وکیل کیفری ره جویان عدالت

حتی در جدی‌ترین جنایات، عناصری را که موجب کاهش مجازات مجرم شود را همراه با شواهد و مدارک آن‌ها به وکیل کیفری دادگاه ارائه می‌دهند. مواردی همچون قتل، سرقت، آدم ربایی، جعل، کلاهبردار و تجاوز جزء جرایم سنگین کیفری شناخته میشوند که ضرورت دارد وکیل درکنار موکل حضور داشته باشد در غیر این صورت ممکن است موکل به علت عدم اطلاع از حقوق خود دچار تضرر و مواجه با حکم سنگین کیفری گردد. لیکن نسبت به پیروزی در دعوی، تعهد او صرفاً ناظر به اعمال مهارتهای حقوقی خود و کوشش در راه وصول به مطلوب است. بنابراین در مورد قسمت اول تعهدات وی، اجرای وکالت تنها با دادن دادخواست کامل و به جریان انداختن دعوی، تحقق می یابد ولی در مورد سرنوشت دعوی، همین اندازه که معلوم گردد او مراقبت های لازم را در حدود متعارف معمول داشته است، برای اثبات اجرای تعهد از ناحیه او کافی است، هر چند نتیجه دعوی به ضرر موکل وی باشد.

  • تحقیقات از محل کار شما، محل زندگی شما و همچنین تحقیقات از طریق پلیس آگاهی صورت خواهد پذیرفت تا صحت اتهام و شواهد موجود بررسی شود.
  • در حقیقت بر طبق قانون اساسی، چنین جرائمی که مهم و سنگین هستند حتما باید در دادگاه با حضور وکیل تشکیل شوند.
  • فاطمه محمدی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان است.

چنانچه بازپرس و یا دادیار دلایل کافی را دال بر مجرمیت شناسایی نکند یااصولآ عمل جرم نباشد پرونده بسته شده و قرار منع تعقیب با موافقت دادستان صادر میگردد . بالاترین مقام در دادسرا دادستان است که نظرات نهایی را اعمال میکند .در دادسرا اصولا حکم محکومیت کیفری صادر نمیگردد و فقط پرونده بعد از مرحله تحقیقات به دادگاه کیفری ارجاع میشود. ضمن اینکه احتمالا مواردی نیز برای متقاضیان حادث می گردد که نیاز به مشاوره فوری دارند که ساعت و روز آن با زمان بندی حضوری و غیرحضوری منطبق نمی باشد که در این موارد نیز امکان هماهنگی برای انجام مشاوره فوری از طریق تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ مهیا است. بدیهی است در اولین فرصت ممکن هماهنگی لازم برای مشاوره حقوقی شما صورت می پذیرد . وکیل کیفری جدای از اینکه وکیل شاکی باشد یا متهم باید بتواند با تسلط بر امور کیفری از حقوق شخص دفاع کند یا دعوای او را ثابت کند و نهایت تلاش خود را برای اثبات بی گناهی و برائت متهم یا اثبات ادعای شاکی به کار گیرد.

  فیلم | ۴۸ هزار مسکن در کهگیلویه و بویراحمد ساخته می شود
گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید. گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید. برای نمونه می‌توان جرائم حوزه عمومی مربوط به مسائل کیفری را شامل اخلال در نظم عمومی، اقدام علیه امنیت ملی، افساد فی الارض، روابط نامشروع، توهین به مقدسات، جرائم انتخاباتی و …

تفاوت دعاوی حقوقی و کیفری چیست؟

پیشنهاد میکنیم از آنجا که مورد اتهام شما سنگین هست، بدون اخذ وکیل هیچگونه اقدامی نفرمایید چرا که در صورت کوچکترین اشتباه، عواقب مطرح شده گریبان گیر شما خواهد شد. پس از اتمام انجام تمامی تحقیقات صورت گرفته از سوی دادسرا به دادگاه ارسال خواهد شد. از مجازاتهای خفیف می توان جرایم مالی اندک را نام برد یا محدودیت های اجتماعی خفیف را مثال زد. وقتی صحبت از دادسرا، کلانتری، بازپرس و دادیار به میان می آید در واقع صحبت از یک جرم و اتهام است. اما قطعا داشتن وکیل از ابتدای پرونده احتمال موفقیت شما را بسیار بیشتر می‌کند. در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

ادامه حقوق اراضی

همانطور که میفرمایید این مورد یک اتهام به شماست و می تواند صحیح و یا به اشتباه باشد. اثبات و عدم اثبات این موضوع به مدارک و شواهد و همچنین دفاعی که شما و طرف مقابل انجام میدهید بستگی خواهد داشت که روند و نهایتا رای نهایی پرونده را مشخص میکند. زمانی که وکیل حضور داشته باشد، احتیاجی به حضور شاکی در جلسه های رسیدگی نخواهد بود. و از مجازاتهای شدید و سنگین که تبعا برای جرایم شدید و مهم اعمال می شود می توان به حبس های طویل المدت و یا مجازاتهای بدنی همچون شلاق ،قصاص عضو و یا اعدام اشاره کرد.

وکیل کیفری ره جویان عدالت