیلی جزئی در طرح های طبقات به وجود بیاید. معماری های تک یا تکنولوژی پیشرفته، عناصر پیشرفته تکنولوژی مجله خبری ساختمان و صنعت را با هم ترکیب کرد. معماری های تک سبکی از معماری است که تمامی تجهیزات و ابزار پیشرفته ای که قبلا در درون ساختمان بودند را بیرون کشید و به ظاهر بیرونی ساختمان منتقل کرد و در درون سازه هم فرم های انعطاف پذیری را قرار داد. ساختمان ها در این سبک بیشتر در اروپا و شمال آمریکا ساخته شدند.

طراحی معماری ساختمان

تبدیل ساختمانی ظاهراً طبیعی به واقعیت، عملی پُرهزینه و در واقع غیرطبیعی است، زیرا طبیعت از قانون حداقل استفاده از انرژی بهره می‌جوید، در صورتی که برای ساختن و زنده نگاه داشتن ساختمانی شبه طبیعی با اشکال نامنظم، باید انرژی بسیار زیادی صرف شود. از دهه ۱۹۸۰ به بعد که پیچیدگی ساختمان‌ها در زمینه‌های مختلفی از قبیل سیستم‌های سازه ای، انرژی و فناوری افزایش یافته‌است، شاخه معماری به بخش‌های مختلفی تقسیم شده‌است. امروزه دیگر سازه‌های بزرگ نمی‌توانند فقط توسط یک شخص خلق شوند بلکه افراد زیادی در طراحی آن نقش دارند. مدرنیسم و پست-مدرنیسم توسط افرادی در تخصص معماری مورد نقد قرار گرفته‌اند، با این نگرش که معماری موفق اهداف فردی زیبایی شناختی، فلسفی یا شخصی نیست، بلکه هدف آن باید برطرف کردن نیازهای روزانه افراد باشد و باید از فناوری برای بهبود شرایط زندگی در آن استفاده شود.

  پیشنهاد بنیاد نخبگان به شورای عالی پول و بانک مرکزی برای کاهش نرخ سود وام مسکن نخبگان

http://arianarchitects.ir