وزیر راه و شهرسازی در محل سانحه قطار مسافری حاضر شد

در این اطلاعیه آمده است: پنج واگن از قطار مسافری مشهد- یزد در بلاک عباس‌آباد – ریزو در محدوده اداره کل راه‌آهن شرق از خط خارج شد.

در همان ساعت اولیه یک قطار مسافری فوق‌العاده نیز در محل سانحه برای انتقال مسافران به طبس فرستاده شد. روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: قطار مسافری فوق‌العاده با حضور در محل سانحه و سوار کردن مسافران، در حال مراجعت به ایستگاه راه‌آهن طبس است و پس از آن مسافران با اتوبوس به یزد منتقل خواهند شد.



منبع

در این سانحه، چندین نفر فوتی و مصدوم گزارش شده است. اعضای کمیسیون سوانح راه‌آهن با حضور در محل سانحه خروج قطار مسافری، در حال بررسی علت دقیق سانحه هستند.

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان، در پی خروج از خط قطار مسافری یزد- مشهد، روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صبح امروز، قطار مسافری مشهد-یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی از خط خارج شد.

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان، شرکت راه‌آهن در اطلاعیه شماره چهار اعلام کرد که «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی و «سید میعاد صالحی» مدیرعامل راه‌آهن به همراه معاونین خود، در محل سانحه خروج از خط قطار مسافری مشهد-یزد حضور یافتند.

در این اطلاعیه آمده است: قطار مسافری فوق‌العاده که با حضور در محل سانحه اقدام به سوار کردن مسافران قطار مشهد- یزد کرده بود، دقایقی قبل وارد ایستگاه راه‌آهن طبس شد.  مسافران با اتوبوس به یزد منتقل خواهند شد.

  توافق همکاری با دانشکده‌های مهندسی برای اصلاح فرآیندهای خدمات دولتی

همچنین راه‌آهن در اطلاعیه شماره ۵ از ورود قطار مسافری فوق‌العاده به ایستگاه راه‌آهن طبس خبر داد.

 گفتنی است قطار مسافری مشهد – یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی، در بلاک عباس‌آباد – ریزو در محدوده اداره کل راه‌آهن شرق از خط خارج شده است.