نکاتی که برای طراحی نمای ساختمان اداری باید بدانید + تصاویر معمارنو | road-housing

استفاده از رنگ‌های متضاد در بلوک‌های برجسته یکی از این شیوه‌ها است. خلاقیت در طراحی نما می‌تواند به شیوه‌ای زیبا چنین مشکلی را برطرف کند. هزینه دفاتر (طراحی) ساختمان های اداری از نظر فضا، مساحت و سرویس دهی، بیش از هزینه ایستگاه های کار با پلان آزاد است، ولی محیط خصوصی و خلوت بیشتر را فراهم می سازد. پوسته دوم در طبقات همکف و نيم طبقه آن ادامه پيدا نمي کند تا بدين شکل حس سبکي در قسمت زير ساختمان ايجاد گردد و ويتريني مناسب براي کاربري تجاري در اين طبقات فراهم گردد. لازم به ذکر است قاب سفید طراحی شده در کنج شرقی و جنوبی بنا، علاوه بر ایجاد فضای مکث و گشایش مناسب در طراحی نما ساختمان، هماهنگی لازم با چهارراه موجود در کنار ساختمان را نیز دارا می باشد.

http://arianarchitects.ir

معماری ناهمگون با اقلیم و فرهنگ در درازمدت منجر به ایجاد ظاهری نامناسب در شهر شده و فضای شهری را مغشوش و آشفته می‌سازد. هماهنگی میان فضای شهری و محیط پیرامون، با ساختمان وظیفه‌ای است که نما بر عهده دارد و طراح باید توجه لازم را به آن داشته باشد. اگر زیباترین نمای ساختمان از کارهای برجسته‌ترین معماران جهان را نیز در اقلیمی ناهماهنگ قرار دهیم، زیبایی آن به چشم نمی‌آید. استفاده بی مهابا از شیشه در اقلیم خشکی مانند ایران یکی از این ناهماهنگی‌ها است. استفاده بی‌رویه از شیشه در نمای اداری یکدست شیشه‌ای در مناطق گرم و خشک از نظر محیط‌زیستی توجیه نداشته و تنها تقلیدی از معماری اقلیم‌های دیگر است.

  • شیشه با وجود استفاده مکرر در نمای ساختمان‌های اداری و تجاری همچنان محبوبیت خود را از دست نداده است، زیرا تنوع در اجرای آن با توجه به طرح و رنگ شیشه، ابعاد آن و نورپردازی که بر روی ساختمان انجام می‌شود، زیاد است.
  • یا اگر ساختمان مورد نظر یک دانشگاه باشد (چنانچه بررسی های موردی نشان داده است).
  • عناصر به کار رفته در نمای ساختمان اداری باید پیوستگی کامل داشته باشند.
  مهلت تعمیر قطارهای رجا تمام شد؛ مسافران‌ چشم به راه بازگشت قطارها هستند
مثلا استفاده از یک رنگ مشخص در تمام محیط دفتر کار و یا شکل نورپردازی تکراری، منجر به داشتن دکوراسیون اداری کاربردی و شیک نخواهد شد. گاهی رنگ‌ها در عین تضاد، مکمل‌های خوبی برای یکدیگر هستند؛ و طراح دکوراسیون اداری را به هدفش از طراحی نزدیک می‌کنند. در طراحی داخلی اداری، استفاده از یک تناژ رنگی خسته کننده به نظر می رسد بنابراین در فضای استراحت طبقه ی دوم از مبلمان با رنگ نارنجی استفاده شده است تا فضا را از یکنواختی خارج کند.

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

ساختمانی با این خصوصیات می تواند پاسخگوی نیازهای روانی، کاربردی و اقتصادی جامعه باشد. اگر خودتان یک واحد فلت را پارتیشن بندی می کنید، باید به سایز فضاهایی که به واحدهای مختلف اختصاص می دهید توجه داشته باشید. این کار را با توجه به اندازه استاندارد میزهای کار، فضای استاندارد مورد نیاز برای هر فرد و راحتی تردد آن ها انجام دهید. ساختمان به عنوان یک عنصر واحد شهر تأثیری اجتناب ناپذیر بر محیط شهری آن دارد. در طول فرآیند طراحی، در نظر گرفتن این اثر متقابل برای ایجاد یک رابطه برد-برد بین ساختمان و شهر بسیار مهم است.

دلایل اصلی بازسازی شرکت

نخست گروه آرکا نیازها و الویت های شما را به خوبی درک می نماید و با تبحر زیاد اقدام به طراحی پلان می نماید. اقدامات بعدی و مورد لزوم با سرعت و با کیفیت بالا به اجرا در می آیند. لازم به ذکر است که گروه معماری آرکا تمامی کارهای پروژه را از صفر تا صد به عهده می گیرد و پروژه را به صورت تمام و کمال تحویل می دهد. نورپردازی نمای اداری تکنیک‌های مختلفی مجله خبری ساختمان دارد و نحوه قرارگیری منبع نور، تعداد منابع، جهت نور و شدت آن، رنگ نور و تغییر این رنگ یا تغییر در شدت و ضعف نور از عواملی است که در زیبایی نورپردازی ساختمان تاثیرگذار است. با نورپردازی صحیح، زیبایی‌های نمای ساختمان، با شکوه بیشتری در شب خودنمایی می‌کنند و تزئینات، قوس‌ها و برجستگی‌های نما در زیر نور ملایم و زیبای منابع نور جلوه‌گری می‌کنند.

  بازسازی اداری بازسازی ساختمان اداری 1401 هیرادانا | road-housing

ساختمان اداری-تجاری هیترا