مجله تخصصی معماری و ساختمان نشریه معماری و ساختمان | road-housing

دامنه نمایش آثار از اواخر دوران قاجاریه تا به امروز می باشد. رشته مهندسی معماری در زیر گروه یک گروه آزمایشی ریاضی قرار دارد و درس های ریاضی و فیزیک مهم ترین درس های تخصصی برای این رشته هستند. دروس مرتبط با تاریخ ایران و جهان به جهت آنکه در دانشگاه دوره‌های مختلف سبک‌های معماری تدریس می شوند و داشتن دانش در زمینه تاریخ به درک ارتباط میان سبک و دوره‌های تاریخی مختلف کمک می‌کند. این رشته برای افرادی مناسب است که دارای قدرت خلاقیت بالا، ذوق هنری و تخیل قوی برای ایده پردازی هستند. در کنار این بایستی فرد به مباحث مربوط به ساخت و ساز و جنبه‌های فنی ساختمان نیز علاقه‌مند باشند. زیرا همانطور که گفته شد، جنبه هنری و فنی در کنار هم معنا پیدا می‌کنند و کسانی که این دو جنبه را بطور همزمان مدنظر قرار دهند به واقع به نتایج بهتری دست خواهند یافت.

  • نجاری و صنایع چوب با توجه به گستردگی کار و محصولات تولیدی خود نیاز بیشتری به رعایت نظافت و ایمنی دارند.
  • کمترین دوستی را با محیط زیست و اکوسیستم دارد و معماران مدرن فقط به فکر ساختن بلندترین برج‌ها و طراحی شیک‌ترین نماها با استفاده از متریال‌های فلزی یا شیشه‌ای هستند.
  • معمار به عنوان فردی که همواره با استفاده از تفکرات ناب خود و بر اساس سبک خاص معماری منطقه ، فرهنگ و عوامل دیگر اثری هنری و زیبا خلق می کند ، همواره از جایگاه و احترام خاصی برخوردار بوده است .
  • مربع با رنگ قرمز منطبق است و وزن حجم قرمز با شکل سنگین و ساکن مربع مطابقت دارد.
  • اولویت نخست معماری مدرن طراحی ساده همراه با خلاقیت و آفرینش‌ در فرم و نما می‌شد.
  فرایند دریافت و ثبت نام وام مسکن بنیاد شهید

در اواخر قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰، بار دیگر سبک رومی وار در اروپا و امریکا رونق گرفت. یک مهندس عمران باید بسیار اجتماعی و دارای توان ایجاد ارتباط با سایرین باشد. یعنی متخصص عمران در محیط کار خود با اقشار مختلف جامعه از قبیل کارگران، تکنسین‌ها و مهندسان رشته‌های دیگر سروکار دارد و باید با همه این افراد ارتباطی قوی برقرار کند تا بتواند شاهد پیشرفت و موفقیت در کارش باشد .

۱. الهام از اشکال طبیعت[ویرایش]

درود و وقت بخیر…میشه یکبار در مورد مدارک و رشته های کارشناسی معتبر از دانشگا ها با دکر نام ..در خصوص رشته مجله خبری ساختمان توضیح بفرمائین.. مؤسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان، با اخذ مجوز قطعی به شماره ۲۲/۶۰۷۴ از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را با مدیریت میثم شکری ساز آغاز کرد. مأموریت اصلی این مؤسسه، برگزاری دوره های تخصصی و حرفه ای درحوزه مدیریت است.

ویلای سالاری

امروزه کارواش به یکی از ابزارآلات حائز اهمیت برای کاربردهای صنعتی و خانگی تبدیل شده اند و به نوعی یکی از اجزای جدا نشدنی زندگی … کارواش‌­ها ابزارآلاتی هستند که برای اموری مانند تمیزکاری و شستشو مورد استفاده قرار می­گیرند. بنابراین باید از موتور قدرتمند و نازل مقاوم برخوردار باشند که … عملیات سوراخکاری از اولین فعالیت‌هایی بود که بشر برای ایجاد سوراخ و حفره در مواد مختلف با هدف ساخت امکانات و وسایل مورد نیاز خود، … سشوار صنعتی یک ابزار صنعتی بسیار پرکاربرد و پرمصرف در صنایع مختلف است.

نشست جمع‌بندی پیرامون «برنامه ملی بازآفرینی شهری پایدار»

معماری باروک دارای تزئیناتی می‌باشد که همگان را مجذوب می‌کند. ستون‌هایی با شکل معماری کلاسیک، سنگ‌فرش‌ها و گنبدهایی که نسبت به سبک کلاسیک پیشرفت های فراوانی یافته‌اند از اساسی ترین خصوصیت سبک رنسانس می‌باشند. این سبک با ملاحظه قوانین کلاسیک یونانی‌ها در هنر، به سبک معماری آنها ظاهری جدید بخشید. اساسی ترین خصوصیت های سبک گوتیک؛ ستون‌های باریک، قوس‌ها و انحناهای نوک تیز، مناره‌های پرپیچ و خم و ستون‌های اصلی قوسی شکل می‌باشد . کلیسای جامع دورام واقع در انگلستان، بیشتر بناهای شهر سن جیمینیانو واقع در ایتالیا و برج پیزا از اصلی‌ترین مثال ها از رمانسک می‌باشد. از نظر معنای لغوی معماری را با برابرهای آبادگری، رازی گری، والادگر، بانی گر و مهراز در زبان فارسی یاد کرده اند که کلمه مهراز ، همان کلمه مهندس معماربه عبارت امروزی است .

  مصوبه کمیسیون تلفیق برای توسعه صنعت ریلی

http://arianarchitects.ir