نماینده مجلس: اعتبارات سفر معاون راهداری به مراغه و عجب‌شیر ابلاغ شد

به گفته وی یک دستگاه تراکتور نیز برای بهره‌برداری در هنرستان کشاورزی مراغه تامین اعتبار شده که به زودی خریداری می‌شود.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر به جذب ۲ میلیارد تومان اعتبار جهت خرید تجهیزات برای مدارس مراغه و عجب‌شیر نیز اشاره و بیان کرد: این تجهیزات جدید قرار است به زودی تحویل مدارس و هنرستان‌های این دو شهرستان شود. 

وی همچنین به اعتبارات جذب‌شده در عجب‌شیر نیز اشاره کرد و افزود: اعتبار آسفالت روستای آلمالو و چهاربرود، آسفالت کمربندی عجب‌شیر، احداث جاده قبادلو و مسکن‌های مهر، حذف نقاط حادثه‌خیز مسیر عجب شیر به هرگلان از جمله طرح‌‍هایی است که اعتبارات آن طی این هفته و هفته‌های آینده تخصیص می‌یابد تا در همین فصل کاری شاهد اجرای عملیات‌های عمرانی در این شهر باشیم.

«علی علیزاده» روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: با ابلاغ این اعتبارات تکمیل پل تازه‌کند و چهاربانده کردن این مسیر، تکمیل تقاطع داش‌آتان، پل خداجو، پل کهجوق و آسفالت ۴۰ کیلومتر مسیر روستایی در مراغه تسریع می‌شود.

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان «رضا اکبری» معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در هفتم مرداد سال جاری به عنوان نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی به مراغه و عجب‌شیر سفر کرد و پس از بازدید میدانی با تخصیص اعتبار برای برخی از طرح‌های راهداری این شهرستان‌ها موافقت کرد. 



منبع