مشکلات ساکنان مسکن مهر ملایر با حضور وزیر جهاد کشاورزی بررسی شد

شهردار ملایر نیز گفت: ساکنان این منطقه مشکلات زیادی از جمله ترانشه‌ها دارند که باید از طریق وزارت راه و شهرسازی اقدام ویژه‌ای صورت گیرد.

“مجید فرجی” بیان کرد: ساکنان این منطقه دارای مشکلات دیگری همچون زیرساخت‌ها، مدارس، مرکز درمانی، ترانشه‌ها، عابر بانک و دیگر خدمات شهری هستند که در اولویت باید رفع شوند.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

در جریان سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان همدان، نماینده ویژه دولت و وزیر جهاد کشاورزی همچنین از ورزشگاه پنج هزار نفری شهید روحیان ملایر نیز بازدید و در جریان مسائل و مشکلات این پروژه قرار گرفت.

وی افزود: دولت گام‌های مهمی در راستای احداث مسکن برای مردم و محرومان برداشته و در قالب طرح نهضت ملی مسکن این اقدامات در دست اجرا است.

این پروژه سال ۱۳۹۹ بدون تکمیل نهایی و رفع نقایص و مشکلات آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مجله خبری راه و ساختمان؛ “سیدجواد ساداتی‌نژاد” روز پنجشنبه در دیدار با ساکنان منطقه مسکن مهر ملایر گفت: دولت مصمم به رفع مشکلات مردم به ویژه ساکنان مهر است.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.



منبع

وزیر جهاد کشاورزی نیز به نمایندگی از جانب رییس جمهور به شهرستان‌های ملایر و نهاوند سفر می کند.
استان همدان در مجموع پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی(آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و روستایی) دارد که این استان همواره به واسطع موقعیت خاص جغرافیایی به عنوان شاهراه ارتباطی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور یاد می شود.

  پرداخت ۱۴۳ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به مادران باردار و شیرده مناطق محروم