مزایا و ویژگی های صرافی کوینکس چیست؟ -ایران ارز دیجیتال

مثلا شما میتونید یه ربات تریدر به صورت خودکار را بهش اظافه کنید که خودش واسه خودش سر کِیفِش به جای شما ترید کنه. مدت زمان تکمیل تراکنش های واریز و برداشت رمز ارز از صرافی CoinEx به صورت خودکار صورت میگیرد و با توجه به مقدار تراکنش بین 5 تا 15 دقیقه زمان می برد. این اتفاق واکنشهای زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته است. پیشنهاد اول من خرید VPS و کار کردن در بایننس است اما اگه نمی خواهید هر ماه هزینه کنید و سرور مجازی را خریداری کنید، و یا ترس بسته شدن اکانت بایننستان را دارید میتونید از بهترین گزینه پیش رویتان یعنی استفاده از صرافی کوینکس استقبال کنید. میتونید از کیف پول های Atomic و Coinomi هم استفاده کنید. بنابراین لازم است تا با IP غیر از IP ایران فعالیت کنید.

فقط از حالت spot استفاده کنی. پس از اطمینان از داشتن مقداری بیت کوین در حساب صرافی کوینکس، معاملات Spot یا لحظه ای را انتخاب کنید. صرافی کوینکس که در دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی تاسیس شد یک صرافی ارز دیجیتال جهانی و حرفه ای است. در این پلتفرم ۶۰ درصد ارز دیجیتال خرید و فروش می شود و از طریق صفحه wallet وارد سایت می شوید و روی گزینه Deposit را کلیک کنید و یک آدرس می دهد که ارز را به آنجا ارسال کنید و هر ارزی آدرس جداگانه دارد مثلا مقدار واریز به اتریوم ٪۱ اتریوم است اگر کمتر از این میزان باشد قابل برداشت و یا برگشت نمی باشد و بعد از چند دقیقه تراکنش تایید و ارز واردحسابتان می شود. همچنین در تیم روز ارز ما یک لینک رفرال برای شما آماده کرده ایم که از طریق آن میتوانید در کارمزد معاملات خود تا ۶ درصد Kick back بهره مند شوید به عبارتی تا ۶ درصد از کارمزد معاملات به شما بر خواهد گشت.

  مقاوم سازی اجزای سازه ای چیست؟ | road-housing

این اشکال از طرف خود صرافی کوینکس نیست و اعلام هم کردن. یه امکان دیگری که در صرافی کوینکس راه اندازی شده اینه که میتونید از بخش cloud mining یا همان استخراج ابری (ماینینگ بدون پرداخت پول برق و بدون داشتن دستگاه ماینینگ) به استخراج ابری دسترسی داشته باشید و با خرید تعرفه های مختلف آن ارزهای دیجیتال را ماین و استخراج کنید. شما میتونید داخل صرافی کوینکس به استخر ماینینگ ViaBTC وصل بشید. کوینکس به صورت رسمی عضوی از مجموعه Via BTC است که این مجموعه کیف پول ViaWallet را به بازار عرضه کرده. یکی دیگه از امکانات این صرافی CoinEx Dex یا همان صرافی غیر متمرکز در رمز ارزها اکسچنج کوینکس coinex است.

یکی دیگه از امکانات و مزیت های صرافی کوینکس استفاده از مارجین است که تریدرهای حرفه ای میتونن با اهرم (Leverage) به ترید کردن بپردازند، البته با ریسک بالا. کاربر MN DM: میدونم وارد میشه؛ میگم با فیلتر شکن همه ی صرافی ها میشه رفت، کوینکسو میخوایم چیکار دیگه؟ صرافی کوینکس با داشتن سیستم اختصاصی تریدینگ مناسب و بهره گیری از تجربیات کاربران، یک صرافی ارز دیجیتال بسیار ایمن، با قدرت و همه کاره را برای کاربران خود به وجود آورده است.صرافی کوینکس اکنون از چندین زبان پشتیبانی می کند و تقریباً در ۱۰۰ کشور و مناطق مختلف، خدمات تریدینگ جهانی ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. در این بازار شما میتوانید تا ۱۰۰ برابر دارایی خود را در بازار برای معامله قرار دهید و به نسبت سود چند برابری به دست آورید. هیچ صرافی برای نگه داری طولانی مدت دارایی های شما مناسب نیست و همانگونه که از اسم صرافی پیداست از آنها فقط بعنوان یک صرافی استفاده کنید و نه کیف پول، و در صورتی که میخواهید داراهایی خود را به صورت بلند مدت نگه داری کنید از والت استفاده کنید.

  آماده‌باش ۴۵۰ راهدار کرمانشاه برای فصل بارش‌ها
با ما همراه باشید. شما با نصب کیف پول شخصی صرافی کوینکس، میتونید دارایی خودتون را به راحتی بین صرافی کوینکس و کیف پول امن آن که به اسم Viawallet است انتقال دهید. این صرافی در حال پیشرفت است اما در رنک بینالمللی در سایت رسمی و معروف Coinmarketcap در رتبه حدود ۵۰ قرار دارد و مطمئناً اگر ما ایرانیان چنین محدودیت هایی نداشتیم، شاید هرگز اسم آن را هم نشنیده بودیم. کوینکس یه بخش به اسم API داره که میتونید کد API کوینکس را با توجه به نیازتان دریافت کنید.