نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگیقبولی ۱۰۰٪ 1402 تضمینی رایگان | driveing

در تمام بخش‌های آیین نامه به توصیف قوانین رانندگی و تابلو‌ها پرداخته شما باید دستورات افسر راهنمایی و رانندگی را به خوبی متوجه شوید. آگاهی از گذر از کدام مسیر برای شما مجاز است نیز لازم است. با ساتفاده از این سؤالات با انواع جاده‌ها، چراغ‌های خودرو و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، خط‌کشی‌ها و خطوط مجاز برای عبور آشنا خواهید شد. در بخش‌های مختلفی از نمونه سوالات لزوم بستن کمربند ایمنی، معاینه‌های خودرو، علامت‌هایی که پلیس با دست اشاره می‌کند، اصول رانندگی در شب و روز، قوانین رانندگی در جاده‌های اصلی و فرعی، شکل تابلو‌ها و رنگ آن‌ها وجود دارد. علاوه بر دارا بودن آزمون های مختلف و در نهایت اعلام نتیجه آزمون برای سنجیدن میزان تسلط شما، در یک ظاهر هوشمند و ساده خلاصه کتاب، نکات مهم، تابلوها و… را در کنار آن فراهم کرده که باعث می شود از هر منبع دیگری بی نیاز باشید. در کنار همه این موارد، نکاتی که برای تبدیل شدن به یک راننده حرفه ای نیاز است را می توانید مطالعه کنید تا رانندگی بی دردسری داشته باشید.

آزمون آیین نامه اصلی ۴۲

تنها کافیست یک “نمونه سوالات آیین نامه” رانندگی پیچید‎تر را بررسی کنید و دقیقا متوجه قوانین حق تقدم شوید به این ترتیب تمام سوالات این دست را پاسخ خواهید داد. آزمون‌‍‌ های آزمایشی آیین نامه به همراه نمونه سوالات آنها به شما کمک بسیاری خواهد کرد تا به قبولی در آزمون آیین نامه ۱۴۰۲ به آسانی دست پیدا کنید. راهکارهای ارائه شده در این مقاله برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی موتورسیکلت نیز کاربرد داشته و شما با رعایت آنان و مطالعه تستهای آزمون آیین نامه اصلی موتور سیکلت می توانید، قبولی خود را در آن تضمین نمایید.

  • هر چند دریافت فایل رو بسیار ساده قرار دادیم تا هرکسی حتی برای اولین بار هست خرید اینترنتی می کند بتواند به راحتی فایل رو دریافت کند .
  • دوست عزیز سوالات تغییر کرده و آپدیت سوالات با آخرین تغییرات در سایت اعمال شده و سوالات تا اسفند 1399 معتبر است .
  • کاربر امکان آزمون آنلاین آیین نامه را در این وب سایت دارد.
  • زیرا در حین خوانش قانون به نکته مطرح شده در سوال توجه نکرده‌اید.
  ترافیک سنگین در محور چالوس

زمان را در نظر بگیرید و در همان شرایط تستها را پاسخ دهید تا مشخص شود ایراد های شما کجاست تا زودتر برای رفع‌ آنها اقدام کنید. با توجه به فرار بودن برخی نکات، امکان بالا رفتن استرس روز آزمون وجود دارد. اگر به بانک تست های این آزمون دسترسی داشته باشید معمولا تستهای آزمون بعدی را در اختیار خواهید داشت. یکی از نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که به جای حفظ کردن تستهایی که روز آزمون میزان استرس شما را بالا می‌برد، منطق تستها را دریابید.

نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگیقبولی ۱۰۰٪ 1402 تضمینی رایگان | driveing در یک روز کل کتاب آیین نامه را در موبایل خود بصورت ویدیویی یاد بگیرید. را دانلود کنید و سوال های آیین نامه را بررسی کنید تا در روز آزمون استرسی نداشته باشید. برای دسترسی به خلاصه مفید و مختصر کتاب آیین نامه استفاده کنید. 🎗️اگر خواهان دریافت گواهینامه شهری برای موتورسواری هستید باید در پیست موتورسواری، آزمون شهری خود را زیر نظر افسر مربوطه بدهید. باید نمونه سوالاتی که ارائه می‌شود بر اساس آخرین تغییرات باشد.

آزمون آیین نامه اصلی۳۷

شما با داشتن 4 غلط قبول میشوید و اگر تعداد غلط ها بیشتر باشید رد خواهید شد . برای قبولی در آزمون رانندگی در شهر حتما مقاله ( آزمون شهری ) از طریق منوی سایت را بخوانید . اگر سوالی دارید فقط از طریق چت باکس با پشتیبانان سایت در ارتباط باشید , نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی نظرات زیادی در روز از سمت کاربران و مخاطبین عزیز برای ما ارسال میشود که به دلیل تکراری بودن سوالات لزومی به نشر آنان در سایت نیست . پس اگر سوالی دارید از قسمت آبی رنگ سمت راست پایین صفحتون به ما پیام بدید .

  کاهش ۴۰ درصدی ترافیک آزادراه تهران- کرج با افتتاح کمربندی شمالی + فیلم

امتحان آزمون آیین نامه رانندگی بدون استرس