نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه | road-housing

در سال 1369 تاسيس و با تعداد عضو در 7 رشته و 48 پرسنل در حال خدمات رساني مي باشد.در طي چند سال گذشته دفاتر نمايندگي سازمان در 12 شهرستان پاوه، سنقر، جوانرود ، روانسر، سرپل ذهاب ، هرسين ، کنگاور ، صحنه ،اسلام آباد ، گيلانغرب ، کرند ، قصرشيرين مجله خبری ساختمان تاسيس شده است. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت مازندنظام میباشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. مکاتبه معاونت معماری و شهرسازی شهرداری در خصوص طراحی سازه نگهبان در سمت معبر و یا زمین بدون احداث بنا به شرح ذیل است.

  • شورای مرکزی متشکل از ۲۵ نفر عضو اصلی و ۷ نفر عضو علی‌البدل از بین دو برابر اعضای سازمان هیئت مدیره که توسط هیئت عمومی، انتخاب و به وزیر راه و شهرسازی معرفی می‌شوند و توسط وزیر راه و شهرسازی برای مدت ۳ سال انتخاب می‌شوند.
  • به اطلاع آن دسته از مهندسینی که مشمول جبران کسری نمره در آزمون ورود به حرفه مورخ مهرماه 1399 می باشند ،آخرین مهلت تشکیل پرونده پایان 1400 می باشد لذا مقتضی می باشد سریعاٌ به واحد ا…
  • اولین تشکل‌های مهندسی در ایران، کانون‌های مهندسین استان‌ها بودند که توسط مهندس مهدی بازرگان و همقطارانش بنیانگذاری شد[۳] و تا کنون نیز در بسیاری از شهرهای بزرگ ایران دایرند و بیشتر به امور صنفی می‌پردازند.
  • دفاع از حقوق اجتماعی و حیثیت حرفه‌ای اعضا و تشویق و حمایت از فعالیت‌های با ارزش و برگزاری مسابقات حرفه‌ای و تخصصی و معرفی طرح‌های ارزشمند.
  • اعضا و کارکنان سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان با حضور در واحد سیار سازمان انتقال خون، در امر نیکوی اهدای خون شرکت کردند.
  بارش‌های برخی مناطق جنوب در نیم قرن اخیر بی‌سابقه بود/ حتی از طوفان "گونو" هم بیشتر بارید

راهنمای شیوه پیش ثبت نام و دریافت نام کاربری و کلمه عبور جدید به منظور ثبت نام برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور جدید (درصورت فراموشی آن)، بایستی در ابتدا در مرورگر اینترنتی … تامین ایمنی، بهداشت، سلامت و آسایش مردم در ساختمان‌ها هدف اصلی مهندسان ساختمان است. جهت تسریع ارائه خدمات سازمان و در راستای بهبود عملکرد سازمان و جلوگیری از اتلاف زمان، برخی از مشکلات، سوالات و درخواست های پر تکرار اعضای سازمان به شرح ذیل میباشد. که پاسخ های سازمان به آنها شما را در تسریع دریافت خدمات یاری می نماید. با توجه به ضرورت رعایت بهداشت عمومی جامعه و به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و نامه د… برای ارسال تیکت تنها کافیست وارد حساب کاربری خود شوید و روی منو یا دکمه “ارسال تیکت جدید” کلیک نمایید.

برگزاری دوره آموزشی  “تشریح الزامات استاندارد ایزو ۳۸۳۴- الزامات کیفی جوشکاری مواد فلزی”

همکاری با مراجع استان در هنگام بروز سوانح و بلایای طبیعی. دفاع از حقوق اجتماعی و حیثیت حرفه‌ای اعضا و تشویق و حمایت از فعالیت‌های با ارزش و برگزاری مسابقات حرفه‌ای و تخصصی و معرفی طرح‌های ارزشمند. ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است. در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۵. در کارهای ساختمانی انواع مختلفی از شمع‌ها، بر حسب شرایط تحت الارضی ، سطح آب زیر زمینی ، و نوع باری که باید حمل شود ، مورد استفاده قرار می‌گیرد .

گزارش کمیسیون برق 1400/02/20

اولین جلسه کمیسیون پایش اخلاق حرفه ای شورای مرکزی برگزار شد. با توجه به وصول برخی بازخوردهای اعضا محترم سازمان به زمان و نحوه رسیدگی به اسناد پزشکی(بیمه مکمل درمان) و همچنین نظر به پیگیری های به عمل آمده توسط کمیته خدمات بیمه ای سازمان از مدیریت امور شعب بیمه میهن استان قم،موارد زیر جهت اطلاع اعضا محترم اعلام می گردد. آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۲ هزار و ۵۷۶ نفر از مهندسان استان روز پنجشنبه و جمعه در دانشگاه قم برگزار شد. شورای مرکزی برای تعیین رئیس شورا سه نفر را به وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد می‌کند و وزیر یاد شده یک نفر را به عنوان رئیس سازمان، جهت صدور حکم به رئیس‌جمهور معرفی می‌نماید. به یک ساختار معماری یا مهندسی ثابت که مجزا از دیگر ساختارها قابل تشخیص باشد یک سازه یا ابنیهٔ فنی می‌گویند.

  جابه‌جایی مسافران هوایی از مرز ۲ میلیون نفر گذشت

کلیه حقوق وب سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر محفوظ می باشد. تمامی حقوق این وب سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان محفوظ می باشد. کلیه حقوق این پایگاه متعلق به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران می باشد. سازمان نظام مهندسی ساختمان سازمانی غیردولتی است که به جهت تحقق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال ۱۳۷۴ به صورت رسمی تأسیس گردید. و هم‌اکنون ریاست آن برعهده حمزه شکیب می‌باشد.

http://arianarchitects.ir