کاربردهای جالب دریچه بازدید داکت اسپلیت در سیستم تهویه ساختمان

البته رنگ عموم این دریچه‌ها کوره‌ای استاتیک است و در برابر ضربه، نور و همچنین خورنگی مقاوم هستند. دریچه بازدید داکت اسپلیت در انواع، مدل‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند همچنین دریچه داکت اسپلیت تولید شده شامل فلزات، مواد پلاستیکی مقاوم می باشد. داکت اسپلیت pvc از پلیمر ساخته می‌ شود و به تبع در برابر اکسید شدن، رطوبت، هجوم حشرات و … مقاومت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل از این نوع دریچه بازدید ؛ بیشتر در محیط های مرطوب و شرجی مانند شهرهای شمالی و جنوب ایران، مورد استقبال بسیاری از کارفرمایان و مهندسین قرار گرفته است. دریچه بازدید داکت اسپلیت pvc، بنا به ساختاری که دارند؛ اصلا نیازی به پوشش رنگ ندارند. این نوع از دریچه بازدید داکت با توجه به متریال پی وی سی از هرگونه فرسایش ناشی از رطوبت در امان بوده و وزن پایین‌تری به نسبت سایر آلیاژهای فلزی دارد.

موارد استفاده دریچه داکت اسپلیت پلاستیکی

از جمله ویژگی های این مدل این است که درب، در حالت باز بودن از ساختار دریچه کاملا جدا نمی شود و همیشه بوسیله لولا به ساختار قاب متصل خواهد بود. برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت نیاز است که قابی طراحی شود تا ورق بر روی ان سوار شود. معمولا از کلاف های 3 سانتی متری استفاده می‌شود تا دریچه ای کاملا استاندارد ساخته شود ولی اگر در مکانی که قرار است دریچه بازدید داکت اسپلیت نصب شود شکل گونیایی خاصی داشته باشد از کلاف های 5 سانتی متری برای ساخا دریچه بازدید داکت اسپلیت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر دریچه بازدید داکت اسپلیت قرار باشد به شکل پیچ از رو نصب شود باید قبل از عملیات رنگ کاری بر روی نمای فریم به تعداد کافی بصورت پرسی جای پیچ ایجاد شود. با توجه به لولایی بودن درب در این مدل باید ضخامت لولا از میزان ابعاد داخلی کسر شود. با توجه به مسطح بودن سطوح درب دریچه بازدید داکت اسپلیت، برای استحکام بیشتر و عدم تاخوردگی و یا دفرمه شدن قسمت های داخلی در محیط درب یک لبه ی 1/5 سانتی متری به داخل دریچه داکت اسپلیت ایجاد می شود. این لبه باعث میشود تا هم ایستایی درب بصورت مستحکم و پابرجا باشد، و هم ساختار داخلی درب شیک تر و شکیل‌تر شود. یک نکته قابل توجه این است که؛ بهتر است یونیت داخلی سیستم داکت اسپلیت نزدیک به اتاق خواب‌ها تعبیه نشود، زیرا همان طور که به آن اشاره شد؛ امکان دارد صدای کارکرد دستگاه مخصوصا در زمان استراحت، تا حدودی شما را اذیت کند. در نهایت شما برای اجرا و نصب دریچه داکت اسپلیت در هر پروژه‌ای، می‌توانید از کارشناسان متخصص ما کمک گرفته و با آن‌ها در تماس باشید.

  همه پروازهای ایرانی به عراق تا اطلاع ثانوی لغو شد
کاربردهای جالب دریچه بازدید داکت اسپلیت در سیستم تهویه ساختمان

نکته‌ی مهم در زمان ایجا جای پیچ ها بر روی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت در اینجاست که کلیه‌ی این مراحل باید قبل از عملیات رنگ باید صورت گیرد. پس از ساخت و ایجاد چهارچوبه‌ی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید به تبعیت از ابعادِ داخلیِ فریم، نسبت به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی وزنه‌ای اقدام شود. ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز با برش ابعاد حاصل از ابعاد داخلیِ فریم است. وقتی ورق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت برش داده شد بر روی لبه های کناریِ ورق یک خمِ یک سانتی ایجاد مینماییم تا هم درب دریچه بازدید داکت اسپلیت استحکام بیشتری بیابد و هم از تاب خوردگی یا دِفرمه شدنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت جلوگیری بشود.. با توجه به مدلِ خطیِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از ایجادِ اولیه‌ی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت بر اساس جایی که قرار می‌باشد دریچه خطی بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی آن نصب گردد، یک حفره ایجا نماییم تا این دریچه خطی به راحتی در داخل ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت جانمایی گردد. لازم به ذکر است اگر مقرر باشد که روی نمای فریم دریچه داکت اسپلیت زایده ای قابل رویت نباشد باید این جای پیچ ها بر روی دیواره ی داخلیِ فریم دریچه داکت اسپلیت ایجاد می گردد.شایان تذکر است لزوما باید جای پیچ ها بر روی فریم، حتما در زمان ساخت فریم دریچه داکت اسپلیت و قبل از عملیات رنگ کوره ای ایجاد گردد.

قیمت دریچه داکت اسپلیت

با توجه به این موضوع که دریچه فن کویل در خنک‌سازی، افزایش راندمان کاری سیستم تهویه و سیستم گرمایشی از اهمیت به سزایی برخوردار است، بنابراین باید آن را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنیم. بهتر است بدانید که مجموعه تهویه سان دارای خصوصیات منحصر به فردی همچون تعهد کاری پرسنل، مشاوره تلفنی، سابقه و تجربه کاری بسیار بالا و در نهایت پشتیبانی آنلاین می‌باشد. این کانال ها از نظر آلیاژ مورد استفاده در تولید متفاوت هستند و این تفاوت بسته به محلی که باید نصب شوند متفاوت خواهد بود. محیط صنعتی یا خانگی، هر دو می توانند از این کانال برای عملکرد بهتر مورد استفاده قرار گیرد. زمانی که داکت ها راه اندازی و نصب شدند یک دریچه که معروف به دریچه داکت اسپیلت است بر روی سقف نصب می شود. با این کار دیگر نمای دکوراسیون آسیبی نمی بیند و از آن مهم تر اینکه چنانچه نیاز به تعمیر یا محافظت از این سیستم بود، به راحتی قابل دسترسی است.

  هیات ایرانی برای انعقاد قرارداد توسعه چابهار به هند می‌رود

پس از برشِ اضلاع فریم، گوشه های فریم را در هر مقطع به صورت ۴۵ درجه برش می‌زنیم تا هریک از کرنرهای فریم به صورت کاملاً گونیا آماده‌ی اتصال به‌ یکدیگر شود. این گوشه‌ یا کرنرها با حالت پِرسی و بدون استفاده از جوش یا هر وسیله‌ی دیگری که از زییاییِ رُخِ دریچه بازدید داکت اسپلیت کم کند به هم متصل می‌شوند. همزمان با آماده شدنِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت شیاردار لولایی، اگر بخواهیم دریچه بازدید داکت اسپلیت را به صورت پیچ ازرو نصب نماییم بر روی بدنه‌ی بیرونی فریم، جاهای پیچ را به صورت فابریک حک می نماییم تا برجستگیِ پیچ ها از راستای افقِ فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت بیرون نزند و موجب زدگیِ کاربر در محیط نگردد. ضمناً اگر بخواهیم دریچه بازدید داکت اسپلیت شیاردار لولایی را به صورت پیچ مخفی نصب نماییم این جای پیچها در قسمت دیواره‌ی داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت حک می‌گردد. پس از آماده شدنِ فریمِ آلومینیومی دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به ساخت درب شیاردارِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد. همانطور که از نام این دریچه داکت اسپلیت نیز پیداست یک دریچه مرکب از مدل مشبک یا لانه زنبوری بر روی درب آن تعبیه می شود که هوای لازم برای دستگاه داکت اسپلیت از این طریق تامین گردد.این دریچه مشبک در ابعاد لازم بصورت جداگانه قابل است که در پایان بر روی درب دریچه داکت اسپلیت تعبیه می شود.لبه های کناریِ درب دریچه داکت اسپلیت بصورت یک خمِ دوسانتی به بغل ها خم می خورد تا ساختار درب دریچه داکت اسپلیت از هرگونه تاب خوردگی و دفرمه شدن مصون بماند.

با برش زاویه‌ی ۴۵ درجه ای در سرهای اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت،این امکان فراهم میاید که ساختار فریم پس از اتصال اضلاع به هم کاملاً گونیا و ۹۰ درجه گردد. در ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت باید دور تا دور محیط درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به میزان یک و نیم سانت به داخل لبه خورد تا از تاب خوردگی یا دفرمه شدن ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ممانعت شود. در این مدل از دریچه بازدید داکت اسپلیت در به این محصول نیازی به هیچ منفذ و شیاری ندارد زیرا دستگاه‌های فن کویل هوای برگشت دستگاه را توسط کانال مجزای برگشت هوا تامین می‌کنند. جای قفل های زیمنس دریچه بازدید داکت اسپلیت به وسیله برش و خم کاری لبه های ورق ایجاد می‌شود تا قبل از رنگ آمیزی جای قفل ها تعبیه گردد.

  رتبه آخر راهبردی‌ترین جاده‌های کشور در زیرساخت‌های راه و پلیس

طراحی و تولید انواع قطعه و قالب از جنس تنگستن کارباید

پره های عمودی می توانند دائما حرکت کرده و هوا در همه ی فضای اتاق یا سالن به طور یکنواختی توزیع شود . در ادامه برای درک بهتر این موضوع که عیب های مهم این دستگاه کدام است و چه مزایایی دارد (در مقایسه با سایر سیستم ها) پیشنهاد می کنیم که متن های مقایسه ای زیر را مطالعه بفرمایید. از طرف دیگر از آنجا که بسیار انعطاف پذیر هستند طول عمر بالایی دارند و هزینه نگهداری را برای شما به حداقل می رسانند. البته اگر ضخامت را درست انتخاب کرده باشید و درزها را به خوبی آب‌بندی کنید، می توانید مطمئن باشید این عایق هرگز دچار اتلاف انرژی نمی شود و حرارت را به بیرون انتقال نمی دهد. بله، دمپرهای موتوری نیز وجود دارند که توسط ترموستات یا ریموت قابل کنترل می‌باشند.

  • دریچه بازدید داکت اسپلیت پی وی سی با توجه به نوع جنسی که دارد نیازی به پوشش رنگ ندارد و بعد از ساخت به همان شکل قابل استفاده خواهد بود.
  • همچنین تمام سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت از هرگونه ضربه و صدمات احتمالی مصون می‌ماند.
  • روش های انتقال هوا،ذرات و مایعات بطور متنوعی قابل انجام است.از جمله این روش ها استفاده از کانال فلکسی در جابجایی هوا و موارد مشابه می باشد.
  • درب دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی نیز با دو حالت وزنه‌ای و لولایی باز و بسته می‌شود.
  • این مدل دریچه بازدید داکت اسپلیت که به درب وزنه‌ای معروف است دارای فریم کاملاً جدا از بدنه درب است.