معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور: ۳۶ طرح ریلی در کشور اجرا می‌شود

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: احداث راه آهن بروجرد در صدر مطالبات مردم قرار دارد.
مجید منعمی افزود: پروژه راه آهن بروجرد با توان بیشتری از طرف نمایندگان و دستگاه‌های مرتبط دولتی پیگیری می شود.
وی اظهار داشت: امیدواریم که معارضان مسیر پروژه راه آهن کمک کنند تا این پروژه سریعتر به ثمر برسد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث راه آهن برای شهرستان بروجرد زیر بنایی است زیرا یکی از مطالبات مردم است.

فاطمه مقصودی افزود: مردم از شعار دادن خسته هستند و عمل را قبول دارند، امروز با دعوت از معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور این پروژه عملا آغاز شد.
وی اظهار داشت: همکاری دستگاه‌های مانند منابع طبیعی و آب و برق و گاز و محیط زیست ضروری است تا کارها به سرعت پیش برود.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان گفت: مهمترین مشکل رفع معارض است که با همکاری مردم پروژه پیشرفت خوبی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مجله خبری راه و ساختمان عباس خطیبی روز چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات احداث راه آهن بروجرد که در فرمانداری این شهر برگزار شد، افزود: حمل و نقل ریلی از اولویت بیشتری برخوردار است، لرستان با پروژه های ریلی آشنا است.

وی اظهار داشت: شهرستان بروجرد با مشخصه های خاص علمی و فرهنگی و مذهبی زبانزد است و احداث راه آهن در این شهرستان حیاتی است.
معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور گفت: اساسا علاوه بر اینکه به دنبال وصل بروجرد به ملایر و دورود هستیم به دنبال نوسازی راه آهن از تهران به جنوب و غرب کشور هستیم.
خطیبی افزود: مسیر ریلی از تهران به همدان ساخته شده و همدان به ملایر در حال اجرا است ادامه مسیر از ملایر به سمت بروجرد مطالعات آغاز شده و از بروجرد به دورود نیز اجرا می شود.
وی اظهار داشت: هدف از ساخت پروژه های ریلی تحت شعاع قرار دادن معیشت مردم منطقه نیست و با توجه به اینکه پروژه راه آهن بروجرد در منطقه کشاورزی است اجازه نخواهیم داد حقی از کسی ضایع شود، همراهی مردم منطقه با پیمانکار پروژه ضروری است.

  انجام ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تردد دریایی در ۱۰ روز نخست تعطیلات

به گزارش خبرنگار مجله خبری راه و ساختمان در جلسه مسائل و مشکلات احداث راه آهن بروجرد که در فرمانداری برگزار شد مسئولان ادارات خدمات رسان آب، برق، گاز، منابع طبیعی و محیط زیست و نمایندگان جوامع محلی حضور داشتند.



منبع