پیشرفت ۹۷ درصدی راه آهن رشت – کاسپین

خادمی همچنین مسیر ۸.۲ کیلومتری باقیمانده آزادراه را یکی از مهمترین پروژه های زیربنایی کشور هم از لحاظ فنی و مهندسی و هم از نظر حجم کار و اعتبارات دانست و عنوان کرد: این پروژه نیز به مراحل پایانی خود نزدیک شده است.

وی ارزش روز ساخت قطعه باقیمانده آزادراه را ۶۰۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از سال ۹۸ تاکنون بیش از ۲۲۰۰ میلیارد تومان از منابع اعتباری دولت برای ساخت قطعه باقیمانده آزادراه رشت – قزوین هزینه شده و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز مطالبات پیمانکاری است که مجموعا به عدد ۲۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402121410364/%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA-%DB%B9%DB%B7-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D9%87%D9%86-%D8%B1%D8%B4%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B3%D9%BE%DB%8C%D9%86

ایسنا/گیلان معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات اجرایی پروژه خط آهن رشت – کاسپین به پایان رسیده و حدود ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور، حداقل ارزش روز پروژه راه آهن رشت – کاسپین را ۵۰۰۰ میلیارد تومان دانست و متذکر شد: بهره‌برداری از خط آهن و باقیمانده آزادراه حوزه حمل و نقل بین‌المللی را متحول خواهد کرد.

پیشرفت ۹۷ درصدی راه آهن رشت - کاسپین

خیرالله خادمی امروز، ۱۴ اسفندماه در حاشیه بازدید از دو پروژه مهم راه آهن رشت – کاسپین و هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین در حد فاصل رودبار به منجیل، اظهار کرد: خوشبختانه عملیات اجرایی پروژه خط آهن به پایان رسیده و حدود ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای پروژه راه آهن رشت – کاسپین هزینه شده است، افزود: تاکنون ۲۲۰۰ میلیارد تومان را پرداخت کردیم و مابقی مربوط به مطالبات پیمانکاری است.

  معاون وزیر راه: شهرداری‌ها زمان صدرور پروانه ساختمانی را کاهش دهند