منتشر شدن تصاویر و مشخصات گوشی شیائومی Redmi K50 Pro

با اینکه شیائومی هنوز برنامههای خود را اعلام نکرده، اما گزارشهایی وجود دارد که گوشیهای هوشمند جدید شیائومی در فوریه ۲۰۲۲ (بهمن ۱۴۰۰) معرفی خواهد کرد. برای مدتی میشود که گزارشهایی از محصولات جدید ردمی، برند زیرمجموعهی شیائومی به گوش میرسد. این برند در کنار جدیدترین گوشی تاشوی خود یعنی شیائومی میکس فولد ۲، گوشی ردمی K50 اولترا را نیز معرفی کرد. حضور تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ در ردمی کی ۵۰ پرو پلاس میتواند ما را به این باور برساند که گوشی مذکور امسال رونمایی نخواهد شد. ضمن آن که گوشی ردمی کی ۵۰ نسخه معمولی یا استاندارد آن نیز قرار است تا با استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام پلتفرم موبایل (Snapdragon 870 SoC) در بازار گوشی های هوشمند عرضه شود. ردمی K50 اولترا در بخش دوربین از یک ماژول سهگانه در پشت برخوردار است که شامل یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HM6 مجهز به OIS، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

ردمی کی ۵۰

این گوشی که با MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ عرضه میشود، در بخش سختافزاری با پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، رم از نوع LPPDR5 و حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 ارائه میشود. باتری گوشی ردمی K50 اولترا از نوع لیتیوم پلیمری و غیرقابل تعویض است. Redmi K50 Ultra دارای یک صفحه نمایش ۱۲ بیتی ۶.۷ اینچی از نوع OLED است که توسط TCL CSOT چین و Tianma عرضه شده است. گفته میشود که K50 Ultra از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد بود. گوشی ردمی K50 Pro یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با OIS با استفاده از سنسور بزرگ 1/1.52 اینچی سامسونگ ارائه میکند. به جز این، سیستم دوربین گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است که عملکرد بهتری نسبت به سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 در نسخه ردمی کی ۵۰ پرو دارد.

به علاوه، سیستم خنک کننده مایع VC کمک حال خوبی برای این ترکیب سختافزاری است. اگر چه هنوز اطلاعاتی از جانب شرکت تولید کننده منتشر نشده است، اما تسک میران بر اساس اطلاعات به دست آمده از منبعی با نام Digital Chat Station نقل مینماید که سری جدید ردمی کی ۵۰ نخست به صورت آزمایشی و سپس به صورت رسمی وارد بازار میشوند. شیائومی پیش از این نیز از کاربران خواسته بود تا انتظارات خود از سری ردمی K50 را عنوان کنند و به صورت تلویحی وعده نمایشگر با کیفیت بیشتر و سرعت شارژ بالاتر را داده بود. طبق گزارشها، سری ردمی کی ۵۰ با پردازنده دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک در ماه مارس به صورت رسمی معرفی خواهد شد. برای کی 50 پرو نیز اسنپدراگون ۸۷۰ در نظر گرفته شده و دو مدل K50 و K50 گیمینگ نیز به ترتیب مجهز به تراشهی دایمنسیتی ۷۰۰۰ و دایمنسیتی ۹۰۰۰ خواهند شد.

  استخدام ۳۰۰۰ نفر در استان کرمان

یعنی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱. با این حال، در ابتدا نسخه مخصوص گیم ردمی کی ۵۰ با اسنپدراگون 8 نسل ۱ (Snapdragon 8 Gen1) ابتدا در ماه فوریه عرضه خواهد شد. اما اکنون یک یوتیوبر خلاق، ویدیویی را منتشر کرده که در آن، گوشی ردمی کی ۵۰ را به یک ماشین کنترلی قیمت گوشی k50 تبدیل کرده است. ردمی مدعی شده که این تکنولوژی شارژ میتواند باتری کاملا خالی را در عرض ۲۰ دقیقه به طور کامل شارژ کند. گوشی ردمی K50 پرو یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 وات دریافت میکند که باید باتری را از صفر تا 100 درصد تنها در 19 دقیقه شارژ کند.

ردمی کی 50 گیمینگ را از این سایت دریافت کنید. یک گوشی هوشمند جدید ردمی با شماره مدل 21121210C در وب سایت های TENAA، گیگ بنچ و گواهی 3C ظاهر شده است. برای خرید گوشی های شیائومی به سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید. نام این سری گوشی ها شیائومی ردمی کِی ۵۰ (Xiaomi Redmi K50) است. حساب کاربری Panda is bald اعلام کرده است که هر سه مدل سری ردمی K50 (کی ۵۰، کی ۵۰ پرو و کی ۵۰ پرو پلاس) به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۹۵ مجهز خواهند کرد و از حداکثر شارژ ۶۷ وات پشتیبانی خواهند کرد. ردمی پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد گوشیهای سری ردمی کی ۵۰ را در ماه فوریه (بهمن) و در کشور چین، بهصورت رسمی راهاندازی کند.

بر اساس شایعات منتشر شده نباید تا اوایل بهمن ماه انتظار معرفی سری Redmi K50 را داشته باشیم؛ اما این موضوع سبب نشده که برخی منابع چینی از انتشار مشخصات ردمی K50 و ردمی K50 پرو خودداری کنند. دیجیاتو نوشت : دانشمندان چینی طرح ساخت یک موشک فراصوت جدید را ارائه کردهاند که میتواند در ارتفاع هواپیماهای تجاری در آسمان و با سرعت 100 متر بر ثانیه در زیر آب حرکت کند. گویا شرکت چینی به دنبال آن است که طی ماههای آینده، سری گوشی ردمی K50 را معرفی کند که از مشخصات سختافزاری درخور توجه برخوردار هستند. شایعاتی که در فضای مجازی پیرامون این دستگاه به اشتراک گذاشته می شود می گوید که شیائومی در روزهای آینده چندین دستگاه را تحت سری گوشی های هوشمند ردمی کی ۵۰ در بازار عرضه خواهد کرد. این تلفن هوشمند آینده ردمی، دستگاه قدرتمندی خواهد بود. انتظار میرود که باتری پرظرفیتی برای این دستگاه در نظر گرفته شود.

  صاحبان املاک قولنامه ای برای ثبت در سامانه اسناد تعجیل کنند

در میان مدلها انتظار میرود مدل کی ۵۰ پرو پلاس مجهز به تراشهی نسل جدید اسنپدراگون 8 نسل 1 باشد. شیائومی امروز و بعد از رونمایی گوشی تاشو جدید خود یعنی شیائومی میکس فولد ۲، به سراغ معرفی عضو جدید گوشیهای سری کی ۵۰ رفت. توسعه دهندگان در آپدیت جدید رابطکاربری شیائومی سعی داشتهاند محیطی جذابتر از قبل و البته بدون باگ را در اختیار کاربران قرار دهند. البته هنوز تایید نشده که این ویژگیها در هر چهار مدل سری ردمی K50 موجود خواهد بود یا خیر. ادعا می شود که دوربین اصلی موجود در قاب پشتی این دستگاه دارای وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

مدل ردمی کی ۵۰ گیمینگ دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است و از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلیآمپرساعت استفاده میکند. در ادامه با بررسی گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا شیائومی همراه ما باشید. معمولاً خانواده K شیائومی، گوشیهای بسیار خوبی را روانه بازار میکند و قیمت گوشی شیائومی در این خط تولید یکی از نقاط قوت آن محسوب می شد، چرا که باحداقل قیمت، بهترین امکانات را در اختیار کاربران قرار میدهد و به همین دلیل هر سال به طرفداران آن اضافه میشود. اطلاعات تازهای از نمایشگر و دوربین گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا – Redmi K50 Ultra به بیرون درز کرده که خبر از ظهور یک پرچمدار قدرتمند میدهد. ۴۴۶ پیکسل بوده و که نشان میدهد صفحه نمایشگر این گوشی چه وضوحی دارد چون در هر اینچ میتواند حدود ۴۴۶ پیکسل را در خود جای دهد. قابلیت های شارژ و پردازنده ای که گوشی ردمی با کد شناسایی Redmi 21121210C را قدرت می بخشد نشان می دهد که این دستگاه می تواند به عنوان گوشی ردمی کی ۵۰ پرو مورد انتظار در بازار گوشی های هوشمند عرضه شود.

  وزیر راه و شهرسازی به خوزستان سفر می‌کند

به تازگی، شیائومی یک گوشی هوشمند استثنایی و قدرتمند …

در حالی که احتمالاً ردمی کی ۵۰ و ردمی کی ۵۰ گیمینگ با تراشه های جدید مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰۰ و ۹۰۰۰ تولید شوند. این تراشه پس از جشنواره بهار برای استفاده تجاری به تولید انبوه خواهد رسید. در ادامهی گزارش آمده که سری گوشی ردمی K50 شیائومی در چهار مدل به بازار عرضه خواهند شد که متشکل میشوند از کی 50، کی 50 پرو، کی 50 پرو پلاس و کی 50 گیمینگ. به تازگی، شیائومی یک گوشی هوشمند استثنایی و قدرتمند … این تنظیمات با یک سنسور زاویهای 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برای xiaomi تکمیل شده است. چنین اتفاقی در حالی رقم خواهد خورد که مدل کی ۵۰ پرو پلاس از دوربینی با وضوح تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار شده که دوربینی با لنز پریسکوپ نیز آن را همراهی میکند. با نگاهی به طراحی ردمی کی ۵۰ اولترا میتوان متوجه شد که این تلفن هوشمند شباهت زیادی به سری شیائومی۱۲ دارد.

قلب تپنده ردمی کی ۵۰ اولترا بهترین و جدیدترین تراشه کوالکام خواهد بود. پردازنده مرکزی گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا، ۸ هستهای (یک هسته ۳.۱۹ گیگاهرتزی Cortex X2، سه هسته ۲.۷۵ گیگاهرتزی Cortex A710 و چهار هسته ۱.۸۰ گیگاهرتزی Cortex A510) است. گجتنیوز نوشت: کم فروش ترین مدل آیفون ۱۴ تا این لحظه مشخص شده است. با توجه به این که ارزان ترین گوشی هوشمند اسنپدراگون 8 نسل 1، موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ (Motorola Moto edge X30) در بازار محسوب می شود و این گوشی پرچمدار نیز ۲۹۹۹ یوان (در حدود 472 دلار) قیمت دارد، می توان نتیجه گیری کرد که نسخه گیمینگ گوشی هوشمند ردمی کی ۵۰ شیائومی نیز برچسب قیمتی مشابهی خواهد داشت. این گوشی با رم ۸ و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۵۲۰ دلار عرضه میشود. به احتمال زیاد باید هنوز به خاطر داشته باشید که نسخه قبلی مخصوص گیم ردمی کی ۴۰ (Redmi K40) با قیمت اولیه 1999 یوان (در حدود 315 دلار) عرضه می شود.