مچ بند هوشمند چیست؟ تفاوت مچ بند هوشمند و ساعت هوشمند چیست؟

عملکرد مچ بند هوشمند، اساساً شمارش مراحل، ثبت خواب و ضربان قلب است، به همین دلیل است که باتری آن چندین روز دوام می‌آورد. مچ بند های هوشمند، صفحه نمایش مستطیلی دارند و ساعت‌های هوشمند دارای صفحه نمایش دایره‌ای، مربعی یا مستطیلی هستند. به همین ترتیب اندازه نمایشگر ساعت های هوشمند معمولاً بین ۱ تا ۳ اینچ یعنی 54/۲ سانتی متر تا 62/7 سانتی متر است. درحالی‌که مچ بندهای هوشمند معمولاً در اندازه 0 تا ۱ اینچ می باشندو این یکی دیگر از تفاوت مچ بند و ساعت هوشمند است. مچ بند هوشمند اسمارت 2030 S12 یک گجت پوشیدنی شیک با طراحی جدید و متناسب با نیاز های امروزی ساخته شرکت اسمارت 2030 است که یکی از پیشتازان صنعت تکنولوژی است. شرکت اسمارت 2030 در ساخت این مچ بند هوشمند ورزشی حساسیت‌های ویژه‌ای جهت رقابت با محصولات مشابه به‌خرج داده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به حسگر شمارش ضربان قلب آن اشاره نمود.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6

رایاتِک در پیدا کردن محصولات دیجیتال مناسب چه از نظر فنی ، چه از نظر قیمت مقرون به صرفه به شما کمک می کند . همچنین در این فروشگاه امکان بررسی اطلاعات فنی و مقایسه محصولات به صورت کامل وجود دارد . امکان مفید دیگر، سیستم هشدار عدم تحرک است که در فواصل زمانی معین شده با لرزش مچ‌ بند نیاز به تحرک را گوشزد می‌کند که امری ‌است بسیار مفید برای سلامتی بدن و اندام‌های داخلی.

  • مچ بند هوشمند هواوی آنر بند 3 standard version یک گجت پوشیدنی شیک با طراحی جدید و متناسب با نیازهای امروزی ساخته شرکت هواوی است.
  • روی این مچ بند نمایشگر سوپر آمولد خمیده قرار گرفته که برعکس بقیه مچ بندها بدون قاب است و حتی خمیده می‌باشد.
  • سامسونگ از دیگر ابر قدرت‌های محصولات دیجیتال بوده که در زمینه تولید و عرضه مچ بند هوشمند نیز بسیار عالی عمل کرده است.
  محدودیت‌های ترافیکی به جاده‌های مازندران بازگشت
به‌لطف امکان تعویض پوسته که در اکثر ساعت‌ها و مچ بندهای هوشمند وجود دارد، می‌توانید ظاهر ساعت را به هر شکل و شمایلی شخصی‌سازی کنید؛ پس تصور نکنید که حتماً باید «ورزشکار» باشید تا سراغ فناوری های پوشیدنی کادو های مردانه بروید. بااینکه بسیاری از مچ بندهای هوشمند از قابلیت ردیابی مسافت برخوردارند، اما ردیابی مسافت بدون وجود حسگر GPS تخمینی بیش نیست و نمی‌تواند دقیق باشد. مچ بند هوشمند یا همان ردیاب سلامتی ابزارکی برای پایش فعالیت‌های بدنی است که با حسگر کار می‌کند.

صفحه نمایشگر این مچ بند همیشه روشن است و به همین دلیل با بلند کردن یا جا به جایی دست صفحه روشن می‌شود. علاوه بر این قابلیت تنظیم نور هم دارد که سبب شده تا هنگام قرارگیری در معرض نور خورشید از کیفیت تصویر کاسته نشود. طراحی این مچ بند به گونه‌ای است که می‌توانید بدنه را از بند جدا کنید و حتی بند جایگزین برای آن در نظر بگیرید.

برای گوشی‌های اندرویدی: سامسونگ گلکسی واچ Four کلاسیک

در بعضی موارد اپلیکیشن‌ها تنها برای نصب روی گوشی‌های تحت iOS طراحی شده‌اند. ضمن اینکه معمولا نرم‌افزار مچ بندهای هوشمند روی سیستم ویندوز قابل‌نصب نیست. مچ بندهای هوشمندِ دارای نشانگر LED هم هستند که به پیچیدگی انواع دارای صفحه‌نمایش نیستند. اینها برای کسانی مناسب‌اند که نیازی ندارند مچ بند هوشمندشان حتما زمان را هم نشان دهد و بیشتر تمایل دارند که با یک نگاه تنها از مثلا تعداد قدم‌های پیموده‌شده مطلع شوند. انواع مچ بندهای هوشمند حرفه ای و با کیفیت، همچنین قیمت مناسب برای شما در لیست زیر موجود است.

  اینفوگرافیک/ افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار

این دستبند های هوشمند شاید برای کودکان جالب تر و هیجان انگیزتر باشد چرا که ممکن است خود را در آینه شبیه شخصیت کارتونی بنام بن تن ببینند. نقطه ضعف اصلی حلقه هوشمند اورا قیمت ۲۹۹ دلاری است؛ همچنین این شرکت یک سرویس اشتراک نیز معرفی کرده که با پرداخت ماهانه مبلغی، امکان دسترسی به ابزارها و اطلاعات اضافی را به کاربر می‌دهد. این محصول شرکت هواوی زمانی که قدم‌هایتان به زمین برخورد می‌کند، گام‌هایتان را بررسی و رصد می‌کند و با به دست آوردن الگوی قدم‌هایتان به شما کمک می‌کند که از اصابت پاشنه پا به زمین (Heel-strike) اجتناب کنید. هواوی تمام این ویژگی‌ها را با همکاری مرکز علوم تحقیقات ورزشی چین (China’s Sports Science Research Institute) طراحی کرده است.

راهنمای خرید و فروش مخلوط کن دستی و حرفه ای مدل برقی با قیمت مناسب و ارزان

مچ بند هوشمند چیست؟ تفاوت مچ بند هوشمند و ساعت هوشمند چیست؟