ورود نخبگان و فارغ التحصیلان به شبکه تجارت تعاون

وی ادامه داد: زنان ما در عرصه‌های ملی و بین المللی خوش درخشیدند ولی حق مطلب در خصوص آنها ادا نشده است لذا امیدواریم این گونه نشست‌ها در جهت معرفی نخبگان و رشد بستر خانواده‌های با بصیرت و سلامت شکل بگیرد.

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران از نخبگان دانشگاهی و دانش آموختگان به ویژه فارغ التحصیلان کشاورزی دعوت کرد در قالب خوشه‌های کشاورزی و صنایع مولد به شبکه تعاون تجارت ایران ورود کنند.

به گزارش ایسنا، خاطره استاد رضایی اظهار کرد: در حال حاضر بحث امنیت غذایی به عنوان یک مبحث مهم در حفظ سلامت خانواده، تامین معیشت و امنیت روانی همه افراد و خانوارها اثرگذار است و بی تردید حضور در این عرصه و رعایت استانداردهای غذایی از جمله ارکانی است که بانوان در آن نقش بسزایی دارند.

ورود نخبگان و فارغ التحصیلان به شبکه تجارت تعاون

استاد رضایی با بیان اینکه امنیت غذایی می‌تواند یک خانواده، یک محله یا منطقه را به سمت و سوی سلامت اشتغال ببرد، اظهار کرد: درحال حاضر فضا برای ایجاد تعامل در بخش تعاونی خصوصا تعاونی‌های کشاورزی باز است، هرچند که این عرصه مغفول مانده است، از این رو امیدواریم بتوانیم کمک‌های فنی و مناسبی را در حد عملیاتی ارائه بدهیم.

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران در پایان گفت: در اولین فرصت کارگروه تخصصی ما در اتاق تعاون دایر است و منتظر حضور نمایندگان تشکل ها و دانشگاهیان هستیم تا با تعامل یکدیگر، همبستگی ویژه ای را در استان تهران و شهرستانهای تهران رقم بزنیم.
انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402092115346/%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF-%D9%86%D8%AE%D8%A8%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%BA-%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86

وی خاطرنشان کرد: جامعه کشاورزان در تمام عرصه‌ها و رسته‌های خدماتی این حوزه که حائز اهمیت است می‌توانند از طریق خوشه‌های کشاورزی و صنایع مولد وارد شبکه تعاون تجارت ایران شوند و رزومه‌های خود را در جهت ایجاد تعامل در حوزه سرمایه گذاری، سرمایه پذیری، دانش فنی، بحث تهاتر و مشارکت اقتصادی، صدور مجوزهای تخصصی و مجوزهای اشتغال با توجه به ظرفیتی که در این بخش وجود دارد، ارائه دهند.

  محدودیت عرضه بلیت ۶ میلیون تومانی اربعین در نخستین روز فروش

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران که در نخستین رویداد تخصصی فناوری‌های نوین با ایجاد ارزش افزوده از ضایعات کشاورزی در صنایع تبدیلی و امنیت غذایی در دانشگاه تربیت مدرس سخن می گفت، ادامه داد: اتاق تعاون ایران در کمیسیون های تخصصی خود کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته را دارد که بر همین اساس از همه نخبگان دانشگاهی، گروه‌های کشاورزی و فارغ التحصیلان دعوت رسمی داریم که در جلسات و کارگروه‌های این کمیسیون حضور یابند.

استاد رضایی افزود: در اتاق تعاون استان تهران نیز کمیسیون ما آمادگی شنیدن نقطه نظرات را دارد و تمام تلاش ما در این عرصه شنیدن و احصای مشکلات است.