مرکز معماری آموزش معماری معماری آنلاین مرکز معماری اسلامی | road-housing

برای مشاهده مجموعه فیلم‌های آموزش توسعه مهارت فردی+ اینجا کلیک کنید. برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید. چرا سطوح را صاف یا بالعکس ناصاف می‌کنید؟ چرا ابزارهایی مانند تیغه چرخ‌گوشت و امثال آن را تیز می‌کنید؟جواب این سؤال‌ها روشن است برای اینکه … انبر قفلی نوعی انبر است که می‌توان فاصله بین دو فک آن را توسط پیچی که در انتهای دسته قرار دارد، تنظیم کرده و سپس … پیچ دستی در بسیاری از پروژه های خانگی و کارگاه­ها کارایی دارد. بسیاری از ماها نمی­توانیم هم اشیایی را که داریم با آنها کار انجام …

  • فرضیه پژوهش این است که فعالیت‌های اقتصادی معاصر بر سازمان‌فضایی بازار سنتی این شهر تاثیر شگرفی داشته است.
  • برای انتخاب دستگاه کارواش خانگی توجه به چند نکته ضروری است.
  • نور اولین پدیده در جهان است از طریق رنگ‌ها روح و طبیعت زنده جهان را برای ما آشکار می‌سازد.

همچنین باید دروسی مثل تاریخ معماری ایران و جهان و همچنین نحوه مرمت ابنیه تاریخی رو هم یاد بگیره. فضاهای سبز شهری می‌توانند به عنوان بستری مناسب برای توسعه روابط اجتماعی و ارتقاء ارزش‌های فرهنگی جامعه مورد استفاده قرار گیرند. تحقیق حاضر از نظر نوع، کاربردی و به لحاظ ماهیت روش، ترکیبی شامل راهبردهای کیفی و همبستگی و به لحاظ قلمرو زمانی، مقطعی(شهریور 1398)،می‌باشد. جهت جمع‌آوری داده‌های مورد نیاز تحقیق از منابع اسنادی و مشاهده میدانی(مصاحبه با 384 نفر از سرپرستان خانوار) و به منظور تجزیه داده‌ها از آزمون تحلیل عاملی، آزمون T تک نمونه‌ای و آزمون تحلیل مسیر در قالب مدل DPSIR، استفاده شده است. نتایج نشان می‌دهد خلق پارک‌های جیبی می‌تواند بیشترین تاثیر را در ارتقاء مناسبات همسایگی داشته باشد. همچنین شاخص‌های انگیزش اجتماعی در محله و ارتقاء آسایش و تصور ساکنین در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

  واکنش مثبت بازار مسکن به اقدامات دولت/ کاهش قیمت‌ها نتیجه برخورد با بنگاه‌های فاقد مجوز

معماری چرنوبیل: گذشته، حال و آینده

ابزار آلات ساختمانی با توجه به نوع عملکرد خود هرکدام کاربرد ویژه و مخصوص به خود دارند. پیچ گوشتی یکی از ساده ترین و پر کاربرد ترین ابزارآلات است که در خانه جهت انجام کار هایی از قبیل درست کرن قفسه تا … اره­‌های عمود بر که به اره چکشی نیز معروف است، یکی از مهم­ترین و کاربردی­‌ترین ابزارآلات مورد نیاز در صنایع مختلف از جمله صنایع چوب، … دور از واقعیت نخواهد بود؛ اگر بگوییم، به تعداد معماران جهان تعریف از معماری وجود دارد. برخی معماري را هنر می دانند و برخی دیگر آن را یک مسئولیت اجتماعی تعریف می کنند.

http://arianarchitects.ir

می‌دانستید که روغن موتور حکم شاهرگ حیاتی موتورسیکلت را دارد؟ درست است که قیمت روغن موتور بالا است؛ اما در عین حال، کاربرد آن از … اگر شستن خودرو یا حیاط و دیوار های خانه و ویلا یکی از آخرین کارهایی است که علاقه‌مند به انجام آن در آخر هفته خود … یکی از معضلاتی که تقریبا همه‌ی ما در مجله خبری ساختمان خانه با آن مواجه هستیم، وجود اسباب و وسایل زیادی است که جایی برای قرار دادن آنها … در ماشین‌ها، واشرهای مختلف با کاربردهای متفاوتی وجود دارند که هر یک در بخش مشخص به‌کار می‌روند تا کارکرد معین داشته باشند. صف‌های طولانی، قیمت‌های بعضا بالا و از آن بدتر تحمیل هزینه‌های ناخواسته!

معرفی رشته فیزیوتراپی

زیرا در این سبک، معمار در حین طراحی از خلاقیت و ابتکار خود کمک گرفته و با تصور کردن شهری ایده‌آل، سعی در تغییر و بهبود شرایط زندگی انسان‌‌ها دارد. همین امر تولد پنجره‌هایی بزرگ و سرتاسری با هدف تامین هرچه بیشتر نور را به دنبال داشت که یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های سبک معماری مدرن به شمار می‌رود. این معمار برجسته سوئیسی، با ساختارشکنی‌های بسیار در ویلاها و خانه‌های متعددی که از خود به جا گذاشته است، موجب تحولی عظیم در معماری مدرن شد. رسانه ای مستقل با همکاری مؤثر حرفه مندان، اندیش‌مندان و هنرمندان داخلی و خارجی این حوزه، جهت ارتقاء کیفی و کمی در هنر معماری و صنعت ساختمان در کشور…

  وزش باد شدید در شرق کشور/ بارش در نوار شمالی شدت می‌گیرد

معماری و شهرسازی ایران(JIAU)