معماری آنلاین پایگاه تخصصی معماری، شهرسازی و آمایش سرزمین | road-housing

معماری ، تعریف معماری یا بررسی ابعاد مختلف آن، موضوعاتی است که پرداختن به آن در یک مطلب سخت و ناممکن به نظر می‌رسد. اما در این بخش از مقالات کانون معماران ، تلاش کرده‌ایم تا موضوعات اصلی و اساسی را مورد بررسی قرار دهیم. در مقابل آن، طراحی داخلی بیشتر مربوط به ایجاد فضایی با اوج جذابیت برای کاربر، مدیریت فضا و زیبایی فضای، ارتقا عملکرد فضای داخلی است که از دکوراسیون همراه با روش استفاده هوشمندانه از عناصر ساختاری به دست می‌آید. در اصل وظیفه یکطراح داخلی این است که با توجه به سبک های موجود در این عرصه و با توجه به اساس و پایه تخصصی و فنی معماری داخلی، بر محور سلیقه و انتخاب مشتری به زیبا سازی فضا و عملگرا شدن فضا در جهت آسایش کاربر بپردازد. ساختار های مستطیل شکل و شکلی ساده از ویژگی هایی می‌باشد که با مشاهده بناهایی با این خصوصیت میتوانیم تشخیص دهیم که در آن بنا، از معماری مدرن استفاده شده است.

اگر با شیوه عملکرد منگنه کوب دستی بیشتر آشنا شوید، از پس مشکلات کلافه کننده بسیاری بر خواهید آمد. هرچند اسم دریل بتن کن ابزاری بسیار قدرتمند، مقاوم و آسیب ناپذیر را در ذهن تداعی مجله خبری ساختمان میکند، در واقعیت دریل های بتن کن هم مانند … نصب لوله و اتصالات پلیمری علاوه بر اینکه نیازی به ابزارهای گوناگون، سنگین و پر حجم ندارد به سادگی صورت گرفته و به مراتب زمان …

خودبسندگی بومی در ساخت‌و‌ساز، ارمغان تحریم و کرونا

شما همچنین ارتباطات و روابط مفیدی با پیمانکاران، مهندسان و مشتریان ایجاد خواهید کرد. طراحی نیست، بلکه هماهنگی پروژه‌ها، حل مشکلات طراحی و نظارت بر جزئیات ساخت و ساز است. همه این وظایف گاه پیش پا افتاده و غیر الهام بخش به یک طراحی موفق منجر می‌شود. با گذشت زمان، ممکن است جنبه طراحی یا جنبه فنی کار را ترجیح دهید.

  • یکی از رشته‌های محبوب شاخه‌ی ریاضی که تعداد زیادی علاقه‌مند در این رشته مشغول تحصیل‌اند رشته‌ی معماری است؛ زیرا رشته معماری ترکیبی از فن و هنر است و یک هنر محسوب می‌شود.
  • معابد به عنوان ذخیره گنجینه‌های مربوط به آیین چند خدایی قرار می‌گرفت یا به عنوان مکان باستان بت‌ها بود ولی از زمان فیدیاس به یک کار هنری تبدیل شد.
  • این ابزار جوش طی چند سال اخیر به سرعت جایگزین ابزارهای قدیمی جوش (در اصطلاح عامیانه ترانس‌های جوشکاری) …
  • هر سال با فرا رسیدن سال جدید میلادی، صنعت دکوراسیون با تغییرات جدیدی همراه می شود.
  • در خلال تغییرات سریع جهانی شهرها تغییر الگویی را تجربه می‌کنند که بزرگراه یکی از آنها است و نقش مهمی را در جابجایی و دسترسی شهری ایفا می‌کنند.
  قرارداد اجرای ۷۸ پروژه عمرانی به همت دولت سیزدهم امضا شد
از آنجا که خانه قرار است محلی برای آرامش و استراحت باشد؛ سرو صدایی که از بیرون می آید میتواند آزار دهنده باشد. اگر بدانید کجا و چگونه از سشوار حرارتی کمک بگیرید، پروژه ها خیلی ساده تر انجام میشوند و همچنین احتمال آسیب دیدن حین انجام کار … همان کاغذ دیواری که چند سال پیش زیبا و شیک به نظر میرسید؛ احتمالا امروز قدیمی و از مد افتاده شده و احتمالا به فکر …

نحوه تشخیص سبک کلاسیک

این بدین معنی است که معماری مجموعه‌ای متشکل از فن و هنر محسوب می‌شود. با اینکه مهندسی معماری را در زیر مجموعه ریاضی و فیزیک قرار می‌دهند اما این رشته در واقعیت دارای دو جنبه هنری و فنی است. پس آن کس که خود را معمار می خواند باید در دو هر متبحر باشد. معمار باید تعلیم دیده باشد تا از خود خاطره های ماندنی تر در رسالتش بجا بگذارد. معمار باید علم رسم نقشه را بداند تا بتواند بی فوت وقت طرحهایی ترسیم کند ، برای بیان شکل کاری که پیشنهاد می کند. خاصه اینکه به ما کاربرد خط کش و پرگار را می آموزد تا در تهیه نقشه های ساختمان در محدوده املاک آمادگی یابیم و گونیا و تراز و شاغول را به درستی به کار بریم.

http://arianarchitects.ir