کاهش دما در نوار شمالی کشور/ تشدید بارش‌ها در استان‌‎های ساحلی دریای خزر

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران امروز، صاف و همراه با وزش باد پیش‌بینی شده که بیشینه دما در پایتخت امروز به ۲۶ درجه بالای صفر می‌رسد.



منبع

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز (یکشنبه) در برخی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش‌های پراکنده باران پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طی امروز و فردا در نوار غربی کشور پدیده گردوغبار رخ می‌دهد، افزود: فردا در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

گودرزی با اشاره به اینکه طی چند روز آینده بارش‌ها را در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی رخ می‌دهد، بیان کرد: بارش برای استان‌‎های ساحلی دریای خزر از روز چهارشنبه تشدید می‌شود؛ همچنین روز پنجشنبه برخی از نقاط شمال غرب و سواحل غربی خزر نیز بارندگی‌ها را تجربه می‌کنند.  

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش دما در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل خبر داد و گفت: در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری با نفوذ جریانات خنک شمالی کاهش دما را برای نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دریای خزر از روز سه‌شنبه تا پایان هفته مواج و متلاطم خواهد بود.

  نیازمند برنامه‌های قابل سنجش برای ترویج فرهنگ کار هستیم