کوینکس و نکاتی که باید رعایت شود – (29 آبان 1400)

🟥 بخش Auto-Deposit Margin: زمانی که روند بازار برخلاف پوزیشن مورد نظر حرکت کند، معامله گر با فعال کردن این گزینه می تواند مقدار وجهی که در Available Balance وجود دارد را به پوزیشن موجود اضافه کند و از لیکویید شدن جلوگیری کند. در صورتی که در صرافی کوکوین پنل کاربری ایجاد نکرده اید با مطالعه مقاله آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین می توانید جهت تکمیل مراحل ثبت نام و وریفای اکانت اقدام نمایید. اگر تمامی موارد بالا را بدرستی انجام داده باشید در مدت زمان کوتاهی مثلا 3-4 دقیقه حساب شما شارژ شده و میتوانید برای خرید هر نوع رمز ارزی اقدام کنید. زمان مورد نیاز: 8 دقیقه. برای ورود به بازار با استفاده از قابلیت فیوچرز کوکوین راهنمای گام به گام زیر به زمان ساده آموزش داده شده است.

نکته: برای ثبت سفارش Stop Order ابتدا می توانید Trigger Type را تعیین کنید سپس قیمت استاپ، قیمت سفارش و میزان ارز را تنظیم کنید. نکته: توجه داشته باشید که از لحظه دریافت کد تایید ایمیل تا فشردن گزینه “Sign up” نباید مدت طولانی سپری شود چرا که کد تاییدیه منقضی می شود و اخطار قرمز رنگی بالای صفحه ظاهر می شود. ورود به حساب کاربری و بخش فیوچرزبرای ورود به پنل کاربری خود آدرس ایمیل و پسورد را وارد نمایید سپس از قسمت “Assets” گزینه “Futures Account” را انتخاب نمایید. برای احراز هویت به سطح نهایی باید تصویری از خود با در دست نگه داشتن مدرک شناسایی و یادداشتی مطابق تصویر زیر بازگذاری نمایید. مطابق تصویر زیر از طریق نوار بالای صفحه به بخش “KYC Verification” مراجعه کنید. پس از آن اگر تمایل به احراز به سطح بالاتر دارید، بر روی گزینه “Continue to Get more Benefits” مطابق تصویر زیر کلیک کنید.

فعالسازی بخش فیوچرز تریدینگ پس از ورود به صفحه معاملات فیوچرز کوکوین در گوشه سمت راست تصویر بر روی گزینه “Enable Futures Trading” کلیک کنید و سپس جهت تکمیل پروسه تیک “I Have Read And Agree” را فعال نمایید. در ادامه این مطلب به آموزش ترید فیوچرز در صرافی کوکوین خواهیم پرداخت. اگر چه ایران در لیست کشور های مجاز برای فعالیت در این صرافی قرار دارد، ولی کاربری می توانند با ثبت نام در صرافی کوکوین و بدون احراز هویت اقدام به ترید و استفاده از خدمات این پلتفرم نمایند.

برای تایید اطلاعات و برداشت ارز باید Trading Password، کدی که به ایمیل شما ارسال میشود و کد یکبار مصرف در نرم افزار Google Authenticator را وارد نمایید و در انتها برای تکمیل تراکنش بر روی گزینه “Confirm” کلیک کنید. دریافت کارمزد کم: در صرافی کوینکس کارمزد معاملات و همچنین هزینه برداشت نسبت به سایر صرافیها مانند صرافی mxc ، صرافی هات بیت و صرافی نوبیتکس و تبدیل کمتر میباشد. داشتن یکی از شرایط تعداد حداقل توکنها یا حجم معاملات در 30 روز، برای هر سطح کافی است. همانطور که میدانید، با داغ شدن بازار کریپتوکارنسیها و افت شدید بازار بورس، تعداد کثیری از مردم به دنبال کسب سود و جبران ضرر خود از بورس شدند.

در این صفحه با انتخاب گزینه Transfer می توانید ارز خود را از حساب اصلی به حساب Pool-X انتقال دهید. سپس، در این بخش باید نوع ارز دیجیتال را انتخاب کنید. کاربران با استفاده از قراردادهای اتی در این صرافی می توانند تا 100 برابر سرمایه خود وارد معامله شوند و بسته به نوع پیش بینی آنها به کسب سود و احتمالا در برخی موارد به ضرر و زیان بپردازند. اگر تریدر یا معامله گر تصمیم بگیرد که ارز خود را در قیمت خاصی که در نظر دارد به فروش برساند می تواند از این روش استفاده کند.

  ایمنی راه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ کاهش مصدومیت‌های ناشی از حوادث رانندگی در دستور کار 

شما می توانید با استفاده از گزینه Download که در پایین صفحه قرار دارد، این اپلیکیشن را دانلود کنید. دانلود برنامه احراز هویت دو مرحله ای گوگلدر این مرحله جهت ارتقا اکانت خود ابتدا باید برنامه Google Authenticator را از گوگل پلی دانلود کنید و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. تنطیم پسورد تریددر این مرحله پسورد ترید را در کوکوین تنظیم و وارد کنید و بر روی گزینه “Confirm” کلیک کنید. شارژ اکانت فیوچرز کوکوین: انتقال به حساب فیوچرز اگر قبلا حساب اصلی خود در صرافی را با هر رمز ارزی شارژ کرده اید و اکانت شما موجودی دارد با انتخاب گزینه “Transfer” و تکمیل اطلاعات مربوط به مقدار انتقال بر روی گزینه “Confirm” کلیک کنید تا موجودی به پلتفرم فیوچرز منتقل شود و جهت انجام معامله اقدام کنید.

توصیه میشود اگر مقداره دارای ارزهای دیجیتالی شما از یک حدی بیشتر است و یا اینکه قصد نگهداری بلند مدت آنها را دارید حتماً از کیف پول های سخت افزاری استفاده نمایید. به عنوان مثال، اگر یک کاربر USDT را با سپرده سازی ADA در حساب مارجین وام بگیرد، و نسبت بدهی حساب کمتر از 60٪ باشد، کاربر می تواند درصد معینی از USDT را از حساب مارجین منتقل کند. فرض کنید در این روش قصد دارید حساب خود را با رمز ارز تتر (USDT) شارژ کنید. نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در این صرافی یکی دیگر از مهمترین موارد برای آموزش صرافی کوکوین است. بنابراین برای ثبت نام در صرافی کوکوین باید از ایمیل استفاده کنید. ورود اطلاعات و تکمیل فرم ثبت نامدر این قسمت پس از ورود به صفحه ثبت نام بر روی گزینه “Email” کلیک کنید.

مقدار مورد نظر خود را وارد کرده و بر روی گزینه Confirm کلیک کنید. همچنین برای ثبت سفارش با تکمیل کادر های مربوطه تنها کافی است بر روی گزینه (Buy/Long) یا (Sell/Short) کلیک کند. در این روش معامله گر می تواند با وارد کردن عدد مورد نظر در بخش Price قیمت خرید (Buy/Long) و یا فروش (Sell/Short) یک ارز را از پیش تعیین کند و در بخش Amount مشخص کند که چه میزان از یک ارز را قصد دارد خریداری کند و یا بفروشد. صرافی CoinEx به اعضای خود این امکان را میدهد تا تعداد زیادی آلت کوین و توکن های ارز دیجیتال را خریداری کنند. ارز مورد نظری که قصد نگهداری آن را دارید انتخاب کنید.

در چنین شرایطی، صرافی پوزیشن شما را به طور خودکار می بندد و کل سرمایه ی شما که در این معامله وارد کرده اید، از دست می رود. به طور کلی اگر از آگاهی و درک کافی نسبت به این بازار و سیستم معاملاتی برخوردار نباشید، استفاده از معاملات اهرم دار برای بالا بردن میزان سود ممکن است موجب از دست رفتن کل سرمایه شما شود. با بررسی جزئیات صرافی کوینکس بهتر درک خواهید کرد که در حال استفاده از خدمات چه صرافی هستید. در حال حاضر صرافی ارز دیجیتال کوینکس در سطح جهانی شهرت زیادی پیدا کرده است و افراد مختلف در آن شروع به سرمایهگذاری میکنند. حجم معاملات بالا و تنوع در دارایی ها این صرافی را به جایگزینی ایده آل برای بایننس تبدیل کرده است. صرافی کوکوین اعلام کرده که جهت استفاده بهینه از وجوه کاربران و ارائه تجربیات معاملاتی بهتر به کاربران، در زمان ثبت سفارش توقف ضرر، سیستم جدیدی ایجاد کرده که دارایی های موجود در حساب کاربران را که برای سفارش در نظر گرفته اند تا زمانی که سفارش تریگر نشده باشد، از قبل مسدود نمی کند.

  ترافیک خودرو در کندوان و هراز سنگین است

کارمزد از ۰. ۱ درصد شروع میشود و با افزایش حجم معاملات به تدریج کاهش مییابد. برای معامله کردن با حساب فیوچرز صرافی کوکوین باید تایید دو مرحلهای گوگل را هم ست کنید. Last Price آخرین قیمت که در بازار فیوچرز معامله شده است، می باشد. در این مقاله، به نقد و بررسی کوکوین، اطلاعات دقیق، آخرین تغییرات و ویژگیها، رابط کاربری، هزینهها و موارد دیگر میپردازیم. جهت اشتراک در انجام معاملات ارزهای رمزنگاری در صرافی کوکوین، بایستی مراحل زیر را برای ثبت نام دنبال نمایید. صرافی کوکوین، خدمات متنوعی را در حیطه معاملات اسپات، فیوچرز، مارجین، ربات های معاملاتی، وام دهی، pool-X و سایر روش ها، به کاربران خود، ارائه می دهد. پس از ارسال موفقیت آمیز دارایی به شبکه بلاکچین، کاربران می توانند اطلاعات دقیق تراکنش را در اکسپلورر بلاک چین مربوطه بررسی کنند. از این رو با کلیک بر روی گزینه “Deposit” می توانید آدرس دریافت این ارز را با انتخاب شبکه مناسب در کوکوین پیدا کنید.

اگر ترید فیوچرز در صرافی کوکوین برای شما پیچیده است می توانید با استفاده از مقاله آموزش ترید در صرافی کوکوین اقدام به ترید اسپات با ریسک کمتر و فرایند ساده تر نمایید. صرافی کوکوین (KuCoin) با بهره گیری از رابط کاربری آسان علاوه بر معامله گران حرفه ای برای استفاده کاربران تازه وارد هم مناسب است. لازم به ذکر است که معامله با اهرم های بالا ریسک بالایی دارد و کاربران غیر حرفه ای سعی کنند از ان استفاده نکنند. و سپس در قسمت Deposit To باید آدرس این ارز را (توجه کنید که آدرس هر ارز و نوع شبکه ای که انتخاب می کنید با آدرس ارزها و شبکه های دیگر بسیار متفاوت است) یا از بخش show QR code و یا از بخشCopy address برداشته و آن را در قسمت خالی آدرس برداشت در صرافی یا کیف پول موردنظر خود پر می کنید. برای واریز رمز ارز به صرافی کوکوین باید وارد کیف پول این قسمت شوید و هر رمز عرضی را که مد نظر دارید انتخاب کنید، سپس باید مراحل واریز را طی کنید.

مثلا در عکس زیر من میخواستم تتر وارد کنم و برای همین از لیستی که برای من باز میکنه ارز تتر را که با علامت اختصاری USDT میشناسیمش انتخاب کردم. به این صورت کار میکنه که هر وقت خواستید وارد اکانت خودتون در صرافی کوینکس بشید ، بعد از وارد کردن ایمیل و پسورد درست، برای شما پیامکی ارسال میشود که حاوی عدد است و این رمز دوم شما است که باید در سایت صرافی کوینکس وارد کنید تا بتوانید وارد اکانت تان شوید. به بیان ساده تر از صرافی پول قرض می گیرید تا سود بیشتری کنید، فقط توجه داشته باشید که در این محیط شما نمیتوانید معاملتان را نامحدود باز بگذارید، نهایتا تا چند روز بعد باید معامله ای که باز کردید بسته شود تا پول صرافی را برگردانید، لذا در معاملات فیوچرز بسیار بیشتر دقت کنید، چرا که نیازمند تسلط و آموزش در بازار است. در صفحه بعد پس از دانلود و نصب برنامه، کلید خصوصی خود را وارد نرم افزار گوگل اتنتیکیتور کنید و سپس کد تولید شده را در کادر دوم وارد کنید.

  شمال خلیج‌فارس و تنگه هرمز فردا متلاطم می‌شود 

برعکس تمامی صرافی های بین المللی که به ایرانیان یا خدماتی ارایه نمی دهند یا پشتیبانی فنی فارسی زبان ندارند، این صرافی هم به ایرانیان بدون فیلتر خدمات ارایه می دهد و هم اینکه پشتیبانی فارسی زبان دارد که در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در این صرافی، شما می توانید به راحتی با آنها ارتباط گرفته و مشکل خود را رفع نمایید. مزایای صرافی kucoin میشه به این مورد اشاره کرد که شما به راحتی میتونید با پول کشورهای مختلف و کارت های اعتباری معتبر (چه credit cart و چه debit Cart) خرید رمزارزهاتون رو انجام بدید. محیطی که در آن به راحتی میتوانید فعالیت کرده و معاملات خود را استارت بزنید. کوکوین تا به امروز بیش از ۸۰۰ میلیون تراکنش را پردازش کرده و بیش از ۹ میلیون مشتری در سراسر جهان دارد. فرابورس (OTC) فرآیند معامله اوراق بهادار برای شرکت هایی است که در بورس رسمی پذیرفته نشده اند.

بنابراین در ابتدا با مطالعه وبلاگ های مربوطه و تمرین مستمر مهارت های لازم را کسب کنید سپس با کنترل هیجان وارد معاملات فیوچرز و اهرم دار شوید. برای بستن پوزیشن معاملاتی فیوچرز کوکوین کافی است از لیست پوزیشن ها به بخش Close Position مراجعه کنید. گزینه “Transfer“: انتقال از حساب معاملاتی اصلی در صرافی کوکوین. پسورد معاملاتی پس از ثبت نام از بخش Security توسط کاربر تعیین و فعال می شود. در صورتی که از اپلیکیشن این صرافی استفاده می کنید می توانید از آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین با موبایل استفاده کنید. برای شروع کار با صرافی کوکوین، سادهترین راه انتقال بیت کوین، اتریوم یا USDT است. چرا که داراییها میتوانند به دیگران وام داده شوند و تا حداکثر ۱۲% USDT سود سالانه داشته باشند. با این ویژگی معاملهگران با تجربه میتوانند دارایی بلند و کوتاه مدتشان را در موقعیتی بیش از بودجه خودشان افزایش دهند. افزایش محبوبیت این صرافی در میان تریدر ها و سرمایه گذاران رمز ارزها در ایران به عنوان جایگزینی برای صرافی بایننس صورت گرفته است.

در صرافی هایی که خدمات آموزشی و یا اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال در دستور کار قرار دارد، این بازدید بیشتر خواهد شد. این صرافی آنلاین یکی از پیشرفته ترین صرافی هایی است که خرید و فروش بیش از 200 نوع رمز ارز را با حجم معاملات بالا پشتیبانی می کند و این امر موجب شده است که معامله گران زیادی در سراسر جهان به خود جذب کند. وی افزود: با اینکه رکود بر بسیاری از پلتفرمهای ارز دیجیتال فشار وارد کرده، این فشار تا حد زیادی در درون اکوسیستم باقی مانده است؛ بدون اینکه به «اقتصاد واقعی» ضربه بزند. اطلاعات نمودار قیمت را به همراه امکان استفاده همزمان از چند نمودار برای کاربر فراهم میکند که با انتخاب گزینه سمت چپ امکان رصد تا ۴ نمودار به صورت همزمان فراهم سایت ایران ارز دیجیتال – iranarzdigital.com – میشود. 2.از بین گزینه های نمایش داده شده، گزینه Security را انتخاب کنید. برای استفاده و معامله در منوی قراردادهای آتی باید حساب قراردادهای آتی (Futures Account) را شارژ کنید و میزان پولی که میخواهید را به این حساب وارد کنید.