گروه بندی ساختمان ها در آیین نامه 2800 ساختمون 24 | road-housing

پس از دریافت گواهینامه پایان کار، می توانید برای وصل شدن آب مجله خبری ساختمان اقدام کنید. بلوک اغلب به عنوان یک ماده اصلی چارچوب در مناطقی که در معرض طوفان و یا وزش باد شدید هستند، می تواند برای چارچوب چوبی و یا فولادی بسیار مخرب باشد. وزن سنگین بلوک آجری، استحکام، دوام و همچنین عایق بندی عالی در برابر صدا و حرارت فراهم می کند.

رویال سعادت آباد

همیشه از روش کار پیمانکار خود سوال بپرسید و قابل اعتماد بودن او را بررسی کنید. همچنین می توانید با بازدید از پروژه های قبلی او، سوابق کاریش را نیز مرور کنید. بعد از تأیید گواهینامه های مربوط، دانش فنی و همچنین راندمان کاری او، آنگاه می توانید او را به عنوان پیمانکار پروژه خود در نظر بگیرید. جلسه ای با معماران منتخب خود ترتیب دهید و در مورد نقشه طراحی خود صحبت کنید. در نهایت یک معمار را انتخاب کنید تا او نقشه هایی را برای بررسی قابلیت کوپلینگ، چیدمان اتاق ها، موقعیت یابی مبلمان و استفاده از فضا ترسیم کند. به توصیه های معمار برای ایجاد تغییرات ساختاری در جاهایی که استفاده بهتر از فضا کمک می کند، عمل کنید.

پس از تعیین راهکار مقاوم سازی و جزییات آن، مصالح مورد نیاز مطابق استانداردهای ملی و بین المللی و بالاترین کیفیت تامین شده و طرح مقاوم سازی توسط اکیپ اجرایی مهندسی و با تجربه افزیر اجرا می گردد. افزایش سرعت و امنیت پروژه های ساختمانی، مقاوم سازی بیشتر و نظارت دقیق و لحظه ای، کاهش متریال مورد نیاز و هدر رفت به همراه کاهش هزینه های خرید مصالح تنها بخشی از مزایای این فناوری ها هستند. در طراحی شهرک باید بتوان در طی مدت زمانی مشخص حجم زیادی از پروژه را به اتمام رساند و بهره برداری را شروع کرد. این مسأله در شهرهای پرجمعیت که نیاز به ساخت شهرک و ساختمان سازی بسیار بالاست بیش از پیش به چشم می خورد.

  • جان پناه، دیوار کوتاهی است که دور تا دور بام ساختمان یا اطراف بالکن و یا در لبه تراس و پله ها ساخته می شود.
  • اما به کمک این تکنولوژی جدید در ساختمان سازی می توانید طرح های مختلفی را ایجاد کنید، آنها را به صورت مجازی کاملا درک کرده و بررسی نمایید و از همان ابتدا نقشه ساخت را اصلاح نمایید.
  • قاب‌های ساختمانی در این سیستم می‌توانند دارای اتصالات ساده و یا گیردار باشند، ولی در تحمل بارهای جانبی مشاركت نخواهند داشت.
  • در واقع درست مثل یک نقشه ی راه عمل می کنند و در تمام مراحل ساخت و ساز باید توجه ویژه ای به آن داشت.
  • فاصله بین این ستون ‌ها باید حدود 1.5 متر باشد و تا رسیدن به یک خاک مناسب یا بسترهای سنگی ادامه پیدا می ‌کند.
  ۴ تفاهم‌نامه جدید ساخت مسکن با واحدهای صنعتی منعقد می‌شود 
بعد از خشک شدن، کف ساختمان را با موزاییک یا کاشی می‌پوشانند و آب‌ بندی می‌کنند تا از استحکام آن مطمئن شوند.کاشی کاری دیوارها با شاقول انجام می‌شود. بعد از این که کاشی‌ کاری انجام شد و کاملا خشک شد، باید آن‌ ها را با سیمان سفید بندکشی کنند. برای آشنایی بیشتر با انواع ساختمان ها از لحاظ اهمیت و از لحاظ کاربرد به دانشنامه آهنباکس رجوع کنید.

معایب ساختمان های فلزی

یکی دیگر از روش های نوین مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ساختمان ها استفاده از جداگرهای لرزه ای میباشد. روش های ساخت و ساز دوستدار محیط زیست، علی رغم صرفه اقتصادی بیشتر، هنوز درصد پایینی از ساخت و سازهای مدرن را شامل می شوند. براساس اعلام وزارت انرژی، خانه های کاهی ضمن طراحی پایدار و سازگار با محیط زیست، پتانسیل عظیمی نیز دارند.

http://arianarchitects.ir