۱۲ مصدوم و ۲ کشته نتیجه سوانح رانندگی یک شبانه‌روز یک جاده در جیرفت

وی تصریح کرد: تمامی آمبولانس های این محور به دلیل تعدد حوادث در ماموریت بودند که حادثه سوم با سه مصدوم رخ داد و آمبولانس پایگاه پلیس راه و آمبولانس هلال احمر که نزدیک ترین آمبولانس به محل حادثه بودند به محل اعزام شدند.

دکتر ابراهیم افضلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار مجله خبری راه و ساختمان اظهارداشت: تمامی این سوانح رانندگی در محور جیرفت-دلفارد- ساردوئیه رخ داد.

۸ مصدوم با یک ساعت فاصله 

وی به حادثه اول اشاره کرد و گفت: این سانحه در حوالی سر بیژن پنج مصدوم برجای گذاشت که بلافاصله آمبولانس های دلفارد و سربیژن به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان این حادثه را به بیمارستان منتقل کردند.

این مسئول توضیح داد: بلافاصله پس از کسب اطلاع ۲ تیم اورژانس به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده ۲ مصدوم این حادثه در دم فوت و چهار مصدوم دیگر توسط اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت به بیمارستان امام خمینی منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت گفت: چند حادثه متعدد دیگر در محور ساردوئیه بین ساعت ۱۶ تا ۱۷ بعد از ظهر رخ داد که هشت مصدوم بر جا گذاشت.

وی از سانحه منجر به فوت در محور جیرفت – دلفارد طی عصر امروز خبر داد و گفت: در این سانحه ۲ نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.

افضلی ادامه داد: مصدومان این حادثه نیز برای مداوا به بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت منتقل شدند.



منبع

افضلی افزود: در همین حین پایگاه اورژانس ساردوئیه نیز به ماموریت دیگری اعزام شد و در حال انتقال بیمار به بیمارستان جیرفت بوده است.

  وعده اضافه شدن ۱۵۰۰ دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی تا پایان سال