نماینده مجلس: ساخت جاده زرند – کوهبنان مطالبه جدی است

وی اظهار داشت: کوهبنان بام فرهنگی استان کرمان است و این شهرستان ظرفیت های نهفته بسیاری در حوزه های کشاورزی، معدنی و صنعتی دارد که تمامی آنها برای توسعه شهرستان بسیار بااهمیت هستند اما طی سال های گذشته مورد غفلت قرار گرفته است.

محور زرند – کوهبنان بیش از ۱۰۰ کیلومتر است که با ساخت محور جدید این مسیر ۲۰ کیلومتر کوتاهتر می‌شود.

شهرستان کوهبنان در فاصله ۱۷۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.



منبع

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی بزرگی برای کارگران معادن کوهبنان داریم که معتقدم مخاطرات معادن موجب مهاجرت مردم خواهد شد و کاهش جمعیت نیز جایگاه این شهرستان را تنزل می دهد.

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان محمدمهدی فداکار استاندار کرمان ظهر چهارشنبه در بدو ورود به شهرستان کوهبنان به مقام شهدای گلگون کفن این شهرستان ادای احترام و در روستای جور با خانواده شهید محمود توکلی دیدار و مشکلات آنان را بررسی کرد.

استاندار کرمان همچنین از محل احداث محور جدید زرند – کوهبنان بازدید کرد؛ احداث این محور یکی از مصوبات سفر رییس جمهور به استان کرمان اعلام شده است.

اعضای خانواده شهید توکلی در این بازدید اعلام کردند: ما چیزی نمی خواهیم اما این شهرستان در حوزه پزشکی و راه‌ها مشکلات بسیاری دارد.

وی تاکید کرد: امیدوارم مصوبات سفر استاندار کرمان به کوهبنان تکمیل طرح هایی باشد که در سفر رییس جمهور هم مورد تاکید قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مجله خبری راه و ساختمان، عفت شریعتی روز چهارشنبه در جریان دیدار با خانواده شهید محمود توکلی در روستای جور کوهبنان با حضور استاندار کرمان افزود: احداث این جاده از ابعاد مختلف برای منطقه بسیار مهم است.

  «فرزادی‌پور» مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شد