معاون وزیر راه: ۹۰ درصد اتوبوس های کشور برای انتقال زوار در نظر گرفته شد

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تصریح کرد: همه تلاش خود را برای رضایتمندی زائران از پایانه مرزی مهران و پایانه برکت به شهرهای مبدا را بکار خواهیم گرفت.

مهران به واسطه نزدیکی مسافت به عتبات عالیات و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق مهمترین و اصلی‌ترین گذرگاه زمینی کشور است.



منبع

وی ادامه  ادامه داد: یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه محورهای مواصلاتی حوزه اربعین هزینه شده است و تلاش داریم که پس از اربعین نیز این تلاش ها برای تکمیل زیرساخت ها استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مجله خبری راه و ساختمان، داریوش امانی روز دوشنبه در نشست ساماندهی پایانه برکت با حضور معاون وزیر نیرو، استاندار ایلام و جمعی از مدیران استان اظهار داشت: از امروز شیب ورود زوار از طریق مرزها به ویژه مرز مهران تند  می شود و اولویت نخست ما انتقال زوار از مرز مهران به شهرهای مبدا بوده که برای این مهم برنامه ریزی شده است.

امانی گفت: از امروز ظهر ۹۰ درصد اتوبوس ها که برای انتقال زوار از مهران به مبدا در نظر گرفته شده است به مهران خواهند آمد.

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان، بیش از ۷۰ درصد زائران از مرز مهران تردد می‌کنند.

وی افزود: ۷۰۰ دستگاه اتوبوس روز گذشته وارد مهران شد و از امروز و اولویت نخست ما  مهران و بعد آن مرز شلمچه و سپس سایر مرزها است.

  ویدیو/ برداشت یاقوت سرخ از انارستان‌های ساوه