پیام مقام معظم رهبری مایه افتخار دریانوردان کشتی‌های «کلاول» و «پتونیا» است

در ادامه مراسم گرامیداشت دریانوردان اعزامی شناورهای پتونیا و کلاول به ونزوئلا، کاپیتان علی دانایی فرمانده کشتی کلاول به نمایندگی از سایر دریانوردان گفت: گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در نوک پیکان مبارزه در جهت رفع تحریم‌های ناعادلانه ایستاده و همواره در جهت منافع ملت شریف ایران گام برداشته است.

کاپیتان دانایی ضمن قدردانی از کارکنان شریف دریایی و خشکی گروه کشتیرانی، تصریح کرد: این حرکت جهادی که به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب موجب سرافرازی کشور شد، بدون همدلی، شجاعت و فداکاری این افراد شریف امکان‌پذیر نبود.

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان «محمدرضا مدرس خیابانی» همزمان در مراسمی که به مناسبت ۱۹ خرداد، سالروز صدور پیام قدردانی رهبر معظم انقلاب از فرماندهان و کارکنان کشتی‌های اعزامی ایران به ونزوئلا در سال ۱۳۹۹ برگزار شد، ضمن قدردانی از تمامی دریانوردانی که در شکل­‌گیری حماسه تاریخی صدور نفت به ونزوئلا ذیل شدیدترین تحریم‌ها و تهدیدات خارجی نقش داشتند، گفت: گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تنها یک مجموعه سخت افزاری نیست؛ بلکه شامل نرم‌افزارها و مغز افزارهایی است که با کمک و همدلی توانسته‌اند چنین حماسه­‌هایی را رقم زده و این موفقیت را نصیب کشور کنند.

وی  با اشاره به رکوردشکنی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از نظر حمل بار در سال گذشته، گفت: خوشبختانه سال گذشته سال پررونقی برای ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بود؛ به نحوی که ضمن درآمدزایی، در حوزه تأمین نیروی انسانی نیز طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان دریایی به سرانجام رسید و تلاش شد تا خدماتی که شایسته همکاران در بخش دریایی است را جبران کنیم.

  صفحه اصلی هنرمعماری | road-housing

مدرس خیابانی تأکید کرد: همکاران ما در بخش دریایی با جان خود جهاد می‌کنند و نمی‌توان این جانفشانی را از نظر مالی جبران نمود، اما مجموعه گروه کشتیرانی تلاش خود را به کار بسته تا رضایت کارکنان را در حد متناسب جلب نماید.  

وی با اشاره به جابه‌جایی ۲۷ میلیون تن کالا از سوی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته، اظهار داشت: این موفقیت مأموریت و مسئولیت کارکنان بخش دریایی و خشکی را دوچندان می‌کند تا اعتبار و آبرویی که برای گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده است را حفظ کنیم و ارتقا بخشیم.

وی افزود: حضور قدرتمند گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این عرصه قطعاً با پشتیبانی مدیریت صحیح و کارکنان تلاشگر ناوگان ملی اتفاق افتاده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته با افتخار در خدمت ملت شریف ایران باشد و گام‌های بزرگ و اساسی بردارد و با تکیه بر منابع مجرب و متخصص و ارزشمند انسانی مشکلات را پشت سر بگذارد.   



منبع

وی با اشاره به پیام پُرمهر مقام معظم رهبری در خصوص این حماسه، خاطرنشان کرد: در حقیقت آن پیام به  تک‌تک دریانوردانی است که حماسه خلق کردند؛ به همین دلیل صدور چنین پیامی افتخاری است که نصیب دریانوردان شده؛ به‌خصوص اینکه دریانوردان، سربازان گمنام عرصه جنگ اقتصادی به شمار می­‌روند.

مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به راه‌اندازی سیستم SRM  اظهار امیدواری کرد: ارتباط دریانوردان و خانواده‌های آنان با شرکت هرچه بیشتر و بهتر صورت گیرد.

  ظرفیت ۷۵ هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری در ۲۱ شهر جدید/ تولد شهرهای جدید نسل دوم

مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دریانوردان ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، لحظه‌به‌لحظه بر روی کشتی‌ها  حماسه می‌آفرینند و کار جهادی انجام می‌دهند، ادامه داد: موفقیت گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران حاصل همدلی تمامی بخش‌ها اعم  از دریا و خشکی است، به این معنا که دریانوردان و ناوگان ملی کشتیرانی، متعلق به‌نظام جمهوری اسلامی ایران و مایه افتخار برای کشور هستند.