پیراهن‌ هاوایی مردانه و روش‌های ست کردن آن در استایل‌های تابستانی مجله‌ی دیجی‌استایل

پیراهن‌ هاوایی مردانه و روش‌های ست کردن آن در استایل‌های تابستانی مجله‌ی دیجی‌استایل

در دهه‌های سی تا شصت میلادی بیشتر بازدیدکنندگان از هاوایی افرادی ثروتمند بودند و استفاده از پیراهن‌های هاوایی توسط سلبریتی‌هایی که جامعه‌ی آمریکا سعی در تقلید از آن‌ها را داشت باعث شد این سبک خاص در میان عامه‌ی مردم به سبکی پر‌طرفدار و پیراهن هاوایی محبوب تبدیل شود. اولین تولید‌کننده‌ی رسمی پیراهن مردانه هاوایی، مهاجری ژاپنی، به نام «چاتارا میاماتو» Koichiro Miyamoto در شهر «هونولولو‌»ی هاوایی بود که به تولید اولین پیراهن‌های هاوایی با نام «موساشی-یا» پرداخت. بعدتر در سال ۱۹۳۵، مهاجر چینی دیگری به نام «الری چون» Ellery Chun، این‌بار در «وایکیکی» هاوایی، تولید پیراهن‌های مدرن هاوایی را آغاز کرد. در این دهه، تقریبا تمام اجناس مغازه‌ی آقای «چون»، توسط بومی‌های هاوایی و توریست‌ها، خریداری شد.

قیمت پیراهن مردانه مدل هاوایی از فروشگاه شبستری

در هنگام خرید آنلاین، به‌سادگی می‌توانید به راهنمای انتخاب سایز مراجعه کرده و با اندازه‌گیری عرض سینه از خریدتان اطمینان یابید. • از استعمال آب داغ و یا خشک کردن طولانی مدت اجتناب کنید، چون هر دوی انها باعث چروک خوردن پنبه لباس می شوند. برای آگاهی از سایز مناسب با توجه به اندازه‌های “بدن خود” به “جدول راهنمای سایز” مراجعه فرمایید. گل‌های درشت، طرح بامبو، برگ زیتون و هر چیز که یادآور یک جنگل تابستانی استوایی باشد مناسب است. در صورت هر گونه سوال و مشکل در خرید می توانید هر روز از ساعت 11 تا 20 با شماره بالا تماس حاصل فرمایید. با ثبت نام در خبرنامه مدمن از جدید ترین محصولات٬ تخفیف ها و فروش ویژه مطلع شوید.

لازم است بدانید در بین انواع مختلف پیراهن‌های هاوایی، پیراهن مردانه هاوایی نخی به‌مراتب خواستار بیشتری در بین مردان دارد. شبستری استور، تیشرت و پیراهن‌های هاوایی مردانه با رنگ‌بندی متنوعی را داراست. مردها همیشه شاخصه های استادانه ای برای انتخاب پیراهن دارند و در نگاه او طرح و رنگ لباس است که آنها را جذب می کند. با ما می توانید یک محصول لوکس و خاص را تجربه کنید چون ما پیراهن مردانه هوایی طرح ال وي زرد را به شما معرفی می کنیم. ایده طراحی این پیراهن کاملا خاص بوده و همین امر باعث شده تا جوان ها به سرعت جذب آن شوند. پیراهن هاوایی به صورت آستین بلند و کوتاه موجود می باشد که شما می توانید در تمام فصول از آن استفاده کنید.

  فروش دوربین مداربسته هایک ویژن هایلوک نمایندگی کرج

بهترین مدل مانتوهای لیندا کیانی و ژست های جذابش

در سال‌های ۱۹۳۰تا ۱۹۴۰، افراد دیگری هم در صنعت تولید پیراهن‌های هاوایی وارد شدند و با تأسیس شرکتی به نام Kamehameha and Branfleet در هاوایی، نزدیک به ۴۵۰ نفر مشغول به کار در صنعت تولید این پیراهن‌ها شدند. شاید مهمترین موضوع در انتخاب پیراهن هاوایی انتخاب سایز مناسب باشد بخصوص در مورد پیراهن های هاوایی با چاپ مهندسی شده که نیاز است پیراهن به خوبی روی تن بخوابد و طرح چاپ شده به خوبی خود را نشان دهد. از آنجا که پیراهن های هاوایی استایلی غیر رسمی دارند، تولید کنندگان این سبک از پوشاک با توجه به جنس پارچه آزادی های لازم را در هنگام دوخت آن در نظر گرفته اند، بنابراین نیازی نیست برای راحتی بیشتر سایز های بزرگتر را انتخاب کنید. خوشبختانه این روزها، شلوارهای تابستانی متنوعی با پارچه‌های خنک تولید می‌شوند که کمرشان با بند یا با کش محکم می‌شود و فوق‌العاده راحت و سبک هستند و با این نوع پیراهن سازگاری دارند. البته، پیراهن‌های هاوایی با زمینه تیره را می‌توانید با شلوارهای کتان یا جین مشکی هم ست کنید. شلوار جین آبی نیز به دلیل ماهیت غیر رسمی و راحتی که دارد همیشه یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای مواقعی است که می‌خواهید شیک و در عین حال، صمیمی و راحت باشید.

پیراهن مردانه مدل هاوایی، از دسته پیراهن‌هایی است که در چند سال اخیر از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. پیراهن هاوایی مردانه، در تابستان با انواع شلوار و کفش قابل ست شدن است. به دلیل پرطرف‌دار بودن این نوع پیراهن مردانه، شبستری استور خرید اینترنتی پیراهن مردانه طرح هاوایی را برای شما فراهم کرده است.

  ۲۷ هزار کلاس درس تحویل وزارت آموزش و پرورش شد

بهتر است این لباس‌ها را داخل دستگاه خشک‌کن قرار ندهید و بگذارید زیر آفتاب خشک شوند. استفاده دائمی از خشک‌کن ممکن است موجب پوسیدگی پارچه‌های ظریف شود. پارچه‌های هاوایی مرغوب دارای رنگ ثابتی هستند و به‌هیچ عنوان رنگ نمی‌دهند. با این حال، برای جلوگیری از اتفاقات ناخواسته خوب است آن‌ها را به تنهایی بشویید. • لباسهایتان کمتر دچار چین و چروک شده و از رنگ انها بر اثر شدت شستشو با آب سرد چندان تغییر نمی کند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. استفاده از مطالب فروشگاه اوریجینال دیلم فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. بهتر است افراد با اندام ظریف و لاغر از پیراهن های با طرح های درشت تر و افراد چاق و درشت اندام از طرح های ریز تر استفاده کنند. براساس نوع طراحی و چاپ به مدل های سرتاسری، مرزی، مهندسی شده، قابی و منظره ای تقسیم بندی می شوند. زیر آراستگی ظاهر و نوع پوشش شما بیانگر شخصیت و نوع رفتار دیگران با شما را رقم خواهد زد اگر می خواهید مورد احترام و مورد توجه دیگران قرار بگیرید باید در درجه اول به خود شخصیت و پوشش خود اهمیت دهید روابط شما نیز با اطرافیان ارتقا یابد. من‌ومد اینجاست تا بهترین و به‌روزترین ترندهای مد و دکوراسیون همیشه در دسترس‌تان باشد.

داستان چگونگی پیدایش پیراهن های هاوایی به سبک امروزی آن بسیار جالب و شنیدنی است که در این قسمت سعی می کنیم به طور اختصار به آن اشاره کنیم. اغلب این افراد هم از ورزشکاران و خواننده‌های مشهوری به حساب می‌آمدند که در بین مردم محبوبیت داشتند. از آن زمان به بعد، پیراهن‌های Aloha به نماد خوش‌گذرانی، ثروت و بی‌خیالی نسبت به استانداردهای معمول جامعه تبدیل شدند. بنابراین، اقشار دیگر جامعه هم با تبعیت از چهره‌های مورد علاقه‌شان کم‌کم به پوشیدن این لباس‌ها تمایل نشان دادند.

  سازمان هواشناسی هشدار داد؛ افزایش آلودگی هوا در تهران و کرج

زنانه

تولید پیراهن‌هایی با چاپ معکوس که بیشتر مردان در هاوایی برای کار می‌پوشند، با پیراهن‌های پر جنب و جوش‌تر که برای مناسبت‌های غیررسمی‌تر پوشیده می شوند، همگام شد. در حال حاضر، تعداد زیادی از برندهای محبوب با استفاده از این پارچه‌ها، لباس‌های تابستانی زنانه و دخترانه بسیار راحت و زیبایی تولید می‌کنند. دامن‌های بلند، تاپ‌های گل‌دار و پیراهن‌های بلند و کوتاهی که با کمک پارچه‌های هاوایی دوخته می‌شوند در میان همه خریداران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند. این دسته از لباس‌ها هم درست مثل پیراهن‌های Aloha به‌ویژه در مسافرت‌های تابستانی و شهرهای ساحلی کاربرد دارد. شلوارهای کتان هم یکی از بهترین آیتم‌ها برای ست کردن با پیراهن هاوایی هستند. این شلوارها هم خنک و راحتند و هم با پیراهن هاوایی به راحتی ست می‌شوند.

همانطور که عنوان کردیم کیفیت اورجینال و اصل این پیراهن با استفاده از بهترین و مرغوب ترین الیاف و پارچه در دوخت این پیراهنها به کار رفته است و از لحاظ دوام و زیبایی بسیار شیک و باکلاس می باشد. از قرار معلوم، سلبریتی‌های مسن‌تر هم به پوشیدن این نوع لباس‌ها علاقه دارند. در تصویر زیر «رابرت دنیرو» را می‌بینید که یک پیراهن هاوایی زیبا به تن کرده است. برای جلوگیری از چروک شدن، خوب است پیراهن‌های هاوایی مرغوب‌تان را در حالت نم‌دار روی چوب لباسی آویزان کنید و در معرض هوا قرار دهید تا خشک شوند. همان‌طور که قبلا گفتیم، این پارچه‌ها در ابتدا فقط در هاوایی و با الهام از عناصر طبیعی این سرزمین تولید می‌شدند. یعنی، بیش‌تر افراد ثروتمند با صرف هزینه‌ قابل توجهی برای موج‌سواری، شنا، آفتاب گرفتن و سپری کردن اوقاتی خوش به سواحل اقیانوس آرام می‌رفتند.