همه چیز درباره ی آسانسور، تاریخچه و انواع آسانسور بلولایت ایران

انواع آسانسورهای حمل بار شامل آسانسور خودروبر قیچی، آسانسور خودروبر، و بالابر کارگاهی را شامل می‌شود که عموماً از نیروی هیدرولیک برای بالابری استفاده می‌شود. هم چنین، آسانسورهای هیدرولیک مناسب‌ترین وسیله برای پارکینگ‌های نیمه مکانیزه به‌شمار می‌رود و از بالابرهای هیدرولیک در پارکینگ‌های تمام مکانیزه استفاده می‌شود، که در این صورت، وظیفه جابجایی خودرو در راستای عمودی را به عهده دارد. در زمینه ی پروژه هایی با کاربری مسکونی المانهایی وجود دارد که انتخاب تاسیسات مربوطه، همچون آسانسور را تحت شعاء قرار می دهند.

توقف ناگهانی آسانسور اکثرا به خاطر خطاهای الکتریکی و ایرادات الکتریکی می باشد. این در حالی است که اگر آسانسور به طور مرتب سرویس شود، این مشکل بسیار کمتر به وجود می آید. خرابی آسانسور شامل موارد زیادی می شود که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

دیدگاه در“همه چیز درباره ی آسانسور”

وزنه‌های ۳۵ الی ۴۰ کیلوگرمی مسطح بنا به ظرفیت و وزن کابین آسانسور انتخاب و به انتهای کابین متصل می‌شوند.استفاده از وزنه‌های گالوانیزه به دلیل قیمت مناسب و ساختار ماندگار بسیار گسترده شده است و طرفداران زیادی دارد. در حال حاضر یکی از مشکلات ساختمان‌های بزرگ کافی نبودن فضای در نظر گرفته شده برای آسانسور است. تمامی آسانسورها در داشتن خصوصیاتی مانند داشتن کابین، حرکت عمودی و توقف در سطوح مختلف با هم مشابه‌اند. اما از لحاظ نحوه اعمال نیروی محرکه به کابین متفاوت بوده و به چهار دسته آسانسورهای کششی، هیدرولیک، وینچی و مغناطیسی تقسیم می‌شوند. البته امروزه تکنولوژی‌های جدیدی مانند آسانسورهای پنوماتیک در دسته پن.. لازم به ذکر است تمامی مراحل نصب و راه اندازی آسانسور کارگاهی توسط تیم حرفه ای هایپر صنعت فامکو صورت گرفته و مراحل فوق شرحی از چگونگی نصب آسانسور کارگاهی در پروژه های اجرایی می باشد.

  • شرکت هیرو آسانسور با توجه به کسب تجربیات بسیار ارزشمند در زمینه طراحی و تولید، این توانایی را دارد تا با تلفیق هنر و فناوری مدرن سیستم های آسانسور لاکچری را با معماری منحصر به فرد که با سلیقه مشتریان هم تناسب داشته باشد، طراحی و تولید کند.
  • ایراد دیگر مصرف بالای برق و کاهشضریب تواندر این سیستم به دلیل اتصال مستقیمبرق سه‌فازبه موتور جهت حرکت است.
  • باطری اضطراریداشتن باطری اضطراری برای مواقعی که با قطعی برق مواجه هستیم، یا به هنگام تعمیر کردن قطعاتی که نیاز به قطع برق هست، یک مزیت محسوب می شود که در بالا بردن سطح ایمنی آسانسور مرجع نیز تأثیرگذار است.
  • یک سیستم از کابل‌های فلزی قوی و قرقره‌ها که بین اتاقک‌های آسانسور و موتورها حرکت می‌کنند.
  نهادهای امنیتی درگیری در پرواز نجف - تهران قشم‌ایر را بررسی می‌کنند

شرکت متالیفت با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید قطعات آسانسوری مانند شستی و کلید و نمایشگر مشغول به فعالیت می باشد. اختراع اوتیس باعث ایجاد امنیت در آسانسور‌های کابلی شد و این امنیت باعث نصب اولین آسانسور مسافری در تاریخ 23 مارس 1857 در نیویورک شد. آسانسورها به واسطه‌ی نیاز به جابه‌جایی مواد خام مثل چوب و زغال‌سنگ از کوهستان توسعه یافتند و در نتیجه باعث به وجود آمدن آسانسورهای کابلی به شیوه امروزی شدند. پیش از آنکه همه چیز درباره برق اضطراری آسانسور را مورد بررسی قرار دهیم باید به نکته‌ای اشاره کنیم….

آسانسورهای مسکونی:

ایراد دیگر مصرف بالای برق و کاهش ضریب توان در این سیستم به دلیل اتصال مستقیم برق سه‌فاز به موتور جهت حرکت است. شرکت آسانسور اطلس تک از فعال ترین مجموعه های تولیدی بوده که برای چند دهه متمادی، به طور متمرکز در زمینه های طراحی، تولید و ارائه خدمات پس از فروش آسانسور فعال می باشد. از دیگر موارد حائز اهمیت در حوزه صنعت لوکس ساختمان، طراحی و دکوراسیون می باشد که این شرکت با استفاده از بهترین متریال و دستگاه های روز ، امکان تولید محصولات مطابق با طراحی معماری هر پروژه به طور اختصاصی را فراهم آورده است. در تمامی آسانسور کلیدی وجود دارد که برای زمانی که شما در آسانسور گیر کرده اید آن را می فشارید و آلارمی به صدا در می آید که بقیه را از حبس شدن شما در آسانسور آگاه می سازد. یک نوع آلارم دیگر نیز وجود دارد که بر روی تابلو فرمان آسانسور می باشد که با نمایش عباراتی تعمیرکار را در پیدا کردن ایراد کمک می کند. همچنین در سال ۱۳۵۵ شرکت تولیدی ایران امبار با کارخانه تولید آسانسور خود را در شهر صنعتی رشت تأسیس و تولید آسانسور را تحت لیسانس امباربا اسپانیا آغاز کرد.

  تاکید بر تسریع اختصاص منابع تبصره ۱۸ در حوزه اشتغال

همه چیز درباره ی آسانسور، تاریخچه و انواع آسانسور بلولایت ایران